lekarz przepisuje "leki" homeopatyczne??

Data: 2013-12-01 03:30:37
Autor: pilarp
lekarz przepisuje "leki" homeopatyczne??
M�� znajomej mia� gor�czk�... Lekarz przepisa� mu "lek" homeopatyczny.

Czy czasem taki "lekarz" co przepisuje komuďż˝ choremu to de facto placebo nie powinien straciďż˝ uprawnieďż˝?

Mogę ci podać jeszcze lepszy przykład. O rzut beretem
ode mnie mieszka lekarka (dyplomowana, widnieje w rejestrze
lekarzy), której usługi reklamuje szyld z napisem:

lek. med. imię nazwisko
homeopata

Też mnie to zawsze lekko dziwiło.

Data: 2013-12-01 16:50:51
Autor: z
W dniu 2013-12-01 12:30, pilarp@poczta.onet.pl pisze:
Też mnie to zawsze lekko dziwiło.

Tyle już się debat odbyło na temat homeo ;-) ...
Zawsze jednak pojawia się argument nie do przebicia o działaniu tych leków na zwierzęta.
I co zrobisz. Jest popyt (ludzie chcą wierzyć a dla zdrowia swojego i bliskich zrobią wiele) to jest i podaż :-)

Jenak ciągle mam mieszane uczucia jak słyszę zestawienie
lekarz (zawód zaufania publicznego) - homeopatia.

Szarlataństwo. Prawie jak minister finansów - Wincenty Rostowski :-)

Data: 2013-12-01 17:13:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.12.2013 16:50, z pisze:

Zawsze jednak pojawia się argument nie do przebicia o działaniu tych
leków na zwierzęta.

Raczej o braku działania na cokolwiek.

I co zrobisz. Jest popyt (ludzie chcą wierzyć a dla zdrowia swojego i
bliskich zrobią wiele) to jest i podaż :-)

A potem pretensja, że "władza traktuje obywateli jak idiotów" (tworząc np. przepisy nakazujące zakładanie kasków motocyklowych czy całe procedury związane z budową domów) ;->

Data: 2013-12-02 13:50:31
Autor: Moon

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:529b5ade$0$2279$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Woda dobrze robi zwierzętom, zwłaszcza karpiom!
No i na ogień jest dobra, więc wiadomo...

moon

lekarz przepisuje "leki" homeopatyczne??