lekcje portretu

Data: 2010-12-03 08:13:16
Autor: Anjay
lekcje portretu
W dniu 2010-11-22 12:23, marek augustynski pisze:
Po dlugiej wyboistej drodze odpalam zajecia dla pasjonatow portretu. Nie wazne
czy cyfrowi czy nie. Pisze wylacznie na tej grupie bo mam do niej sentyment:)

www.marekaugustynski.com

Zapraszam

na pewno podałeś prawidłowy adres strony www ?

Data: 2010-12-03 10:11:18
Autor: marek augustynski
lekcje portretu
> [...]
>
> www.marekaugustynski.com
>
> Zapraszam

na pewno podałeś prawidłowy adres strony www ?

Jest prawidlowy. Widze teraz, ze nie ma strony. Przepraszam za to, nie wiem co sie stalo. Dzwonie do operatora:)

marek

--

lekcje portretu