łazienka -konsultacje

Data: 2010-08-29 00:22:31
Autor: Artur Dębski
łazienka -konsultacje
On 26 Sie, 07:53, "Adaa" <aa.krWYTNI...@onet.eu> wrote:
Tym razem proszę o opinię na temat ustawienia pralki w łazience 2.3x2.3 m.http://img90.imageshack.us/img90/456/lazienka1.jpg
Jak widać na szkicu mamy dylemat czy pralkę przerzucić na lewo, czy też pozostawić
z prawej, tak jakby zabudowując umywalkę symetrycznie z 2 stron (z jednej strony
pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40.
Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

Ja bym pozostawil pralke po prawej stronie drzwi
Mysle ze w tak malym pomieszczeniu warto zgromadzic wszystko wokol
umywalki -  zostaje wtedy po lewej troche zupelnie wolnego miejsca
Wierzch pralki sam w sobie (niektore sa z fajnym plastikowym
wykonczeniem na wierzchu) lub z polozonym przygotowanym na miare
przykryciem z materialu stanie sie dodatkowym miejscem przy umywalce
na polozenie czegokolwiek ( oczywiscie jezeli pralka  ladowana od
przodu)
Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-08-29 10:06:38
Autor: Panslavista
łazienka -konsultacje
"Artur Dębski" <arturdebski@gmail.com> wrote in message news:f3d80747-413e-4404-9913-17f2885d3940d8g2000yqf.googlegroups.com...

przykryciem z materialu stanie sie dodatkowym miejscem przy umywalce
na polozenie czegokolwiek ( oczywiscie jezeli pralka  ladowana od
przodu)

Za taki modus vivendi Maruda dostaje ode mnie Pater Noster, gdy tylko zoczę jakies barachło na pralce...

łazienka -konsultacje