lefebrysta abc tego nie wpastuje - c.d.

Data: 2012-02-05 10:04:35
Autor: Leprechaun
lefebrysta abc tego nie wpastuje - c.d.

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:bzlrrtmjpsi1.1gglurf8d90yf$.dlg40tude.net...
Wyciągnięta dłoń Benedykta XVI i możliwość powrotu do pełnej jedności z
Kościołem została przez Bractwo Kapłańskie św. Piusa X odrzucona. Jest to
smutne świadectwo tego, że bractwo jest już w istocie – socjologicznie –
nowym bytem wyznaniowym. I jest tylko kwestią czasu, gdy ostatecznie i
całkowicie oddzieli się od „skażonego fałszem” Kościoła katolickiego.

A co to mnie obchodzi kto od kogo się oddzieli i do kogo przyklei. Zasrywacie to forum swoimi problemami z własną tożsamością. Przenieście sie na forum o religii i tam się onanizujcie/masturbujcie aż do wielokrotnych orgazmów.

BomBel

lefebrysta abc tego nie wpastuje - c.d.