Data: 2010-06-27 19:00:19 | |
Autor: Inead | |
lekki teren i szosa | |
"kw" <kwk2@op.pl> wrote in message news:i07nhh$uc4$1news.onet.pl... Witam Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie zaślepiła ;-) |
|
Data: 2010-06-27 19:45:42 | |
Autor: Piotr Chamernik :: CHAMER | |
lekki teren i szosa | |
"Inead" <a.frost@gazeta.pl> wrote in message news:i08034$bb9$1inews.gazeta.pl...
Szutry i lesne drogi, no OK, ale mokre i przy tym srodku ciezkosci i na szosowych oponach? Na to TDMka juz sie IMHO nie nadaje. Moze i sie jakos da przejechac, ale wolalbym bez stresu czyms lzejszym. Moze 660 tenere? Mysle ze swietne polaczenie mozliwosci terenowych ze spokojna jazda na ciut dalsze odcinki. -- Pozdrawiam, Piotr Chamernik :: CHAMER TDM 3VD |
|
Data: 2010-06-27 19:48:48 | |
Autor: Scyzoryk | |
lekki teren i szosa | |
Ja polecę TDM ke. Ja nie widzę wad w tym motocyklu ale może miłość mnie tdm i teren? tdm i błoto? hmm chyba nie mówimy o tym samym motocyklu. Robiłem przymiarkę jak zmieniałem trampka do TDM i to jest normalna szosówka, ciut wyżej zawieszona ale bez jakichkolwiek ambicji terenowych. To już V-strom 650 bardziej by pasował chociaż to też raczej szosowka z możliwością pojechania powoli po szutrach. Od terenu też lepiej z daleka. Nie wiem ile kasy chce przeznaczyć autor ale jeszcze do tej listy dorzuciłbym KLE 500. Skoro dla niezbyt dużej osoby to będzie OK. Możliwości terenowe podobne jak w Trampku. Ciut lżejszy i węższy przez co łatwiej się śmiga w terenie ale mniej komfortowy w na asfalcie podczas dłuższych przelotów. Kolejną zaletą jest cena, za ok 10tys można upolować rocznik ok 2006r. Trampek z tym samym budżetem -6lat. Pozdrawiam Scyzoryk |