legalizacja haku

Data: 2012-03-29 23:05:56
Autor: Stefan Szczygielski
legalizacja haku
W dniu 29.03.2012 19:57,  pico pisze:
mam auto sprowadzone z zagranicy, ale na stacji diagnostycznej zapomniano
podczas 1-go przeglądu wbić adnotacji o haku. Hak był założony w niemczech.

Ja kupiłem samochód od właścicieli z Polski, którzy wcześniej kupili go w Niemczech. Po odebraniu nowego dowodu brakowało mi wpisu w związku z tym, że brakowało go również w karcie pojazdu. Udało mi się wyperswadować i hak został wbity doraźnie i tu, i tu bez dodatkowych przeglądów/wizyt.

S.

legalizacja haku