leczenie przymusowe

Data: 2015-03-10 07:45:09
Autor: marek
leczenie przymusowe
jak to jest z owym leczeniem przymusowym od alkoholu ?

Znajomy został powmówiony przez s±siadkę że nagminie sporzywa alkohol, nie wiemy jak ta kobieta to zrobiła, może ma jakie¶ znajomo¶ci w prokuraturze albo na policji...... ?

po jakim¶ czasie do jego domu zapukał pan dzielnicowy z pytaniami typu: czy spożywa alkohol, jaki alkohol, w jakich ilo¶ciach itp.  czy podda się badaniu przez biegłych lekarzy bo ponoć pani prokurator martwi się o jego zdrowie :)
w odpowiedzi podał że pija jak każdy nie więcej nie mniej, a alkohol to ¶rodek spożywczy ogólno dostępny w każdym sklepie a nawet na stacji benzynowej i nie jest prawnie zabroniony więc nic komu do tego ile on pija alkoholu i nie podda się żadnemu badaniu a jak pani prokurator się martwi o jego zdrowie to poinformował że ma chemoroidy i zęby go bol± :)) i tym powinna się zainteresować jak się martwi o jego zdrowie bo nie może się dostać do żadnego lekarza :))
po miesi±cu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się zgłosić do prokuratury celem badania....
s± to zwykłe wezwania bez żadnych pouczeń typu że jak się nie stawi to go doprowadz± ... na żadne oczywi¶cie się nie stawił :))

mógłby kto¶ wytłumaczyć o co chodzi ??

Data: 2015-03-10 08:50:18
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 07:45, marek pisze:
jak to jest z owym leczeniem przymusowym od alkoholu ?

Znajomy został powmówiony przez sąsiadkę że nagminie sporzywa alkohol, nie wiemy jak ta kobieta to zrobiła, może ma jakieś znajomości w prokuraturze albo na policji...... ?

po jakimĹ› czasie do jego domu zapukaĹ‚ pan dzielnicowy z pytaniami typu: czy spoĹĽywa alkohol, jaki alkohol, w jakich iloĹ›ciach itp.  czy podda siÄ™ badaniu przez biegĹ‚ych lekarzy bo ponoć pani prokurator martwi siÄ™ o jego zdrowie :)
w odpowiedzi podał że pija jak każdy nie więcej nie mniej, a alkohol to środek spożywczy ogólno dostępny w każdym sklepie a nawet na stacji benzynowej i nie jest prawnie zabroniony więc nic komu do tego ile on pija alkoholu i nie podda się żadnemu badaniu a jak pani prokurator się martwi o jego zdrowie to poinformował że ma chemoroidy i zęby go bolą :)) i tym powinna się zainteresować jak się martwi o jego zdrowie bo nie może się dostać do żadnego lekarza :))
po miesiącu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się zgłosić do prokuratury celem badania....
są to zwykłe wezwania bez żadnych pouczeń typu że jak się nie stawi to go doprowadzą ... na żadne oczywiście się nie stawił :))

mógłby ktoś wytłumaczyć o co chodzi ??

Daj skan wezwania.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 09:40:10
Autor: marek
leczenie przymusowe
Daj skan wezwania.

-- Liwiusz

poszło na priv. gdyż nie wiem jak tu wrzucić skan

Data: 2015-03-10 09:49:49
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 09:40, marek pisze:
Daj skan wezwania.

-- Liwiusz

poszło na priv. gdyż nie wiem jak tu wrzucić skan

Dostałem: [Prokuratura]... wzywa... w sprawie leczenia odwykowego.

I tak:

1) Leczenie odwykowe może nakazać tylko sąd
2) Prokuratura może skierować do sądu taki wniosek
3) Pójście do prokuratury i zrobienie dobrego wrażenia może spowodować,
że wniosek taki nie zostanie złożony.
4) Można oczywiście nic nie robić na razie i czekać na dalsze ruchy.

