lekki, poreczny - mozliwie najlepiej filtrujacy odkurzacz - prosze o porade

Data: 2009-12-12 11:30:59
Autor: mm8
lekki, poreczny - mozliwie najlepiej filtrujacy odkurzacz - prosze o porade
Bardzo prosze o porade dot. modelu. Jaki jest mozliwie najlepszy pod wzgledem ceny/jakosci odkurzacz. Moze byc wodny - aby byl lekki dobrze filtrujacy. Z gory dziekuje za pomoc.

MM.

Data: 2009-12-12 11:43:31
Autor: Prawusek
"mm8" <mm8@pp.com> wrote in message
Bardzo prosze o porade dot. modelu. Jaki jest mozliwie najlepszy pod
wzgledem ceny/jakosci odkurzacz. Moze byc wodny - aby byl lekki dobrze
filtrujacy. Z gory dziekuje za pomoc.

MM.

Jego turbina powinna mieć więcej niż 10000 obrotów.

Data: 2009-12-14 10:24:28
Autor: Jan Kowalski

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hfvsa2$pb0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Ale on nie jest tani. Nie pamiętam nazwy ale cena używki to jakieś 3000-4000 złotych polskich. Chyba Kirby się to nazywa.

Data: 2009-12-14 11:05:23
Autor: Prawusek
"Jan Kowalski" <Kowalski@nomail.pl> wrote in message

> [...]
3000-4000
złotych polskich. Chyba Kirby się to nazywa.

Tyle kosztuje ile jest wart. Są jeszcze: Rainbow i Hyla - ja mam Hylę.
To prawdziwe odkurzacze wodne. Jeszcze lepsze są tylko odkurzacze
stacjonarne.

Data: 2009-12-14 12:20:16
Autor: witek
mm8 pisze:
Bardzo prosze o porade dot. modelu. Jaki jest mozliwie najlepszy pod wzgledem ceny/jakosci odkurzacz. Moze byc wodny - aby byl lekki dobrze filtrujacy. Z gory dziekuje za pomoc.

Albo wodny, albo lekki i poręczny.

Witek

Data: 2009-12-14 13:01:30
Autor: Prawusek

"witek" <witek@exbud.com.pl> wrote in message
mm8 pisze:
> Bardzo prosze o porade dot. modelu. Jaki jest mozliwie najlepszy pod
> wzgledem ceny/jakosci odkurzacz. Moze byc wodny - aby byl lekki dobrze
> [...]

Masz słabe informacje. Hyla bez podwozia jest lekka (4 litry wody) można ją
nosić jedną ręką np. na schodach, drugą odkurzając. A do tego system piorący
po za odkurzaniem na sucho i mokro.

Data: 2009-12-14 14:20:37
Autor: witek
mm8 pisze:
[...]

To zależy co kto rozumie, przez "lekki i poręczny". Skoro sama woda waży 4 kg, to ile waży cały odkurzacz? Chyba, że zawężamy dziedzinę tylko do odkurzaczy wodnych. Wtedy można powiedzieć, że jak na odkurzacz wodny, to jest stosunkowo lekki i poręczny. Ale w pytaniu nie było takiego zastrzeżenia i jak dla mnie nie jest "lekki i poręczny" żaden odkurzacz, w którym jest parę kilo wody i na który muszę uważać, żeby się przypadkiem nie przewrócił, bo te parę kilo brudnej wody znajdzie się na mojej podłodze.

Mój odkurzacz (workowy) waży 4,3 kg i nieraz zdarza mu się zaliczyć "wywrotkę".

Witek

Data: 2009-12-14 14:51:16
Autor: Prawusek

> [...]

mojej podłodze.

Mój odkurzacz (workowy) waży 4,3 kg i nieraz zdarza mu się zaliczyć

niewywrotna, chyba, ze ktoś się uprze

lekki, poreczny - mozliwie najlepiej filtrujacy odkurzacz - prosze o porade