lcd 32 cale

Data: 2011-03-11 11:03:52
Autor: Robert_J
lcd 32 cale
Preferowana marka dla uzytkownika to Sony i tu widze w zasadzie 2 modele:
Sony KDL-32EX402 (1599zl)
Sony KDL-32EX500(1853zl - troche drogo) Zdaje sie ze jest nowszy, ma 100Hz.

niektóre modele Sony mają skopane oprogramowanie. Wychodzi to dopiero przy odbiorze większej liczby kanałów DVB-T, ale u nas to chyba nie grozi ;-). Problem zaczął wychodzić u klientów mojej sieci, bo zdecydowaliśmy się wpuścić rozkodowane kanały właśnie w DVB-T, i Sony... nie daje rady ;-)))). Początkowo serwis udawał greka, ale chyba w końcu zobaczyli że coś jest na rzeczy... Zresztą o podobnych przypadkach można przeczytać w sieci.

Data: 2011-03-11 18:02:40
Autor: kamtzu
lcd 32 cale
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ilcs2f$152$1news.onet.pl...
[...]

Dzieki za opinie. Kablowki tam nie bedzie nigdy. Na razie tylko sygnal z anteny siatkowej, jak sie nie sprawdzi to pokombinuje z jakas antena kierunkowa. Byc moze w przyszlosci jakas platforma jesli stanieja.

Data: 2011-03-12 11:11:10
Autor: nom
lcd 32 cale

Użytkownik "kamtzu" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:ildkji$kh3$1usenet.news.interia.pl...

Dzieki za opinie. Kablowki tam nie bedzie nigdy. Na razie tylko sygnal z anteny siatkowej, jak sie nie sprawdzi to pokombinuje z jakas antena kierunkowa. Byc moze w przyszlosci jakas platforma jesli stanieja.

To kup Sony, raz, że moja kuzynka pracuje w fabryce SONY na Słowacji, a dwa, że wesprzesz japońską gospodarkę, która ucierpiała w trzęsieniu ziemi.

lcd 32 cale