lekki mostek 70 mm

Data: 2010-03-03 03:20:47
Autor: swir
lekki mostek 70 mm
Pomóżcie znaleĽć most na 70-80 mm na kierę 25.4, ma być lekki, 4
¶rubki, na karbonowe kiery, do mniej więcej 3 stów. Wszystko się
rozbija o ¶rednice kierownicy... wszystko teraz trzepi± w oversizach :/

Data: 2010-03-04 00:57:06
Autor: tadek
lekki mostek 70 mm
On 3 Mar, 12:20, swir <sw...@tlen.pl> wrote:
Pomóżcie znaleĽć most na 70-80 mm na kierę 25.4, ma być lekki, 4
¶rubki, na karbonowe kiery, do mniej więcej 3 stów. Wszystko się
rozbija o ¶rednice kierownicy... wszystko teraz trzepi± w oversizach :/

mam w swoim rowerze mostek 110 mm ale może s± krótsze
ITM Forged LITE karbon na 25.4 mm kierownicę. Bardzo ładny

Data: 2010-03-05 00:22:45
Autor: swir
lekki mostek 70 mm
110 jest na worki po sklepach... długo¶ć 70 jest bardzo nie typowa i
mało kto robi, zwłaszcza na kiery 25,4.

Data: 2010-03-05 09:20:45
Autor: tadek
lekki mostek 70 mm
On 5 Mar, 09:22, swir <sw...@tlen.pl> wrote:
110 jest na worki po sklepach... długo¶ć 70 jest bardzo nie typowa i
mało kto robi, zwłaszcza na kiery 25,4.

ja Tobie podałem model i firmę która robi mostki na 25.4. Czy robi± 70
mm sprawdĽ. Może jest w ofercie.

Data: 2010-03-06 10:47:15
Autor: tadek
lekki mostek 70 mm
On 5 Mar, 18:20, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> mało kto robi, zwłaszcza na kiery 25,4.

ja Tobie podałem model i firmę która robi mostki na 25.4. Czy robi± 70

 http://cgi.ebay.de/MTB-Vorbau-Alu-schwarz-1-1-8-Zoll-A-head-7-80-mm-neu_W0QQitemZ310200765731QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item4839680d23
http://cgi.ebay.de/TOP-4-Kant-Vorbau-ALU-25-4-75mm-Lang_W0QQitemZ190377836893QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item2c5367415d
http://cgi.ebay.de/3T-Vorbau-80mm_W0QQitemZ170451341784QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item27afb111d8
http://cgi.ebay.de/Vorbau-f-Frauen-Extreme-WCR-25-4-mm-Alu_W0QQitemZ230443487695QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item35a78091cf
http://cgi.ebay.de/PROCRAFT-1-1-8-Zoll-Ahead-Vorbau-80mm-8-LK-25-4mm_W0QQitemZ320496220248QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item4a9f103858
już mi się więcej szukać nie chce. Możesz sam popatrzeć.

Data: 2010-03-07 14:22:42
Autor: chary
lekki mostek 70 mm
On Wed, 3 Mar 2010 03:20:47 -0800 (PST), swir wrote:

Pomóżcie znaleĽć most na 70-80 mm na kierę 25.4, ma być lekki, 4
¶rubki, na karbonowe kiery, do mniej więcej 3 stów. Wszystko się
rozbija o ¶rednice kierownicy... wszystko teraz trzepi± w oversizach :/

To, ze krótki, to nic takiego. Prawie wszędzie s± tylko proste mostki. Ja
kiedy¶ szukałem lekkiego, krótkiego, na 25,4 mm i o dużym k±cie wzniosu i
wybór był praktycznie zerowy. W końcu znalazłem jeden firmy PowerPlay i
służy mi dobrze do tej pory. Poszukaj, może znajdziesz co¶ co Ci podpasuje.
To mój mostek:

http://s233299868.e-shop.info/shop/article_HS838A.001/POWERPLAY-RacePro-Riser-Stem.html?shop_param=cid%3D690%26aid%3DHS838A.001%26

a tu inne jakie maj± w tym sklepie (poguglaj, moze gdzies indziej jest
większy wybór):

http://s233299868.e-shop.info/shop/category_f33a252ac9137f75d3c0ea69692e7ef5/Power-Play.html?sessid=7otTK7m9f4Yg2wywm7Rtcves99LqnZf8bwsayDPtWWUTmPG2xkIzht4XLhEhx1Xp&shop_param=cid%3D%26
http://tinyurl.com/y9ndth7

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-03-07 17:46:15
Autor: Jan Srzednicki
lekki mostek 70 mm
On 2010-03-07, chary wrote:
On Wed, 3 Mar 2010 03:20:47 -0800 (PST), swir wrote:

Pomóżcie znaleźć most na 70-80 mm na kierę 25.4, ma być lekki, 4
śrubki, na karbonowe kiery, do mniej więcej 3 stów. Wszystko się
rozbija o średnice kierownicy... wszystko teraz trzepią w oversizach :/

To, ze krótki, to nic takiego. Prawie wszędzie są tylko proste mostki. Ja
kiedyś szukałem lekkiego, krótkiego, na 25,4 mm i o dużym kącie wzniosu i
wybór był praktycznie zerowy. W końcu znalazłem jeden firmy PowerPlay i
służy mi dobrze do tej pory. Poszukaj, może znajdziesz coś co Ci podpasuje.

Jak krótkiego? Bo coś mi się widzi, że kiepsko szukałeś. BBB robi takie,
na ten przykład. Może ktoś chce mostek BBB 90mm lub 110mm ze wzniosem 35
stopni?  :)

Data: 2010-03-10 01:33:20
Autor: swir
lekki mostek 70 mm
BBB nie biorę pod uwagę, szukam sprzętu z górnej półki.

Data: 2010-03-10 10:42:06
Autor: Jan Srzednicki
lekki mostek 70 mm
On 2010-03-10, swir wrote:
BBB nie biorę pod uwagę, szukam sprzętu z górnej półki.

Och, trza było powiedzieć, że szukasz mostka z elitarnym napisem.

Data: 2010-03-11 01:12:15
Autor: swir
lekki mostek 70 mm
On 10 Mar, 11:42, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2010-03-10, swir wrote:
> BBB nie biorę pod uwagę, szukam sprzętu z górnej półki.

Och, trza było powiedzieć, że szukasz mostka z elitarnym napisem.

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Nie ma co szydzić, szpeje bbb, zoom czy inny kalloy mnie nie
interesuj±. Mostek to w sumie tylko mostek, jeden lżejszy, drugi
cięższy. Niemniej jednak do garnituru kaloszy się nie zakłada ;P

Data: 2010-03-11 09:41:50
Autor: Jan Srzednicki
lekki mostek 70 mm
On 2010-03-10, swir wrote:
> BBB nie biorę pod uwagę, szukam sprzętu z górnej półki.

Och, trza było powiedzieć, że szukasz mostka z elitarnym napisem.

Nie ma co szydzić, szpeje bbb, zoom czy inny kalloy mnie nie
interesujÄ…. Mostek to w sumie tylko mostek, jeden lĹĽejszy, drugi
cięższy. Niemniej jednak do garnituru kaloszy się nie zakłada ;P

Właśnie z tego szydzę - z dorabiania ideologii do napisu. Garnitur też
nosisz obklejony markami producentĂłw?

lekki mostek 70 mm