legalizacja butli

Data: 2010-07-21 19:17:43
Autor: Alf/red/
legalizacja butli
W dniu 2010-07-21 09:16, Darekkk pisze:
Gdzie w najbliższej okolocy

Okolicy?
Jeśli W-wa (default city), to tak jak Smok napisał, plus Pszczyńska, plus u pana Stefana wożą tamże, być może jeszcze. Tak, na dwa lata, dałem 90 zł miesiąc temu.

--
Alf/red/

Data: 2010-07-26 00:22:02
Autor: Kuba Kostusiak
legalizacja butli
Ja też muszę zrobic legalizacje moich butli którym już wyszła. Mam do zalegalizowania 5 flaszek. Podajcie gdzie i za ile można zrobi legalizację bo nie chce przepłacac. Wybiore najtansze rozwiązanie.
Pzdr

Data: 2010-07-26 07:38:32
Autor:
legalizacja butli
Kuba Kostusiak <kostusiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ja też muszę zrobic legalizacje moich butli którym już wyszła. Mam do zalegalizowania 5 flaszek. Podajcie gdzie i za ile można zrobi legalizację bo nie chce przepłacac. Wybiore najtansze rozwiązanie.

Na ul.Emaliowej rok temu atest kosztował 34 zł.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 19:14:21
Autor: Kuba Kostusiak
legalizacja butli
masz nr tel ?

Data: 2010-07-26 21:36:04
Autor: Alf/red/
legalizacja butli
W dniu 2010-07-26 19:14, Kuba Kostusiak pisze:
masz nr tel ?

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=52.1672&lon=20.92717&layers=B00000FT
kliknij w Szukaczka

Podwieźć ci te butle?

--
Alf/red/

Data: 2010-07-27 09:20:35
Autor: Marcin Niśkiewicz
legalizacja butli
[...]

Kuba, nie wiem gdzie teraz operujesz (chyba DC), ale możesz zrobić w Płocku w
"Pro-Poż" (tel. 24 2688540) koło straży pożarnej, koszt ok. 40 PLN. Trzeba
tylko wcześniej się umówić na termin, bo UDT-owiec przejeżdża do nich raz na
miesiąc.

3m się Marcin Niśkiewicz

--

legalizacja butli