lcd nad akwarium ?

Data: 2009-07-30 23:18:53
Autor: pawelj
lcd nad akwarium ?
Witam grupowiczów

mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju:

TV 32'' wiszący  na ścianie ok 170 nad podłoga (od dołu).
Pod nim akwarium ok 200-250 litrów.

akwarium kończyło by się na wys. ok 140 cm od podłogi. Oczywiście z pokrywą.

Pytanie czy opary  z akwarium nie wpłyną na szybsze zuzycie tv?

--
Pawełj

Data: 2009-07-30 23:52:13
Autor: Dariusz Zygmunt
lcd nad akwarium ?
W czwartek 30 lipiec 2009 23:18, pawelj wyraził następujacą opinię:

mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju:

TV 32'' wiszący  na ścianie ok 170 nad podłoga (od dołu).
 Będziesz oglądał TV na stojąco??  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-07-31 10:28:55
Autor: *piotr'ek*
lcd nad akwarium ?
Będziesz oglądał TV na stojąco??

Też się zastanawiałem i zapewne ten TV będzie w jakiejś knajpie wisiał stąd ta niecodzienna wysokość.

*piotr'ek*

Data: 2009-07-31 10:39:40
Autor: kamtzu
lcd nad akwarium ?
Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4ua0a$17b$1inews.gazeta.pl...
Też się zastanawiałem i zapewne ten TV będzie w jakiejś knajpie wisiał stąd ta niecodzienna wysokość.

przeciez watkotworca napisal
mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju

Data: 2009-07-31 11:08:22
Autor: *piotr'ek*
lcd nad akwarium ?
przeciez watkotworca napisal
mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju

Kurde... ślepnę... faktycznie. Pomysł... nienormalny delikatnie mówiąc... chociaż leżąc na skórzanym leżaku można TV na wysokości 2m odglądać :-)

*piotr'ek*

Data: 2009-07-31 22:20:53
Autor: pawelj
lcd nad akwarium ?

Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4uca9$b48$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aktualnie tv wisi na takiej wysokości.
Nie wiem co w tym nienormalnego widzicie.
Chociaż fakt że tv oglądam zawsze leżąc  :)
I nie bardzo widzę sposób na wygodne oglądanie tv niżej umieszczonego.
--
PawełJ

Data: 2009-08-01 11:39:33
Autor: *piotr'ek*
lcd nad akwarium ?
Chociaż fakt że tv oglądam zawsze leżąc  :)

Z megapaką czipsów i dwulitrową kolą? W TV kiedyś pokazywali jak pewien hamerykaniec też tak TV oglądał, a po X latach musieli ścianę domu wyburzać, aby go do szpitala zawieźć.
Bez przesady... zainwestuj w kanapę... taką do siedzenia również.

*piotr'ek*

Data: 2009-08-01 20:56:23
Autor: pawelj
lcd nad akwarium ?

Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h512gq$3eh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic z tych rzeczy mi nie grozi. Przynajmniej od tv :)
Ja przed tv spędzam ok 5-7 godzin tygodniowo.

--
PawełJ

Data: 2009-07-31 12:52:53
Autor: Kell a
lcd nad akwarium ?
Dariusz Zygmunt <darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> napisał(a):

W czwartek 30 lipiec 2009 23:18, pawelj wyraził następujacą opinię:

mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju:

TV 32'' wiszący  na ścianie ok 170 nad podłoga (od dołu).

Będziesz oglądał TV na stojąco??

przeciez moze go pochylic

Data: 2009-07-31 13:12:51
Autor: *piotr'ek*
lcd nad akwarium ?
przeciez moze go pochylic

I głowę zadrzeć do góry. Ciekawe jak długo tak wytrzyma...

*piotr'ek*

Data: 2009-07-31 18:30:28
Autor: crazy
lcd nad akwarium ?
*piotr'ek* pisze:
przeciez moze go pochylic

I głowę zadrzeć do góry. Ciekawe jak długo tak wytrzyma...

Może ma wypasiony fotel, w którym może się fajnie "wychylić" po całości ;)

Data: 2009-08-02 00:00:16
Autor: eddie
lcd nad akwarium ?
"*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> wrote in message news:h4ujjn$d21$1inews.gazeta.pl...
przeciez moze go pochylic

I głowę zadrzeć do góry. Ciekawe jak długo tak wytrzyma...

Ja siedząc na fotelu i opierajac głowe na oparciu mam w linii prostej
przed oczami styk ściany i sufitu (ok. 2,7 m) :-)

e.

