lekki rower dla dziecka, na kołach 24 cale

Data: 2011-05-17 22:45:49
Autor: ToMasz
lekki rower dla dziecka, na kołach 24 cale
witam

zastanawiam sie nad zakupem rowerka dla dziecka o rozmiarze kół 24cale.
Teraz jeździ na 20stce, ale już robi sie za mała. Ciężko jednak o lekki
rower. albo budżetówka na stalowej pancernej ramie, albo drożyzna z
amorem, który mocno ciągnie w dół, a rower pomimo ceny ok 1000zł
wyposażony jest w tourneya.

Podpowiedzcie coś co by można kupić. zero szpanu. teraz jest no name,
wcześniej była słowacka Dema. amor nie potrzebny, osprzęt- też mozna
zmienić. ważne aby był jak najlżejszy, max 12 kg. Cena do 1000zł

ToMasz

Data: 2011-05-17 22:51:20
Autor: nxs

http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=2310818

Data: 2011-05-18 02:11:58
Autor: Piotrpo
On 17 Maj, 22:45, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
[...]
Akurat przerzutka w zupełności starcza - szanse na jej urwanie są
znacznie większe niż na dożycie starości - amortyzator to niestety
prawda - wstawiają tam jakieś urządzenia które jedynie zmieniają wagę
roweru  z drugiej strony wiele nie potrzeba.

Podpowiedzcie coś co by można kupić. zero szpanu. teraz jest no name,
wcześniej była słowacka Dema. amor nie potrzebny, osprzęt- też mozna
zmienić. ważne aby był jak najlżejszy, max 12 kg. Cena do 1000zł

Ja poniżej tej kwoty przed sezonem znalazłem GT Stomper 24"
Wady jak właściwie wszystkie w tej klasie - niby amortyzator, osprzęt
"taki sobie"
Zalety to bardzo fajna rama z obniżonym przekrokiem, estetyka. Wagi
nie sprawdzałem. Zaleta mniej oczywista to marka - będzie miała
znaczenie za 2 lata przy sprzedaży roweru - zakładam odzyskanie ~50%
ceny w przypadku rowerów "0 szpanu" sprzedaż jest bardzo trudna.
Rozsądnie, jak już ci odpowiadano jest poszukać używanego roweru.

Data: 2011-05-18 06:43:47
Autor: PeJot
W dniu 2011-05-17 22:45, ToMasz pisze:
[...]

Jeżeli nie chcesz składać roweru z zaplanowanych części, pozostaje tylko głęboka modyfikacja roweru ze sklepu. Cenowo to wychodzi tak sobie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-05-18 07:12:18
Autor: Tomasso
Użytkownik "ToMasz" napisał:

zastanawiam sie nad zakupem rowerka dla dziecka o rozmiarze kół 24cale.

Ten rozmiar roweru ma wyjątkowo niewdzięczną rolę, bo wystarcza na rok, maksymalnie dwa, zanim latorośl zażąda dorosłego na 26-calowych kołach. Szukaj zatem używanego.

Data: 2011-05-18 07:18:56
Autor: PeJot
W dniu 2011-05-18 07:12, Tomasso pisze:
Użytkownik "ToMasz" napisał:

[...]

100% prawda.

Córka na 24" jeździła ledwie 2 sezony. Kupiłem używkę, sprzedałem za mniej więcej tyle samo.

U syna udała mi się operacja przesadzenia z 20"na 26".

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-05-18 09:05:01
Autor: Ryszard Mikke
PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

> [...]

100% prawda.

Córka na 24" jeździła ledwie 2 sezony. Kupiłem używkę, sprzedałem za mniej więcej tyle samo.

A ja dopiero musze sprzedac, corki fulla z Decathlona. Teraz jeszcze jest
sporadycznie uzywany...

U syna udała mi się operacja przesadzenia z 20"na 26".

U syna mi tez sie udalo i to jest najlepsza opcja :D
Decathlon ma rowery na ramie 16".

rmikke

Data: 2011-05-18 12:10:01
Autor: Tomasso
Użytkownik "Ryszard Mikke" napisał:

A ja dopiero musze sprzedac, corki fulla z Decathlona. Teraz jeszcze jest
sporadycznie uzywany...

Ja też będę sprzedawał Gary Fishera po synu, ale musze go umyć i zakleić dziurkę w siodle.

lekki rower dla dziecka, na kołach 24 cale