[przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow

Data: 2010-11-05 18:48:46
Autor: neoniusz
[przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow
Mam od kilku lat konto w BZWBK. Najpierw bylo to konto24.pl z allekarta. Pozniej karta zamienila sie w PayBack i taka tez zostala wydana. Po kilku miesiacach zrezygnowalem z karty calkowicie. Pozniej zorientowalem sie, ze jest cos takiego jak konto <30 i przeksztalcilem swoje konto. Namawiano mnie na karte, lecz sie nie ugialem.
Teraz zapragnalem posiadania visy zblizeniowej. W oddziale zapewniano mnie, ze nie bedzie oplaty 25zl za wydanie, bo karta jest pierwsza, a nie kolejna wydana do tego rachunku. I co? Dzis pobrano 25zl. I znow musze to reklamowac i udowadniac, ze nie jestem wielbladem. Oczywiscie reklamacja tylko w oddziale.

Jakis czas temu zapragnalem tez zalozyc konto w Toyota Banku. Mialo to byc konto Click, bo jest fajnie oprocentowane. Oczywiscie przez internet nie da sie wypelnic wniosku tylko o konto Click, bo trzeba podac "numer klienta polecajacego". Wypelnilem wiec jakis inny dziwny wniosek o konto, w ktorym mozna bylo zaznaczyc rowniez konto Click. Pomyslalem, ze tak trzeba. Pozniej bylo czekanie na telefon z potwierdzeniem danych. Mieli to zrobic do 2 dni. Po 3 dniach telefon. Akurat w tym momencie, w tej sekundzie, kiedy zjechalem do garazu podziemnego i stracilem zasieg. Kiedy wyjechalem "na powierzchnie" dostalem informacje o nieodebranym polaczeniu. Zdarza sie. Dzwonie do nich i mowie, zeby zadzwonili o normalnej porze, kiedy nie bede akurat wychodzil z domu, ani nie bede w pracy. Konsulant zapisal, ze maja dzwonic po 17. Dzis kolejny telefon. Dokladnie o tej samej godzinie - 11:17. Akurat bylem na basenie i sila rzeczy nie moglem rozmawiac. Ponownie do nich dzwonie. Tym razem CUD - mogli potwierdzic dane podczas MOJEGO telefonu. Pytam konsultantki czy bede placil za wydanie karty do konta, bo Click ma darmowa karte. Ona na to, ze wypelnilem wniosek o zwykle konto oraz o konto Click. Hmm, ciekawe po co mi dwa konta, kiedy wystarczy mi jedno bezplatne. Tu nastapila chwila konsternacji ze strony konsultantki. Stwierdzila, ze moglem wypelnic wniosek o samo konto Click. Mowie jej, ze nie da sie wypelnic takiego wniosku, bo trzeba podac "numer klienta polecajacego". Ona oczywiscie wciska, ze sie da. Zniknela na 3 minuty, po ktorych stwierdzila, ze faktycznie sie nie da. Skasowala wiec wniosek o normalne konto (ma to wielki sens) i zostawia tylko Click. Kolejny CUD. Powiedzialem, ze kurier ma przyjechac miedzy 18 a 21. Ma tak byc. Zobaczymy jaka umowe przywiezie.

[przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow