lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie

Data: 2009-08-25 22:32:54
Autor: Tomasz Jabłczyński
lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie

Nie wiem jak Wy, ale ja po obejrzeniu zdjęć jeszcze bardziej
polubiłem swój gierkowski blok, gdzie za oknem mam morze zieleni
i następny budynek 60 metrów dalej.

http://pokazywarka.pl/46a643-2/

Straszne.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... japkoo@idea.net.pl

Data: 2009-08-26 09:22:04
Autor: Boombastic

Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <japko@idea.net.pl> napisał w wiadomości news:1453008545.20090825223254idea.net.pl...

Nie wiem jak Wy, ale ja po obejrzeniu zdjęć jeszcze bardziej
polubiłem swój gierkowski blok, gdzie za oknem mam morze zieleni
i następny budynek 60 metrów dalej.

http://pokazywarka.pl/46a643-2/

Przepraszam bardzo, miały być apartamenty jak w tytule a ty pokazujesz zwykłe bloki.

Data: 2009-08-30 13:54:36
Autor: Piotrek
lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie
Przepraszam bardzo, miały być apartamenty jak w tytule a ty pokazujesz zwykłe bloki.

ato ty chyba ostatnio nie na czasie, to nie wiesz ze teraz developerzy buduja tylko apartamenty ? :)
nawet jak ma to 40m2 to dla developera jest to apartament :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-26 11:43:54
Autor: Sławomir Szyszło
lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie
Dnia Tue, 25 Aug 2009 22:32:54 +0200, Tomasz Jabłczyński <japko@idea.net.pl>
wklepał(-a):

[...]

O w mordę. I coś takiego dostało pozwolenie na budowę?
Projektant parkingu powinien popełnić honorowe samobójstwo. Zresztą za resztę
budynku też.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-08-26 16:40:14
Autor: Grzegorz Janoszka
Sławomir Szyszło wrote:
O w mordę. I coś takiego dostało pozwolenie na budowę?

Tak, i to jeszcze są "ekskluzywne apartamenty".

Projektant parkingu powinien popełnić honorowe samobójstwo. Zresztą za resztę
budynku też.

Eeee tam, do tego trzeba mieć jaja, albo być mężczyzną.

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2009-08-26 17:36:53
Autor: Boombastic

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <Grzegorz@nie-lubie-spamu.Janoszka.pl> napisał w wiadomości news:h73hge$j7i$1news.onet.pl...
Sławomir Szyszło wrote:
O w mordę. I coś takiego dostało pozwolenie na budowę?

Tak, i to jeszcze są "ekskluzywne apartamenty".

To że developer tak je reklamuje to wcale nie oznacza że nimi są. To jest zwykły chwyt reklamowy, bo niby co ma developer napisać? Że buduje zwykłe bloki?

Data: 2009-08-26 21:26:07
Autor: Ra
Tomasz Jabłczyński pisze:
[...]

jaka cena m2 ? więcej niż 1tys ? może to komunalne mieszkania

Data: 2009-08-26 23:42:28
Autor: Grzegorz Janoszka
Ra wrote:
Tomasz Jabłczyński pisze:
[...]

Stawiam na to, że jakieś 8.000 / m^2. To Kraków.

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2009-08-30 13:59:28
Autor: Piotrek
lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie
Stawiam na to, że jakieś 8.000 / m^2. To Kraków.

8 tys to raczej nie(nie ta okolica), ale 5-7 tys to juz realna cena.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-09-03 16:14:49
Autor: AJ
lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie
Mieszkam po drugiej stronie drogi od tych 'apartamentów' i faktycznie to mieszkanie kosztowało ok 600 tys zł (od dewelopera gdy je budowali), teraz są znacznie tańsze

PS gdy zobaczyłam te zdjęcia to pokochałam mój blok z płyty :-)

Data: 2009-09-04 21:25:29
Autor: Tomasz Nowicki
lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie
Jeśli ktoś będzie tak głupi, żeby kupić takie mieszkanie za własne
pieniądze, to znaczy, że w pełni na nie zasługuje. Wolny rynek jest, nie?
Stawiam, że firmy wykupią to hurtem na lokale służbowe albo UJ na akademik
;)

T.

lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie