łazienka -konsultacje

Data: 2010-08-26 08:07:47
Autor: Jan Werbiński
łazienka -konsultacje
Na prawo pozostaw, bo grzejnik.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-26 08:32:52
Autor: Ada
łazienka -konsultacje
Na prawo pozostaw, bo grzejnik.

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Dzięki!
Oczywiści mój błąd: z lewej(!) byłoby trochę miejsca, tzn. przy grzejniku np. na suszarkę, itp.
Czy wysoka szafka nad pralką po prawej, nie spowoduje, że umywalka będzie przytłoczona?
Ale w końcu na umywalkę i lustro zostaje ok. 100-105cm, więc mam nadzieję, że będzie OK. Ale ciągle proszę o ew. minusy, żeby nas coś nie zaskoczyło :)

Data: 2010-08-26 09:19:59
Autor: Panslavista
łazienka -konsultacje

Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

Data: 2010-08-26 09:28:52
Autor: Strachu S.
łazienka -konsultacje
Panslavista:

Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

Starchu s.

Data: 2010-08-26 09:34:11
Autor: Ada
łazienka -konsultacje
> Panslavista:
> Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia. A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

Starchu s.

Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m  -za mało?

Data: 2010-08-26 09:42:43
Autor: Panslavista
łazienka -konsultacje

"Ada" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:63df.00000126.4c7618f3newsgate.onet.pl...
> [...]

Starchu s.

Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m  -za mało?

Ja odpowiedziałem bardzo serio.

Data: 2010-08-26 11:26:55
Autor: Strachu S.
łazienka -konsultacje

> Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m  -za > mało?

Ja odpowiedziałem bardzo serio.

Tak.

Pralke do umywalki.
Pusta podloga pod grzejnikiem powiekszy optycznie pomieszczenie i pozowli tam rozkladac suszarke z bielizna zamiast stawainia jej w pokojach.

Starchu S.

--

łazienka -konsultacje