lcd 32 cale

Data: 2011-03-10 22:08:58
Autor: nom
lcd 32 cale

Użytkownik "kamtzu" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:ilavqd$emn$1usenet.news.interia.pl...
Czy jakas marka/model lepiej radzi sobie z kiepskim sygnalem?

Panasonic 42" PV8 (plazma), ogladam z anteny naziemnej (sygnał analogowy) i DVD (cyberhome po RGB) i obraz jest bardzo dobry. Z komputera po HDMI filmiki demo FullHD  z tej stronki http://www.demo-world.eu/trailers/high-definition-trailers.php wyglądają rewelacyjnie.
Tego modelu już nie ma, ja mam go 2 lata, ale teraz jest fajna plazma CX3E charakteryzująca się małym poborem mocy
http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/opis-panasonic-tx-p42cx3e.bhtml

Data: 2011-03-11 18:00:41
Autor: kamtzu
lcd 32 cale
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilbela$hl6$1inews.gazeta.pl...
Panasonic 42" PV8 (plazma), ogladam z anteny naziemnej (sygnał analogowy) i

dzieki ale szukam 32''

lcd 32 cale