leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart

Data: 2009-08-08 17:34:48
Autor: bourbaki
leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Leadtek_WinFast_TV_PVR2000-1121.html

w karcie jest okragle gniazdo podobne do s-video ... niemniej s-video ma
4 piny metalowe i jeden plastikowy a to gniazdo ma 6 pin i jeden plastikowy...
czy ktos z Was moze wie jak sie nazywa to gniazdo zebym mogl wygooglac
cos na ten temat  ...

gdzie moge kupic przejsciowke z euro na tego typu gniazdo ? problem polega
na tym, ze wtyczka 6-pinowa, ktora dostalem z karta zepsula sie ... szukam
jakiegos rozwiazania zamiast niej, ktora pozwoli na podpiecie tunera tvsat.

Data: 2009-08-08 19:02:26
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 8 Aug 2009 17:34:48 +0200, bourbaki napisał(a):

szukam
jakiegos rozwiazania zamiast niej, ktora pozwoli na podpiecie tunera tvsat.

Przecież ta karta jest tunerem. Po co ci do niej podpinać inny tuner?
Podłącz antenę i masz już odbiór TV na monitorze.
--
Jacek

Data: 2009-08-08 20:29:17
Autor: jerzu
leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart

Jest tumerem TVSat? Nie.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-08-08 23:26:48
Autor: bourbaki
Jacek Maciejewski wrote:
[...]

analogowy, a ze wzgledu na roznice programowe potrzebuje
podpiac cyfrowy z tunera kablowki ...

Data: 2009-08-10 00:05:06
Autor: ZeN

Użytkownik "bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> napisał w wiadomości news:h5kqif$613$1achot.icm.edu.pl...
Jacek Maciejewski wrote:
[...]

a nie dostałeś z kartą przejściówki?
ja ze swoją kartą dostałem...
z jednej strony jest wtyk minidin 9
a z drugiej gniazdko minidin 4 oraz 3 gniazda chinch (biały żóty i czerwony)

ZeN

Data: 2009-08-10 00:17:29
Autor: bourbaki
Jacek Maciejewski wrote:
[...]

nie ... dostalem kabelek ale sie zepsul i szukam zamiennika ...
nawet gdyby to mialy byc dwie lub trzy przejsciowki ...

Data: 2009-08-09 08:29:51
Autor: Jacek Maciejewski
leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart
Dnia Sat, 8 Aug 2009 17:34:48 +0200, bourbaki napisał(a):

a to gniazdo ma 6 pin i jeden plastikowy...

Aby napewno policzyłeś dobrze dziurki? Daj zdjęcie. Ja w swojej karcie
(podobnej Leadteka) mam typowe DIN9 z 9-cioma dziurkami. I zgodnie z opisem
na benchmark.pl było by to gniazdo vivo DIN9 (patrz wiki)
--
Jacek

Data: 2009-08-09 11:49:03
Autor: zly
leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart
Dnia Sat, 8 Aug 2009 17:34:48 +0200, bourbaki napisał(a):

gdzie moge kupic przejsciowke z euro na tego typu gniazdo ?

hehe, przeszukalem cala warszawe i sie nie da ;)to rzeczywiscie nie jest
s-video, ale nie wiem jak sie nazywa. Jedyne wejscie to przegladac allegro,
albo znalezc kogos, kto ma/mial taka karte i odsprzeda

--
marcin

Data: 2009-08-10 08:08:17
Autor: bourbaki
zly wrote:
[...]

czyli w praktyce chyba kupic nowa  karte ... karta to jakies 300 pln
i mozna od biedy przebolec ...

Data: 2009-08-10 11:30:52
Autor: zly
Dnia Mon, 10 Aug 2009 08:08:17 +0200, bourbaki napisał(a):

czyli w praktyce chyba kupic nowa  karte ... karta to jakies 300 pln
i mozna od biedy przebolec ...

nie no, za okolo 100 powinny byc na allegro, kabel jak znajdziesz pewnie
bedzie kosztowal z polowe tego
--
marcin

Data: 2009-08-09 20:00:11
Autor: JoteR
"bourbaki" napisał:

w karcie jest okragle gniazdo podobne do s-video ... niemniej s-video
ma 4 piny metalowe i jeden plastikowy a to gniazdo ma 6 pin i jeden plastikowy...

Nieprawda. Gniazdo jest 9-pinowe. Wtyczka zresztą też ;-)

czy ktos z Was moze wie jak sie nazywa to gniazdo

No przecież masz napisane w tym odnośniku, który podałeś:
mini Din-9

JoteR

Data: 2009-08-10 08:07:22
Autor: bourbaki
JoteR wrote:
"bourbaki" napisał:

[...]

Byly 3 rodzaje gniazd w tych kartach w zaleznosci od serii. U mnie
po prostu jest 6 pinow, 1 pin plastikowy i trzy wkleslosci
na obrebie wtyczki ...

Data: 2009-08-10 08:30:59
Autor: JoteR
"bourbaki" napisał:

Nieprawda. Gniazdo jest 9-pinowe. Wtyczka zresztą też ;-)

Byly 3 rodzaje gniazd w tych kartach w zaleznosci od serii.

To po co podajesz odnośnik nie do swojego modelu? Przez Ciebie moja gimnastyka podbiurkowa była daremna, a co gorsza - muszę ją powtórzyć, żeby podłączyć ten cholerny kabelek z powrotem ;-)

czyli w praktyce chyba kupic nowa  karte ... karta to jakies 300 pln

E tam, ja swoją kupiłem w Komputroniku (który na tej grupie jest uznawany nie wiadomo czemu za dość drogi) za połowę tej kwoty
http://www.komputronik.pl/index.php/product/7722/Podzespoly-PC/Tunery-telewizyjne/Leadtek_WinFast_TV2000_XP_Expert_BOX_PCI.html

Albo kupić same wtyczki i polutować, schematy połączeń pewnie znajdziesz na elektrodzie.

JoteR

leadtek winfast pvr 2000 i euro/scart