Data: 2009-08-02 12:02:24
Autor: *piotr'ek*
lcd nad akwarium ?
Ja siedząc na fotelu i opierajac głowe na oparciu mam w linii prostej
przed oczami styk ściany i sufitu (ok. 2,7 m) :-)

I ile minut tak wytrzmasz?

*piotr'ek*

Data: 2009-08-02 20:00:33
Autor: eddie
lcd nad akwarium ?
Ja siedząc na fotelu i opierajac głowe na oparciu mam w linii prostej
przed oczami styk ściany i sufitu (ok. 2,7 m) :-)

I ile minut tak wytrzmasz?

Kilkaset. Nie ma to jak wygodny fotel... :-)

e.

Data: 2009-08-02 22:57:52
Autor: pawelj
lcd nad akwarium ?

Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h53o7m$n3a$1inews.gazeta.pl...
Ja siedząc na fotelu i opierajac głowe na oparciu mam w linii prostej
przed oczami styk ściany i sufitu (ok. 2,7 m) :-)

I ile minut tak wytrzmasz?

Naprawdę nie rozumiem skąd twoje ( i innych zdziwienie).
Faktycznie z fotela też czasem oglądam. Dla mnie jest to dość wygodna pozycja.

Szkoda tylko że odeszliśmy od tematu

--
PawełJ

Data: 2009-08-16 19:54:18
Autor: Tomy M.
lcd nad akwarium ?
  TV powienień być zamontowany tak aby środek ekranu
znajdował się na wyznaczonej POZIOMO lini wzroku. Każde
inne usytuowanie jest nieporozumieniem.
  Od tego bym zaczął i na tym skończył,  myślę że 99%
profesjonalnych projektantów wnętrz również.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-08-16 20:52:56
Autor: pawelj
lcd nad akwarium ?

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:h69hn9$gh2$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dlatego nie zwracam się z projektowaniem mojego wnętrza do profesjonalistów.
Uważasz, że wygodnie byłoby ci oglądać tv na leżąco gdybyś ekran miał na wysokości oczów? NIe wyobrażam sobie wygodej pozycji.

Zresztą  nie o wysokośc tv pytałem.

--
PawełJ

Data: 2009-08-16 21:00:45
Autor: Tomy M.
lcd nad akwarium ?
Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h69l4o$knl$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

 Od każdej reguły są wyjątki, w szpitalach TV montuje
się wysoko włąśnie ze względu na to że ogląda się je
wyłącznie leżąc.

 Co do pary wodnej z akwarium, hmmm przetwornice nie
lubią pary wodnej, podobnie jak tor WCZ w CRT/plaźmie.
Jednak podczas regularnego oglądania para wodna nie osiądzie na
elemantach TV (w TV LCD będzie ciepło i para  nie ma szans
tam się gromadzić, gorzej gdy np. przez tydzień nie będziesz
oglądał TV ... a następnie go włączysz.
 Sporo urządzeń kiedyś miało nawet zabezpieczenia które
nie pozwalało wystartować przetwornicy przy zbyt wysokiej
wilgotności aby nie uszkodzić elektroniki.Teraz pewnie nie
mają ... bo teraz wszystko ma sięszybko popsuć, a klient
ma lecieć po nowy model :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-08-17 18:44:03
Autor: Krystian Zaczyk
lcd nad akwarium ?
[...]

Między pozycją pionową a poziomą jest jeszcze wiele innych,
choćby lekko ukośna na fotelu, półleżąca na kanapie itp.
Linia wzroku w czasie odpoczynku połączonego z ogladaniem
tv rzadko kiedy jest "profesjonalnie" pozioma... ;-)
Regułą nie jest "pozioma linia wzroku", ale "linia wzroku".
Inaczej oczy się męczą.

Krystian

Data: 2009-07-31 06:49:27
Autor: zeeltom
lcd nad akwarium ?
Pytanie czy opary  z akwarium nie wpłyną na szybsze zuzycie tv?

A co ty, gotujesz w nim rybki??

Data: 2009-07-31 11:10:40
Autor:
lcd nad akwarium ?
pawelj <pawelj@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam grupowiczów

akwarium kończyło by się na wys. ok 140 cm od podłogi. Oczywiście z
pokrywą.

Pytanie czy opary  z akwarium nie wpłyną na szybsze zuzycie tv?

Szybciej zużyją ci się kręgi szyjne...

