lech - fc brugge

Data: 2009-08-21 10:49:23
Autor: flanker
lech - fc brugge
Czy ktoś może zinterpretować zdarzenie z 35 sekundy filmiku poniżej?

http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,6949258,Liga_Europejska__Lech_wygrywa__gol
_Peszki__wideo_.html

Data: 2009-08-21 11:15:16
Autor: AJK
lech - fc brugge
21-08-2009  o godz. 10:49 flanker_@czat.onet.pl napisał:

Czy ktoś może zinterpretować zdarzenie z 35 sekundy filmiku poniżej?

http://tv.zczuba.pl/zczubatv/1,89849,6949258,Liga_Europejska__Lech_wygrywa__gol
_Peszki__wideo_.html

Proszzzz... do wyboru::

A)
- Normalnie się tak, kurna, cieszę, że, normalnie, nie wiem, co robię,
normalnie!

B)
- Czytałem "Przygody jeża z miasta Zgierza" Wandy Chotomskiej i chcesz
wiedzieć, co trzeba zrobić, żeby jeż pokazał ryjek? C)
- Jak następnym razem krzyknę "Podaj" to masz mi podać, a nie walić na
kompletną pałę, kapiszczi?

D)
- A ty, Sławek? Czy masz zęby zdrowe na siódemkę?

--
AJK

lech - fc brugge