leczenie przymusowe

Data: 2015-03-11 15:19:15
Autor: Gof
leczenie przymusowe
marek <virago23@poczta.fm> wrote:

po miesiącu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się zgłosić do prokuratury celem badania....

Iść, pogadać, wyjaśnić, mieć spokój.

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2015-03-11 16:44:28
Autor: Trefniś
leczenie przymusowe
W dniu .03.2015 o 16:19 Gof <gof@somewhere.invalid> pisze:

marek <virago23@poczta.fm> wrote:

po miesiącu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się  zgłosić
do prokuratury celem badania....

Iść, pogadać, wyjaśnić, mieć spokój.

Racja.
Odmawianie współpracy jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
Proponuję poczytać:

http://www.infor.pl/prawo/pomoc-spoleczna/przemoc-w-rodzinie/250000,Przymusowe-leczenie-alkoholika.html

--
Trefniś

Data: 2015-03-11 21:19:57
Autor: re
leczenie przymusowe

Użytkownik "Trefniś"

[...]

-- -
Jak za dawnych czasów :-)

Data: 2015-03-11 21:46:27
Autor: Trefniś
leczenie przymusowe
W dniu .03.2015 o 21:19 re <re@re.invalid> pisze:

Użytkownik "Trefniś"

[...]

Ależ deklarowanie chęci współpracy (nawet nieszczerze!) potrafi załatwić  wiele spraw polubownie.
Stawanie okoniem "dla zasady" prawie zawsze wywołuje niechęć strony  przeciwnej.

To jest niezależne od czasów - tak działają ludzie zawsze i od zawsze.

Podlinkowałem - prokurator (uzasadniając brakiem chęci współpracy) może  wnioskować o dwutygodniowe badanie w zakładzie. Sąd nie miałby powodu  odmówić.

--
Trefniś

Data: 2015-03-11 22:35:22
Autor: re
leczenie przymusowe

Użytkownik "Trefniś"

[...]

Ciekawy jestem czy rozmawiałeś kiedykolwiek z prokuratorem ?

Data: 2015-04-11 20:25:02
Autor: ąćęłńóśźż
leczenie przymusowe
Lub z alkoholikiem?
Z kim łatwiej porozmawiać?

-- -- -
Ciekawy jestem czy rozmawiałeś kiedykolwiek z prokuratorem ?

Data: 2015-04-13 15:11:37
Autor: Marek Wisniewski
leczenie przymusowe
W dniu środa, 11 marca 2015 22:35:23 UTC+1 użytkownik re napisał:
Użytkownik "Trefniś"

> [...]

wiele spraw polubownie.
-- -
Ciekawy jestem czy rozmawiałeś kiedykolwiek z prokuratorem ?

Ja chcialem, ale ten pozostal anonimowy, a moje wypowiedzi kazal zarejestrowac pani policjant.

Data: 2015-03-12 00:51:34
Autor: Moonsky
leczenie przymusowe

Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:mdq9bo$g5r$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Trefniś"

[...]

Obawiam się, że ta nowa, wesoła ekipa lemingów, nie skojarzy o co ci chodzi. Oni mają zryte czapy, dlatego właśnie są tacy. Przymusowe leczenia, pogadanie z prokuratorem, sąd, jako miejce władzy absolutnej...
Czy już mamy faszyzm, czy dopiero idiotyzm?

Moonsky

Data: 2015-04-13 15:23:21
Autor: Marek Wisniewski
leczenie przymusowe
W dniu czwartek, 12 marca 2015 00:51:36 UTC+1 użytkownik Moonsky napisał:
> [...]

Czy już mamy faszyzm, czy dopiero idiotyzm?

Zgadzam sie.
Moj znajomy, po 80-dziesitce, wymyslil, ze mu sie nalezy wieksza emerytura.
Napisal do: prezydenta, premiera, sejmu, senatu, zbowid, tv, radio itd.
Odpowiedzia bylo wezwanie na " przymusowe badania psychologiczne".
Hardy, byly kawalerzysta, udal sie na badania.
Padlo pytanie: Jaką mamy porę roku ?
Odpowiedz: Odmawiam odpowiedzi. ( mial na mysli, ze chca go upokorzyc !).

Przerywamy badanie - pacjent odmawia współpracy.

Dziekujemy Panu !

I tak sie zalatwia niepokornych, bez uzycia sily i bez wyrywania paznokci.

leczenie przymusowe