Data: 2009-07-31 21:40:53
Autor: *piotr'ek*
lcd nad akwarium ?
Szybciej zużyją ci się kręgi szyjne...

Też tak myślałem, ale na fotelu za 23 tys zł kręgi szyjne się nie zużywają!

*piotr'ek*

Data: 2009-07-31 12:55:23
Autor: Kell a
lcd nad akwarium ?
[...]

konkretnie nikt ci nie odpowie, bo skad dane...
zalozyc jednak mozesz, ze zwiekszona wilgotnosc na pewno bedzie miala
jakis negatywny wplyw na tv... na ile, trudno powiedziec, chocby dlatego,
ze nei wiadomo, czy akwa ma pokrywe plastikowa, szklana , jak czesto
je zdejmujesz itp itd
zbyt duzu tutaj czynnikow, zeby sie konkretnei wypowiedziec

Data: 2009-08-04 11:14:05
Autor: P.H.
lcd nad akwarium ?

Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4t2ro$1p1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam grupowiczów

mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju:

kiepski pomysł :)
abstrachując od techniki - to będziesz oglądał TV czy akwarium? :)

pzdr
Piotr

Data: 2009-08-06 23:00:23
Autor: pawelj
lcd nad akwarium ?

kiepski pomysł :)
abstrachując od techniki - to będziesz oglądał TV czy akwarium? :)

Tv tylko okazjonalnie. Maks 7 godzin tygodniowo.

Głównym obiektem oglądania ma być akwarium

--
PawełJ

Data: 2009-08-05 10:08:56
Autor: rageofhonor
lcd nad akwarium ?

[...]

Widzę mały problem z komfortem oglądania telewizji a szczególnie w nocy. Takie akwarium emituje dużo światła podobnie jak telewizor. Oglądając telewizję mając akwarium pod telewizorem może być to nie korzystne dla twoich oczu i komfortu oglądania. Inna sprawa to jest że ryby potrzebują spokoju. Wibracje od głośników i błyski z ekranu mogą im zaszkodzić.

Data: 2009-08-06 23:05:50
Autor: pawelj
lcd nad akwarium ?

Widzę mały problem z komfortem oglądania telewizji a szczególnie w nocy.
W nocy w tym pokoju nikt nic nie ogląda. To pokój dzienny. TV wyłączone. Z pewnych względów od tygodnia podświetlane jest akwarium ale małe i stojące nie pod tv.
Takie akwarium emituje dużo światła podobnie jak telewizor. Oglądając telewizję mając akwarium pod telewizorem może być to nie korzystne dla
To nie problem. Akwarium bedzie miało światło jak będzie wyłączone tv. Chociaż podejżewam że jak będzie akwa to tv nie będzie wogóle włączany.
twoich oczu i komfortu oglądania. Inna sprawa to jest że ryby potrzebują spokoju. Wibracje od głośników i błyski z ekranu mogą im zaszkodzić.

W tą stronę nigdy nie myslałem o rybkach. Być może masz rację bo napewno błyskające tv nie stwarza warunków naturalnych rybkom.
Ale jak juz wcześniej pisałem samo tv będzie ogladane sporadycznie.
Po prostu musi w tym pokoju być. natomiast chcę mieć akwarium i to duże. I nie ma innego miejsca. Nie chciałbym żeby pewnego dnia nie włączyło się tv z powodu wilgoci albo zrobiło jakiegoś fajrwerka i żeby np wpadło do akwarium :0

--
PawełJ

Data: 2009-08-16 20:09:41
Autor: Tomy M.
lcd nad akwarium ?
Użytkownik "rageofhonor" <bloodsport@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5bf5q$9tv$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Tutaj akurat radzisz mu coś zupełnie odwrotnego, element wystroju
taki jak akwarium, posiadając statyczne w miarę jasne oświetlenie
jest czynnikiem sprzyjącym przy oglądaniu wieczorem TV.
 Można założyć że idealnie dla wzroku jest gdy podczas oglądania
wieczorem TV światło otaczające znajdujące się w polu widzenia wzroku
ma większą jasność niż najaśniejsza scena wyświetlana w TV.
 Wzrok męczy się gdy pracują mięśnie zwężające i rozszerzające źrenice.
Więc gdy poziom sumarycznej jasność oglądanej sceny (pokój/śniana + obraz w TV)
nie zmienia się za mocno, wzrok się dużo mniej męczy.

--

Tomy M. www.ansibl.com

lcd nad akwarium ?