lekka paranoja

Data: 2009-07-17 12:22:59
Autor: T
lekka paranoja
Sad wydal nakaz zaplaty. Pozwana wniosla zarzuty wraz z wnioskiem o zwolnienie od kosztow. Sad wniosek rozpatrzyl negatywnie i wezwal do uiszczenia oplaty. Pozwana wniosla ponowny wniosek o zwolnienie, ktory rowniez zostal odrzucony, z jednoczesnym odrzuceniem zarzutow od nakazu z uwagi na ich nieoplacenie.

Pozwana wniosla zazalenie na w/w.

Rownolegle, pozwana zlozyla kolejny wniosek o zwolnienie z kosztow i uzyskala postanowienie o zwolnieniu.

Pomimo wiedzy o postanowieniu uwzgledniajacym wniosek o zwolnienie od kosztow, sad apelacyjny oddalil zazalenie pozwanej. Efekt - pozwana uzyskala zwolnienie od kosztow, a nastepnie orzeczenie sadu apelacyjnego usankcjonowalo stan odrzucenia zarzutow z powodu ich nieoplacenia. Co Wy na to?

Data: 2009-07-17 12:52:14
Autor: Johnson
lekka paranoja
T pisze:

Co Wy na to?

Wszystko OK.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2009-07-17 12:53:54
Autor: T
lekka paranoja
T pisze:

> Wszystko OK.

No patrz. A ja myslalam ze jednak nie do konca.

Data: 2009-07-17 12:56:07
Autor: Johnson
lekka paranoja
T pisze:
T pisze:

Co Wy na to?

Wszystko OK.

No patrz. A ja myslalam ze jednak nie do konca.

To źle myślałeś. I teraz już o tym wiesz.

Data: 2009-07-17 12:58:53
Autor: Liwiusz
lekka paranoja
T pisze:
[...]

   Podzielam zdanie Johnsona. W momencie upłynięcia terminu na opłatę zarzutów, pozwana ani nie miała uiszczonej opłaty, ani nie była zwolniona z jej uiszczenia.

--
Liwiusz

Data: 2009-07-17 13:50:45
Autor: Agent 0700
lekka paranoja
  Podzielam zdanie Johnsona. W momencie upłynięcia terminu na opłatę zarzutów, pozwana ani nie miała uiszczonej opłaty, ani nie była zwolniona z jej uiszczenia.

A ja nie bardzo.... ale ja się nie znam.

Data: 2009-07-17 17:37:48
Autor: lublex
lekka paranoja

Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3poin$ma9$1inews.gazeta.pl...
  Podzielam zdanie Johnsona. W momencie upłynięcia terminu na opłatę zarzutów, pozwana ani nie miała uiszczonej opłaty, ani nie była zwolniona z jej uiszczenia.

A ja nie bardzo.... ale ja się nie znam.

A fee, jak możesz, przecież to tylko "lekka paranoja"

pozdr
lublex

lekka paranoja