lekki teren i szosa

Data: 2010-06-27 19:00:19
Autor: Inead
lekki teren i szosa

"kw" <kwk2@op.pl> wrote in message news:i07nhh$uc4$1news.onet.pl...
Witam
Panowie jesteście specjalistami proszę o poradę.
Zastanawiam się nad motorkiem który pozwoli mi na jazdę w lekkim terenie , ścieżki leśne , polne , czasami mniej zabłocone czasami wiecej , czyli chodzi o to generalnie żeby motorek nie bal się błotka.Nie mówię tu o brodzeniu po ośki w błocie ale żeby mozna bylo nim przejechać leśnymi ścieżkami czy polnymi po np. opadach deszczu.I teraz druga sprawa chciałbym zeby przejechanie nim dystansu ok.400 km nie stanowilo również problemu po drodze.
Miałem Yamahe WR450 to typowy hardcore - w terenie ok ale po około 3-4 godzinach jazdy to mi tyłek odpadał.

Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie zaślepiła ;-)

Data: 2010-06-27 19:45:42
Autor: Piotr Chamernik :: CHAMER
lekki teren i szosa

"Inead" <a.frost@gazeta.pl> wrote in message news:i08034$bb9$1inews.gazeta.pl...

Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie zaślepiła ;-)

Szutry i lesne drogi, no OK, ale mokre i przy tym srodku ciezkosci i na szosowych oponach? Na to TDMka juz sie IMHO nie nadaje. Moze i sie jakos da przejechac, ale wolalbym bez stresu czyms lzejszym. Moze 660 tenere? Mysle ze swietne polaczenie mozliwosci terenowych ze spokojna jazda na ciut dalsze odcinki.

--
Pozdrawiam,
Piotr Chamernik :: CHAMER

Data: 2010-06-27 19:48:48
Autor: Scyzoryk
lekki teren i szosa

Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie
zaślepiła ;-)

tdm i teren? tdm i błoto?

hmm chyba nie mówimy o tym samym motocyklu. Robiłem przymiarkę jak zmieniałem trampka do TDM i to jest normalna szosówka, ciut wyżej zawieszona ale bez jakichkolwiek ambicji terenowych.

To już V-strom 650 bardziej by pasował chociaż to też raczej szosowka z możliwością pojechania powoli po szutrach. Od terenu też lepiej z daleka.

Nie wiem ile kasy chce przeznaczyć autor ale jeszcze do tej listy dorzuciłbym KLE 500. Skoro dla niezbyt dużej osoby to będzie OK. Możliwości terenowe podobne jak w Trampku. Ciut lżejszy i węższy przez co łatwiej się śmiga w terenie ale mniej komfortowy w na asfalcie podczas dłuższych przelotów. Kolejną zaletą jest cena, za ok 10tys można upolować rocznik ok 2006r. Trampek z tym samym budżetem -6lat.

Pozdrawiam
Scyzoryk

lekki teren i szosa