Decyzja naleĹĽy do zainteresowanego.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 10:08:59
Autor: marek
leczenie przymusowe

Dostałem: [Prokuratura]... wzywa... w sprawie leczenia odwykowego.

I tak:

1) Leczenie odwykowe może nakazać tylko s±d
2) Prokuratura może skierować do s±du taki wniosek
3) Pój¶cie do prokuratury i zrobienie dobrego wrażenia może spowodować,
że wniosek taki nie zostanie złożony.
4) Można oczywi¶cie nic nie robić na razie i czekać na dalsze ruchy.

Decyzja należy do zainteresowanego.

-- Liwiusz

No tyle to my wiemy :))
a jakie mog± być te dalsze ruchy ?

bo z tego co się orientuje nikt nikogo przymusic do leczenia ani żadnych badań nie może gdyż to sam "chory" musi wyrazić na to zgodę

Data: 2015-03-10 10:12:14
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 10:08, marek pisze:

[...]

a jakie mogą być te dalsze ruchy ?

Przeczytaj jeszcze raz p. 1-4.

bo z tego co się orientuje nikt nikogo przymusic do leczenia ani żadnych badań nie może gdyż to sam "chory" musi wyrazić na to zgodę

Ale dyskutujemy o prawie, czy o twojej w nim orientacji?

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 10:11:09
Autor: marek
leczenie przymusowe

[...]

P.S.

prokuratura oczywi¶cie chyba nie może skierować takiego wniosku bez uprzedniego zbadania go¶cia ?... a że go¶ć nie wyraża zgody na takie badanie kółko się zamyka

Data: 2015-03-10 10:12:44
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 10:11, marek pisze:

[...]

prokuratura oczywiście chyba nie może skierować takiego wniosku bez uprzedniego zbadania gościa ?

Na jakiej podstawie tak sÄ…dzisz?

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 10:23:37
Autor: marek
leczenie przymusowe

prokuratura oczywi¶cie chyba nie może skierować takiego wniosku bez
uprzedniego zbadania go¶cia ?

Na jakiej podstawie tak s±dzisz?

-- Liwiusz

ano takiej podstawie, iż teza prokuratora musi być czym¶ poparta chyba .... a nie wyssana z palca ztetryczałego s±siada....

bo jak nie musi to wnioskuję że na takiej zasadzie mozna zrobić sprawę każdej osobie ... np. pos±dzić każdego jednego faceta o gwał, próbę gwałtu itp.. w końcu narzędzie ma przy sobie :))

albo w my¶l zasady "dajcie mi czlowieka a paragraf się znajdzie"

Data: 2015-03-10 10:30:47
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 10:23, marek pisze:
prokuratura oczywiście chyba nie może skierować takiego wniosku bez
uprzedniego zbadania gościa ?

Na jakiej podstawie tak sÄ…dzisz?

-- Liwiusz

ano takiej podstawie, iż teza prokuratora musi być czymś poparta chyba .... a nie wyssana z palca ztetryczałego sąsiada....

bo jak nie musi to wnioskuję że na takiej zasadzie mozna zrobić sprawę każdej osobie ... np. posądzić każdego jednego faceta o gwał, próbę gwałtu itp.. w końcu narzędzie ma przy sobie :))

albo w myśl zasady "dajcie mi czlowieka a paragraf się znajdzie"

Postępowanie dowodowe może być przeprowadzone przez sąd.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 10:37:39
Autor: marek
leczenie przymusowe

[...]

