łazienka -konsultacje

Data: 2010-08-26 18:59:50
Autor: Przesmiewca
łazienka -konsultacje
"Adaa" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał(a):

Tym razem proszę o opinię na temat ustawienia pralki w łazience 2.3x2.3 m.
http://img90.imageshack.us/img90/456/lazienka1.jpg
Jak widać na szkicu mamy dylemat czy pralkę przerzucić na lewo, czy też pozostawić z prawej, tak jakby zabudowując umywalkę symetrycznie z 2 stron (z jednej strony pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40. Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

ja bym postawil po prawej. jesli pralka jest ladowana
z przodu, zawsze mozna ja wykorzystac na kosmetyki itp rzeczy,
z czym  w malej lazience zawsze jest z tym klopot

łazienka -konsultacje