legła

Data: 2014-03-03 06:59:17
Autor: Віктор Янукович
legła
to stara krĂłwa

Data: 2014-03-03 21:56:51
Autor: PawelC
legła
W dniu 3/3/2014 6:59 AM, Віктор Янукович pisze:
to stara krĂłwa

Jak tyle masz do powiedzenia, to spadaj na onet

Data: 2014-03-03 20:04:54
Autor: UGI
legła
Skoro juz temat o Legii :-)

Ostateczne potwierdzenie, ze tylko prezes-debil uklada sie z kibolia liczac na spokoj na trybunach. Przerabial to Lech, przerobila Legia. Niech zamkna stadion do konca sezonu, zeby prezesina miala czas na przemyslenia.

Data: 2014-03-04 17:03:33
Autor: Cavallino
legla

Uzytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:c3d516c3-f366-4e06-ac78-60ca2d3cc66d@googlegroups.com...
[...]

Z ta róznica, ze na Lechu to dzialalo, a na Legii jak zwykle nie.

Data: 2014-03-04 08:49:47
Autor: UGI
legla
W dniu wtorek, 4 marca 2014 17:03:33 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]

Z ta róznica, ze na Lechu to dzialalo, a na Legii jak zwykle nie.

Dziwne, zeby nie dzialalo jesli dzialacze Lecha we wspolpracy z WL posuneli sie duzo dalej niz Lesnodorski, który ograniczyl sie do placenia za kiboli kar z usmiechem na twarzy. No to teraz siegnie glebiej do portfela.

Data: 2014-03-04 18:03:16
Autor: Cavallino
legla

Użytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3a38b41f-92de-4bbd-a069-c3a24c05782f@googlegroups.com...
> [...]

Dziwne, zeby nie dzialalo jesli dzialacze Lecha we wspolpracy z WL posuneli sie duzo dalej niz Lesnodorski, który ograniczyl sie do placenia za kiboli kar z usmiechem na twarzy.

Ale cel został osiągnięty (przynajmniej dopóki pismaki sprawy nie zepsuły).
Małym kosztem zresztą.

Data: 2014-03-04 09:58:47
Autor: UGI
legla
W dniu wtorek, 4 marca 2014 18:03:16 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]

Ale cel został osiągnięty (przynajmniej dopóki pismaki sprawy nie zepsuły).

Nie wiem czy zepsuły. Zdaje się, że teraz też jest spokój na trybunach w Poznaniu. I to bez współpracy z bandytami.

Data: 2014-03-04 19:30:47
Autor: Cavallino
legla

Użytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ad6dcf2f-e52a-4d33-8474-060e7ce11bc7@googlegroups.com...
> [...]

Małym kosztem zresztą.

Nie wiem czy zepsuły. Zdaje się, że teraz też jest spokój na trybunach w Poznaniu.

Bo jeszcze pewnie jakieś tam ustalenia/porozumienia obowiązują.
Mimo że GW i Tuskowy wojewoda robi wszystko aby to zepsuć.

I to bez współpracy z bandytami.

Wiesz, czy tak Ci się zdaje?

legła