Postępowanie dowodowe może być przeprowadzone przez s±d.

czyli rozumiem że pos±dzić o wszystko mozna każdego ,,, a potem tłumacz się obywatelu przed s±dem że nie jeste¶ wielbładem :))
przy czym nerwów, straconego czasu i kosztów dojazdów na owe tłumaczenia nikt nie zwraca
a taki prokurator może sobie oskarżać kogo chce i o co chce

Data: 2015-03-10 10:47:40
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 10:37, marek pisze:

[...]

czyli rozumiem że posądzić o wszystko mozna każdego ,,, a potem tłumacz się obywatelu przed sądem że nie jesteś wielbładem :))
przy czym nerwów, straconego czasu i kosztów dojazdów na owe tłumaczenia nikt nie zwraca
a taki prokurator może sobie oskarżać kogo chce i o co chce

Od tego jest sąd, aby się przed nim tłumaczyć.
Na razie możesz się wytłumaczyć przed prokuratorem, może będzie szybciej
i taniej.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 11:21:48
Autor: marek
leczenie przymusowe
ad.1
napisałes że leczenie może nakazać tylko s±d
 ale pomiędzy nakazaniem komu¶ czego¶, a zmuszeniem go do czego¶ jest przecież kolosalna różnica
pozatym jak to się ma do tego iż sam "chory" musi wyrazić na to zgodę, który przeciez nie jest ubezwłasnowolniony - mam na mysli badanie

pozatym co ma prokuratura do spożywania alkoholu przez obywatela ?
przeciez powinna być prokuratura zadowolona że pieni±dze wpływaja do budżetu bo z tego ma wypłatę

i jeszcze jedno pozatym obywatel spożywaj±cy alkohol-¶rodek spożywczy, legalny, dostępny wszedzie, który nie zagraża sobie ani otoczeniu nie może być poci±gany do odpowiedzialno¶ci przed s±dem że go spożywa

Data: 2015-03-10 11:23:19
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 11:21, marek pisze:
ad.1
napisałes że leczenie może nakazać tylko sąd

ZnĂłw dyskutujemy o tym co ci siÄ™ wydaje, a nie jakie sÄ… przepisy.

pozatym jak to się ma do tego iż sam "chory" musi wyrazić na to zgodę, który przeciez nie jest ubezwłasnowolniony - mam na mysli badanie

ZnĂłw dyskutujemy o tym co ci siÄ™ wydaje, a nie jakie sÄ… przepisy.

pozatym co ma prokuratura do spoĹĽywania alkoholu przez obywatela ?

ZnĂłw dyskutujemy o tym co ci siÄ™ wydaje, a nie jakie sÄ… przepisy.

przeciez powinna być prokuratura zadowolona że pieniądze wpływaja do budżetu bo z tego ma wypłatę

ZnĂłw dyskutujemy o tym co ci siÄ™ wydaje, a nie jakie sÄ… przepisy.

i jeszcze jedno pozatym obywatel spożywający alkohol-środek spożywczy, legalny, dostępny wszedzie, który nie zagraża sobie ani otoczeniu nie może być pociągany do odpowiedzialności przed sądem że go spożywa

Data: 2015-03-10 11:28:31
Autor: marek
leczenie przymusowe
Znów dyskutujemy o tym co ci się wydaje, a nie jakie s± przepisy.

jest to grupa dyskusyjna chyba ? więc jest od dyskusji
więc wyprowadz nas z błędu co nam się wydaje i napisz jakie s± przepisy w takiej sprawie

Data: 2015-03-10 11:36:25
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 11:28, marek pisze:
ZnĂłw dyskutujemy o tym co ci siÄ™ wydaje, a nie jakie sÄ… przepisy.

jest to grupa dyskusyjna chyba ? więc jest od dyskusji
więc wyprowadz nas z błędu co nam się wydaje i napisz jakie są przepisy w takiej sprawie

Nie uważasz, że aby dyskutować, trzeba znać choćby treść przepisów?
Dyskusja to nie nauka.
Przeczytaj ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
alkoholizmowi. Zacznij od rozdziału 2.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 12:02:25
Autor: marek
leczenie przymusowe
Przeczytaj ustawę o wychowaniu w trzeĽwo¶ci i przeciwdziałaniu
alkoholizmowi. Zacznij od rozdziału 2.

