lefebryści na lodzie

Data: 2010-01-25 21:13:30
Autor: Grzegorz Z.
lefebryści na lodzie
Ten w wygodnym kombinezonie to chyba czyiś "faworyt" skoro otrzymał
dyspensę.

http://tygodnik.onet.pl/362,21939,1,lefebrysci_na_lodzie,lefebrysci_na_lodzie,fotoreportaz.html

Data: 2010-01-25 21:19:54
Autor: Jadrys
lefebryści na lodzie
W dniu 2010-01-25 21:13, Grzegorz Z. pisze:
Ten w wygodnym kombinezonie to chyba czyiś "faworyt" skoro otrzymał
dyspensę.

http://tygodnik.onet.pl/362,21939,1,lefebrysci_na_lodzie,lefebrysci_na_lodzie,fotoreportaz.html

Grzegorz, czy mógłbyś w końcu wyjaśnić o czym ty do diabła piszesz. Ila razy mam prosić o definicję słowa "Lefebrysta"?

Data: 2010-01-25 12:37:00
Autor: Marek
lefebryści na lodzie
On 25 Sty, 21:19, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Grzegorz, czy mógłbyś w końcu wyjaśnić o czym ty do diabła piszesz. Ila
razy mam prosić o definicję słowa "Lefebrysta"?

Kurwa - co za debil...
Wez chlopie google do roboty...

Data: 2010-01-25 21:44:31
Autor: Jadrys
lefebryści na lodzie
W dniu 2010-01-25 21:37, Marek pisze:
[...]

Może i debil.. Ale w odróżnieniu od ciebie e-zop debil potrafiący skonfigurować "Thunderbirda". :-P

Data: 2010-01-25 14:11:11
Autor: zbig
lefebryści na lodzie
On 25 Sty, 21:44, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Może i debil.. Ale w odróżnieniu od ciebie e-zop debil potrafiący
skonfigurować "Thunderbirda". :-P

Aaaaa, to qurwa szacun dla takiego bystrzachy!

Data: 2010-01-26 09:16:50
Autor: Jadrys
lefebryści na lodzie
W dniu 2010-01-25 23:11, zbig pisze:
On 25 Sty, 21:44, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Może i debil.. Ale w odróżnieniu od ciebie e-zop debil potrafiący
skonfigurować "Thunderbirda". :-P

Aaaaa, to qurwa szacun dla takiego bystrzachy!

Nie bądź wulgarny zbigu.. - nie do twarzy ci z tym.

Data: 2010-01-25 22:04:45
Autor: Grzegorz Z.
lefebryści na lodzie
Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:44:31 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Tu masz "link":

http://www.google.pl/#hl=pl&safe=off&q=lefebryzm

Data: 2010-01-25 22:18:16
Autor: Jadrys
lefebryści na lodzie
W dniu 2010-01-25 22:04, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Dzięki Grzegorzu!

lefebryści na lodzie