Data: 2011-01-11 18:33:12 | |
Autor: MarcinJM | |
leci dymek z bagnetu i korka oleju | |
W dniu 2011-01-11 14:10, marek pisze:
witam Zawsze jakis dymek poleci. Dopuszczalny ubytek cisnienia (przedmuch) w cylindrach to ok 2%, a to co widzisz, to wlasnie skutki tego. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2011-01-11 19:13:26 | |
Autor: marek | |
leci dymek z bagnetu i korka oleju | |
Zawsze jakis dymek poleci. Dopuszczalny ubytek cisnienia (przedmuch) w cylindrach to ok 2%, a to co widzisz, to wlasnie skutki tego. Marcin ja wiem o czym piszesz. Ale jemu dymi jak z gotujacego sie czajnika. Normalnie jak z palacego sie szluga. To nie jest normalne i nigdy tego nie widzialem a jezdzilem juz kilkoma mega szrotami. |
|
Data: 2011-01-11 20:15:02 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
leci dymek z bagnetu i korka oleju | |
W dniu 2011-01-11 19:13, marek pisze:
Zawsze jakis dymek poleci. Dopuszczalny ubytek cisnienia (przedmuch) w Jeżeli jest tego bardzo dużo, to pewnie są to przedmuchy do skrzyni korbowej. Może (ale chyba niekoniecznie musi) to wyjść na badaniu kompresji. Jak silnik za mocno dmucha w dół, to trzeba mu zrobić remont. Jeżeli cylindry i tłoki trzymają wartości nominalne, a jedynie puszczają pierścienie, można wymienić tylko pierścienie. Jeżeli nie, to trzeba zrobić cały remont cylindrów. Ile oleju pali ten silnik |
|