ustawa z 82 roku czyli głebokiego prl chyba nijak ma się do terażniejszo¶ci

Art. 24. Osoby, które w zwi±zku z nadużywaniem alkoholu powoduj± rozkład życia rodzinnego, demoralizację małoletnich, uchylaj± się od pracy albo systematycznie zakłócaj± spokój lub porz±dek publiczny, kieruje się na badanie przez biegłego w celu wydania opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu i wskazania rodzaju zakładu leczniczego.

nie podchodzi
a nawet je¶li "pacjent" byłby bezrobotny to też nijak się to ma do tego bo obowi±zku pracy nie ma w tym kraju

następne art. nawiazuj± do art 24 pod który znajomy nie podchodzi

Data: 2015-03-10 12:06:25
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 12:02, marek pisze:
Przeczytaj ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
alkoholizmowi. Zacznij od rozdziału 2.

ustawa z 82 roku czyli głebokiego prl chyba nijak ma się do terażniejszości

Art. 24. Osoby, które w związku z nadużywaniem alkoholu powodują rozkład życia rodzinnego, demoralizację małoletnich, uchylają się od pracy albo systematycznie zakłócają spokój lub porządek publiczny, kieruje się na badanie przez biegłego w celu wydania opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu i wskazania rodzaju zakładu leczniczego.

nie podchodzi
a nawet jeśli "pacjent" byłby bezrobotny to też nijak się to ma do tego bo obowiązku pracy nie ma w tym kraju

następne art. nawiazują do art 24 pod który znajomy nie podchodzi

No i juĹĽ masz swojÄ… opiniÄ™ prawnÄ…, jakĹĽe merytorycznÄ….

eot.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 12:17:57
Autor: marek
leczenie przymusowe

No i już masz swoj± opinię prawn±, jakże merytoryczn±.

sęk w tym czy prawidłow± ? i czy dobrze zrozumian± ?

Data: 2015-03-10 20:09:47
Autor: re
leczenie przymusowe

UĹĽytkownik "Liwiusz"

[...]

obowiÄ…zku pracy nie ma w tym kraju

następne art. nawiazują do art 24 pod który znajomy nie podchodzi

No i juĹĽ masz swojÄ… opiniÄ™ prawnÄ…, jakĹĽe merytorycznÄ….
eot.
-- -
Chłopie ... jak masz inną opinię to ją tu przedstaw bo ciecia grupowego nam tutaj nie potrzeba.

Data: 2015-03-10 12:40:46
Autor: m
leczenie przymusowe
W dniu 10.03.2015 o 12:02, marek pisze:
>Przeczytaj ustawę o wychowaniu w trzeĽwo¶ci i przeciwdziałaniu
>alkoholizmowi. Zacznij od rozdziału 2.

ustawa z 82 roku czyli głebokiego prl chyba nijak ma się do terażniejszo¶ci

To by było piękne jakby akty prawne miały termin ważno¶ci i przestawały obowi±zywać po X latach, ale tak nie jest.

p. m.

Data: 2015-03-10 12:42:26
Autor: Liwiusz
leczenie przymusowe
W dniu 2015-03-10 o 12:40, m pisze:
> [...]
>alkoholizmowi. Zacznij od rozdziału 2.

ustawa z 82 roku czyli głebokiego prl chyba nijak ma się do

To by było piękne jakby akty prawne miały termin ważności i przestawały
obowiązywać po X latach, ale tak nie jest.

Bez przesady, jest dużo aktów prawnych starych i dobrych. Zależność jest
raczej odwrotna - im nowszy tym gorszy.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 12:47:24
Autor: m
leczenie przymusowe
W dniu 10.03.2015 o 12:42, Liwiusz pisze:

> [...]
>obowiązywać po X latach, ale tak nie jest.
Bez przesady, jest dużo aktów prawnych starych i dobrych. Zależność jest

Z jednej strony tak.

