leasing używanego sprzetu - a sprzet kradziony :(

Data: 2009-12-12 14:41:39
Autor: cef
leasing używanego sprzetu - a sprzet kradziony :(
icek2 wrote:

leasing spłacony w 2/3
został ostatni trzeci rok, i nie wiem co robic?

A co przewiduje umowa?
Pewnie płacenie wg harmonogramu nawet jak sprzetu nie ma.

Data: 2009-12-12 16:41:23
Autor: icek2
cef pisze:
icek2 wrote:

leasing spłacony w 2/3
został ostatni trzeci rok, i nie wiem co robic?

A co przewiduje umowa?
Pewnie płacenie wg harmonogramu nawet jak sprzetu nie ma.
oczywiscie - płacenie rat, w momencie gdy nie możliwości eksploatacji.

za to umowa nie mówi nic o tym, gdy sprzęt zabrały służby etc.

jestem zrozpaczony :(

k$%^wa ale sie w^&*łem

--
pozdros
icek

Data: 2009-12-12 17:41:58
Autor: cef
icek2 wrote:

[...]

Jak to nic nie mówi?
Właściciel sprzetu (leasingodawca) daje Ci sprzęt
w użytkowanie i nie okreslone jest w umowie co się dzieje gdy
nie są w stanie zapewnić Ci tego sprzętu?
Ubezpieczenie tego sprzetu czy umowy było?

leasing używanego sprzetu - a sprzet kradziony :(