lech - fc brugge

Data: 2009-08-20 21:45:10
Autor: yamma
lech - fc brugge
Fidelio wrote:
No i gdzie jest ten mądrala, który się cieszył z losowania ;-)?
Po pierwszej połowie cieniutko to wygląda.

Po pierwsze mecz się jeszcze nie skończył a po drugie ja się czegoś innego nie spodziewałem:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.sport.pilka-nozna/msg/b01ed26195f7f202?hl=pl
yamma

Data: 2009-08-20 22:22:25
Autor: yamma
lech - fc brugge
yamma wrote:
Fidelio wrote:
[...]

No i Lech w swoim stylu.:-) Wcale się nie zdziwię, jeśli ta bramka będzie decydująca w całym dwumeczu.
yamma

Data: 2009-08-20 22:23:10
Autor: Fidelio
lech - fc brugge

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6k958$2dp$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
No i gdzie jest ten mądrala, który się cieszył z losowania ;-)?
Po pierwszej połowie cieniutko to wygląda.

Po pierwsze mecz się jeszcze nie skończył a po drugie ja się czegoś innego

Już się skończył, wiwat Peszko! ;-)

Data: 2009-08-20 22:30:34
Autor: CGC
lech - fc brugge
Dnia Thu, 20 Aug 2009 22:23:10 +0200, Fidelio napisał(a):

Fidelio wrote:
No i gdzie jest ten mądrala, który się cieszył z losowania ;-)?
Po pierwszej połowie cieniutko to wygląda.

Po pierwsze mecz się jeszcze nie skończył a po drugie ja się czegoś innego

Już się skończył, wiwat Peszko! ;-)

Było widać w powtórce, że piłka nie zmieniła toru lotu przy wejściu
Rengifo. Ale też bez jego wejścia bramkarz by to spokojnie obronił. --
CGC

Data: 2009-08-20 22:51:31
Autor: Fidelio
lech - fc brugge

Fidelio wrote:
[...]

To prawda, Rengifo zdezorientował kompletnie bramkarza.

lech - fc brugge