Z drugiej strony - jakby stare akty expirowały, przez by była mniejsza ilość przepisów w obrocie prawnym bo p. osłowie nie nadążyliby uzupełniać :). Więc nadzieja jest taka że uzupełnialiby tylko te które są naprawdę ważne.

Wadą by było to że prawo wekslowe, jedna z niewielu ustaw która jest napisana tak przystępnym językiem że czyta się ją jak gazetowy poradnik o wekslach a nie ustawę, poszłoby do piachu bo po co komu weksle :(

p. m.

Data: 2015-03-10 20:10:36
Autor: re
leczenie przymusowe

Użytkownik "m"

> [...]

To by było piękne jakby akty prawne miały termin ważno¶ci i przestawały
obowi±zywać po X latach, ale tak nie jest.
Jak nie s± używane to przestaj±

Data: 2015-03-10 20:21:58
Autor: Moonsky
leczenie przymusowe

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mdmejt$vh0$1node1.news.atman.pl...

Od tego jest sąd, aby się przed nim tłumaczyć.

Dzięki takim prusko - c.k. austriackim poglądom mamy taki zasrany i stetyrczały system prawny. Zero myśli, zero praw, sąd = boskie przykazania.

M.

Data: 2015-03-11 15:15:16
Autor: Gof
leczenie przymusowe
marek <virago23@poczta.fm> wrote:

czyli rozumiem że pos±dzić o wszystko mozna każdego ,,, a potem tłumacz się obywatelu przed s±dem że nie jeste¶ wielbładem :))

Niestety można...

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2015-03-10 10:32:02
Autor: Wiesiaczek
leczenie przymusowe
W dniu 10.03.2015 o 10:23, marek pisze:
[...]

Masz racjÄ™, moĹĽna.
Co więcej, można w ten sposób zostać skazanym jeśli nie zdążysz się w porę odwołać, a to może się łatwo zdarzyć.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-10 12:52:08
Autor: Wiwo
leczenie przymusowe

Użytkownik "marek" <virago23@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:54feb81a$0$2190$65785112news.neostrada.pl...

ano takiej podstawie, iż teza prokuratora musi być czym¶ poparta chyba .... a nie wyssana z palca ztetryczałego s±siada....

A kto zbadał, że ten s±siad jest stetryczały?

bo jak nie musi to wnioskuję że na takiej zasadzie mozna zrobić sprawę każdej osobie ... np. pos±dzić każdego jednego faceta o gwał, próbę gwałtu itp.. w końcu narzędzie ma przy sobie :))

Jak się znajd± ¶wiadkowie lub dowody, które prokuratorowi wydadz± się wiarygodne, to czemu nie...

albo w my¶l zasady "dajcie mi czlowieka a paragraf się znajdzie"

To nie prokurator wydaje wyrok.

Wiwo

Data: 2015-03-10 13:29:46
Autor: marek
leczenie przymusowe

A kto zbadał, że ten s±siad jest stetryczały?

to widac na pierwszy rzut oka, a także czuć nosem

To nie prokurator wydaje wyrok.

ale prokurator skarży ... i gdyby taki odpowiadał potem za niesłuszne oskarżenie i pokrywał wszystkie koszty z własnej kieszeni baczniej by sie przygl±dał dowodom i innym rzecz±

Data: 2015-03-11 08:09:08
Autor: Wiwo
leczenie przymusowe

Użytkownik "marek" <virago23@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:54fee3bc$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

A kto zbadał, że ten s±siad jest stetryczały?

to widac na pierwszy rzut oka, a także czuć nosem

Widocznie od pijaczka też nieĽle jedzie...

To nie prokurator wydaje wyrok.

ale prokurator skarży ... i gdyby taki odpowiadał potem za niesłuszne oskarżenie i pokrywał wszystkie koszty z własnej kieszeni baczniej by sie przygl±dał dowodom i innym rzecz±

Po raz kolejny: oskarżenie nie jest wyrokiem. Wyrok wydaje s±d.

