legalizacja butli

Data: 2010-07-21 09:16:49
Autor: Darekkk
legalizacja butli
Witam

Kupilem butle nurkowe. Mam certyfiakty na nie, ale juz niewazne. Butle nie byly uzywane kilka lat.
Gdzie w najbliższej okolocy mozna dokonac czyszczenia butli i legalizacji ?
Czy to prawda ,ze butle nurkowe dostaja legalizacje tylko na 2 lata ?
Pzdr

Data: 2010-07-21 08:51:57
Autor:
legalizacja butli
Darekkk <drosniak@poczta.onet_._pl> napisał(a):
Gdzie w najbliższej okolocy mozna dokonac czyszczenia butli i legalizacji ?
Czy to prawda ,ze butle nurkowe dostaja legalizacje tylko na 2 lata ?

http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=31

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 14:29:28
Autor:
legalizacja butli
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Darekkk <drosniak@poczta.onet_._pl> napisał(a): > Gdzie w najbliższej okolocy mozna dokonac czyszczenia butli i
legalizacji ?
> Czy to prawda ,ze butle nurkowe dostaja legalizacje tylko na 2 lata ?

http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=31

pozdrawiam rc

"Porozmawiałem z
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki. Głąb czarnecki się nie przejmuje a psychiatria przyjęła porażkę z godnością. Na "Portalu" mozna tez znaleźć "poprawione" przez czarneckiego zdjęcia - szczyt niekompetencji i masa bełkotu, czyli czarnecki w pełnej krasie.

Data: 2010-07-22 15:43:31
Autor:
psychicznie chory na tropie afery
  <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki. Głąb czarnecki się nie przejmuje a psychiatria przyjęła porażkę z godnością. Na "Portalu" mozna tez znaleźć "poprawione" przez czarneckiego zdjęcia - szczyt niekompetencji i masa bełkotu, czyli czarnecki w pełnej krasie.

Jesteś strasznie zdenerwowany, wpisujesz się w temat w którym nikt nie mówi o
grzybkach zaworów.
Bluzgasz jak na przedstawiciela "IANTD Żabierek" przystało, potem oskarżasz że
to Ciebie biedaka dręczą.
Rób tak dalej, więcej osób zastanowi się czy warto mieć kontakty z IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-23 21:31:05
Autor: Wojtek B
legalizacja butli

Użytkownik <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i29kk8$bnc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przez czarneckiego zdjęcia - szczyt niekompetencji i masa bełkotu, czyli

Ty debilu poczytaj troche o sprzęcie jeśli Twój łeb to przyjmuje.
A jak kogoś krytykujesz swoja niewiedzą to sie podpisz Cymbale.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2010-07-25 18:20:32
Autor:
legalizacja butli
Wojtek B <pacia@polnet.cc> napisał(a):

> [...]

Ty debilu poczytaj troche o sprzęcie jeśli Twój łeb to przyjmuje.
A jak kogoś krytykujesz swoja niewiedzą to sie podpisz Cymbale.

To "jacekplacek" wierny sługus Pawła Poręby i wyznawca ideologii "IANTD
Żabierek". Bezpieczny balast integralny i mordercze własności skafandrów
piankowych.
Tym razem "jacekplacek" cierpiał na atak i do kilku postów zupełnie nie
dotyczących sprawy dopisywał się.
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=LUuGgBoAAAC_Kyv5Jh0mliYvvF9Pmmmkldc4Q4S0ztFxnEjp3KIEIg
Tu masz jego "merytoryczne popisy". Tego uczą w IANTD, kapitalna reklama jakości merytorycznej, on jest DM IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-21 19:17:43
Autor: Alf/red/
legalizacja butli
W dniu 2010-07-21 09:16, Darekkk pisze:
Gdzie w najbliższej okolocy

Okolicy?
Jeśli W-wa (default city), to tak jak Smok napisał, plus Pszczyńska, plus u pana Stefana wożą tamże, być może jeszcze. Tak, na dwa lata, dałem 90 zł miesiąc temu.

--
Alf/red/

Data: 2010-07-26 00:22:02
Autor: Kuba Kostusiak
legalizacja butli
Ja też muszę zrobic legalizacje moich butli którym już wyszła. Mam do zalegalizowania 5 flaszek. Podajcie gdzie i za ile można zrobi legalizację bo nie chce przepłacac. Wybiore najtansze rozwiązanie.
Pzdr

Data: 2010-07-26 07:38:32
Autor:
legalizacja butli
Kuba Kostusiak <kostusiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ja też muszę zrobic legalizacje moich butli którym już wyszła. Mam do zalegalizowania 5 flaszek. Podajcie gdzie i za ile można zrobi legalizację bo nie chce przepłacac. Wybiore najtansze rozwiązanie.

Na ul.Emaliowej rok temu atest kosztował 34 zł.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 19:14:21
Autor: Kuba Kostusiak
legalizacja butli
masz nr tel ?

Data: 2010-07-26 21:36:04
Autor: Alf/red/
legalizacja butli
W dniu 2010-07-26 19:14, Kuba Kostusiak pisze:
masz nr tel ?

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=52.1672&lon=20.92717&layers=B00000FT
kliknij w Szukaczka

Podwieźć ci te butle?

--
Alf/red/

Data: 2010-07-27 09:20:35
Autor: Marcin Niśkiewicz
legalizacja butli
[...]

Kuba, nie wiem gdzie teraz operujesz (chyba DC), ale możesz zrobić w Płocku w
"Pro-Poż" (tel. 24 2688540) koło straży pożarnej, koszt ok. 40 PLN. Trzeba
tylko wcześniej się umówić na termin, bo UDT-owiec przejeżdża do nich raz na
miesiąc.

3m się Marcin Niśkiewicz

Data: 2010-07-28 15:53:58
Autor: Scuba Training