Data: 2012-11-26 12:36:31 | |
Autor: MarekZ | |
leĹĽy BlueCash | |
Wydaje siÄ™, ĹĽe kompletnie.
|
|
Data: 2012-11-26 13:11:01 | |
Autor: Kamil Jońca | |
leży BlueCash | |
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:
Wydaje się, że kompletnie. Jak się to leżenie objawia? KJ -- http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/ Psychoanalysis?? I thought this was a nude rap session!!! |
|
Data: 2012-11-26 13:24:22 | |
Autor: MarekZ | |
leży BlueCash | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:87ehjgd0oa.fsf@alfa.kjonca...
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes: Wydaje się, że kompletnie. Jak się to leżenie objawia? To leżenie objawiało się następuj±co: po wpisaniu dowolnego numeru rachunku jako docelowego otrzymywało się komunikat: "brak możliwo¶ci wykonania przelewu". Dodatkowo obie listy obsługiwanych banków (Ľródłowych i docelowych) były puste. |
|
Data: 2012-11-26 17:17:10 | |
Autor: xbartx | |
leży BlueCash | |
Dnia Mon, 26 Nov 2012 13:24:22 +0100, MarekZ napisał(a):
To leżenie objawiało się następująco: po wpisaniu dowolnego numeru Też to miałem dzisiaj około 15.30. Chciałem z Synka do mBanku puścić a tu taka odpowiedź systemu, że ten bank nie jest obsługiwany. Sprawdzam na stronie BC a tam mBank/Multi po staremu. Puściłem za kilka minut ponownie tym razem do BGŻO i poszło, więc znowu do mBanku ponowiłem i już poszło normalnie i od razu oczywiście dotarło. -- xbartx |
|