Wiwo

Data: 2015-03-11 09:41:58
Autor: marek
leczenie przymusowe

[...]

ale oskarżony musi tracić swój cenny czas, psuć sobie nerwy i udowadniać przed s±dem że nie jest wielbł±dem ...

a jak juz udowodni że nie jest wielbł±dem to ja sie pytam -- Kto za to płaci ??
bo na pewno nie oskarzyciel ze swojej kieszeni

Data: 2015-03-11 09:57:10
Autor: Wiwo
leczenie przymusowe

Użytkownik "marek" <virago23@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:54ffffd9$0$2173$65785112news.neostrada.pl...

ale oskarżony musi tracić swój cenny czas, psuć sobie nerwy i udowadniać przed s±dem że nie jest wielbł±dem ...

Jakim s±dem? W historii któr± przedstawiłe¶, s±d jescze nie występuje.
Na razie jest zgłoszenie, prokurator próbuje wyja¶nić o co chodzi, a Twój bohater to uniemożliwia. Skoro chce usilnie i¶ć do s±du i tam to załatwiać, to jego problem.

a jak juz udowodni że nie jest wielbł±dem to ja sie pytam -- Kto za to płaci ??
bo na pewno nie oskarzyciel ze swojej kieszeni

Nie, przygłup, który ma nosie system prawny. Jego wybór.

Wiwo

Data: 2015-03-11 21:17:33
Autor: re
leczenie przymusowe

Użytkownik "Wiwo"

[...]

Powiedział Ci, że chce i¶ć do s±du ? ŁAAAAAAAAAAŁ

Data: 2015-03-12 10:18:39
Autor: marek
leczenie przymusowe

[...]

jeszcze nie występuje, ale mozna domyslac się że zacznie ...
pozatym to prokurator ma sprawę do mojego znajomego a nie na odwrót, więc powinien się sam pofatygować a nie narażac obywatela na stratę czasu i koszty z tym zwiazane :) niech zwróci koszty dojazdu i zawalonego dnia w pracy :)
zresz± osobi¶cie uwżam że to mafia w krawatach pod parasolem o nazwie prokuratura i lepiej nie mieć z takimi do czynienia

Data: 2015-03-12 20:55:19
Autor: re
leczenie przymusowe

Użytkownik "marek"

[...]

I z tego wnioskujesz, że chce do niego i¶ć ? Mnie się wydaje, że nie chce i¶ć ani tu ani tu.

[...]
Przecież zwraca

zresz± osobi¶cie uwżam że to mafia w krawatach pod parasolem o nazwie
prokuratura i lepiej nie mieć z takimi do czynienia
-- -
Ale s±dy to też mafia.

Skoro jednak tak sobie gaworzymy to ... artykuł pt "A mogli zabić" http://niusy.pl/9je :-)

Data: 2015-03-10 21:10:00
Autor: poreba
leczenie przymusowe
Dnia Tue, 10 Mar 2015 08:50:18 +0100, Liwiusz napisał(a):

po miesi±cu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się zgłosić do prokuratury celem badania...
Daj skan wezwania.
A to nie jest czasami przypadk przedstawiony na filmie edukacyjnym:
https://www.youtube.com/watch?v=Dss8ex7nXy0
;-)

--
pozdro
poreba

Data: 2015-03-11 15:19:15
Autor: Gof
leczenie przymusowe
marek <virago23@poczta.fm> wrote:

po miesi±cu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się zgłosić do prokuratury celem badania....

I¶ć, pogadać, wyja¶nić, mieć spokój.

Data: 2015-03-11 16:44:28
Autor: Trefni¶
leczenie przymusowe
W dniu .03.2015 o 16:19 Gof <gof@somewhere.invalid> pisze:

marek <virago23@poczta.fm> wrote:

po miesi±cu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się  zgłosić
do prokuratury celem badania....

I¶ć, pogadać, wyja¶nić, mieć spokój.

Racja.
Odmawianie współpracy jest najgorszym możliwym rozwi±zaniem.
Proponuję poczytać:

http://www.infor.pl/prawo/pomoc-spoleczna/przemoc-w-rodzinie/250000,Przymusowe-leczenie-alkoholika.html

--
Trefni¶

Data: 2015-03-11 21:19:57
Autor: re
leczenie przymusowe

Użytkownik "Trefni¶"

[...]

Jak za dawnych czasów :-)

Data: 2015-03-11 21:46:27
Autor: Trefni¶
leczenie przymusowe
W dniu .03.2015 o 21:19 re <re@re.invalid> pisze:

Użytkownik "Trefni¶"

[...]

Ależ deklarowanie chęci współpracy (nawet nieszczerze!) potrafi załatwić  wiele spraw polubownie.
Stawanie okoniem "dla zasady" prawie zawsze wywołuje niechęć strony  przeciwnej.

To jest niezależne od czasów - tak działaj± ludzie zawsze i od zawsze.

Podlinkowałem - prokurator (uzasadniaj±c brakiem chęci współpracy) może  wnioskować o dwutygodniowe badanie w zakładzie. S±d nie miałby powodu  odmówić.

--
Trefni¶

Data: 2015-03-11 22:35:22
Autor: re
leczenie przymusowe

Użytkownik "Trefni¶"

[...]

Ciekawy jestem czy rozmawiałe¶ kiedykolwiek z prokuratorem ?

Data: 2015-04-11 20:25:02
Autor: ±ćęłń󶼿
leczenie przymusowe
Lub z alkoholikiem?
Z kim łatwiej porozmawiać?

-- -- -
Ciekawy jestem czy rozmawiałe¶ kiedykolwiek z prokuratorem ?

Data: 2015-04-13 15:11:37
Autor: Marek Wisniewski
leczenie przymusowe
W dniu ¶roda, 11 marca 2015 22:35:23 UTC+1 użytkownik re napisał:
Użytkownik "Trefni¶"

> [...]

wiele spraw polubownie.
-- -
Ciekawy jestem czy rozmawiałe¶ kiedykolwiek z prokuratorem ?

Ja chcialem, ale ten pozostal anonimowy, a moje wypowiedzi kazal zarejestrowac pani policjant.

Data: 2015-03-12 00:51:34
Autor: Moonsky
leczenie przymusowe

Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:mdq9bo$g5r$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Trefni¶"

[...]

Obawiam się, że ta nowa, wesoła ekipa lemingów, nie skojarzy o co ci chodzi. Oni maj± zryte czapy, dlatego wła¶nie s± tacy. Przymusowe leczenia, pogadanie z prokuratorem, s±d, jako miejce władzy absolutnej...
Czy już mamy faszyzm, czy dopiero idiotyzm?

Moonsky

Data: 2015-04-13 15:23:21
Autor: Marek Wisniewski
leczenie przymusowe
W dniu czwartek, 12 marca 2015 00:51:36 UTC+1 użytkownik Moonsky napisał:
> [...]

Czy już mamy faszyzm, czy dopiero idiotyzm?

Zgadzam sie.
Moj znajomy, po 80-dziesitce, wymyslil, ze mu sie nalezy wieksza emerytura.
Napisal do: prezydenta, premiera, sejmu, senatu, zbowid, tv, radio itd.
Odpowiedzia bylo wezwanie na " przymusowe badania psychologiczne".
Hardy, byly kawalerzysta, udal sie na badania.
Padlo pytanie: Jak± mamy porę roku ?
Odpowiedz: Odmawiam odpowiedzi. ( mial na mysli, ze chca go upokorzyc !).

Przerywamy badanie - pacjent odmawia współpracy.

Dziekujemy Panu !

I tak sie zalatwia niepokornych, bez uzycia sily i bez wyrywania paznokci.

leczenie przymusowe