lekko ot: to jak bronic swojego terenu legalnie?

Data: 2010-07-16 09:06:26
Autor: Michał Gut
lekko ot: to jak bronic swojego terenu legalnie?
mozna wyprosic goscia
jak nie zareaguje wezwac policje

mozna miec agencje ochrony i oni zareaguja ale
a)2-5 minut czas reakcji
b) na wiosce dalej od cywilizacji male szanse zeby agencje oferowaly uslugi (za duze dystanse i za male zageszczenie)

wiec jak obronic sie gdy nie ma nas w domu? zawsze myslalem ze pies to dobre rozwiazanie w takim wypadku. nie mam takich problemow - nie mam ani psa ani nie mieszkam w niepewnej okolicy. natomiast mnie to ciekawi. myslalem ze jak sa ostrzezenia na plocie czytelne, plot szczelny i pies na terenie jednoczesnie z intruzem ktory pokonal zabezpieczenie w postaci plotu, to intruz pakuje sie na wlasne ryzyko.

a tu sie zdziwilem...
wiem ze nie mozna podlaczac plotu pod prad bo to moze zabic - zwlaszcza jak idiota podlaczy 220 a nie pastucha. ale pies? i to juz po pokonaniu ogrodzenia?

w sadzie nie dałoby się z tego wybronic łatwo?

Data: 2010-07-16 11:57:59
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-16 09:06, Użytkownik Michał Gut napisał:

w sadzie nie dałoby się z tego wybronic łatwo?

Będą rozpatrywane różne okoliczności.
Jak pogryziony zezna że wszedł przez nie zamkniętą na klucz
furtkę czy bramę, przez dziurę w ogrodzeniu lub przeskoczył
przez dekoracyjny płotek to nie zabezpieczyłeś należycie.
Jak przyzna że sam zrobił dziurę lub przełaził dwu i pół
metrowe ogrodzenie bo furtki były zakluczone to wygrałeś.
Ale jak sforsował ogrodzenie samochodem a po wyjściu z niego
został pogryziony to znowu brak należytego zabezpieczenia
z twojej strony.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 12:11:32
Autor: MZ
W dniu 2010-07-16 11:57, RadoslawF pisze:
[...]

Nie no...powiedz że żartujesz, proszę...

--
MZ

Data: 2010-07-16 17:34:53
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-16 12:11, Użytkownik MZ napisał:

Ale jak sforsował ogrodzenie samochodem a po wyjściu z niego
został pogryziony to znowu brak należytego zabezpieczenia
z twojej strony.

Nie no...powiedz że żartujesz, proszę...

Dla sądu to on nie sforsował ogrodzenia samochodem tylko
uczestniczył w wypadku w wyniku którego znalazł się na
posesji a tam został pogryziony przez psy.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 13:15:53
Autor: Herald
Dnia Fri, 16 Jul 2010 11:57:59 +0200, RadoslawF napisał(a):

Ale jak sforsował ogrodzenie samochodem a po wyjściu z niego
został pogryziony to znowu brak należytego zabezpieczenia
z twojej strony.

Kur..a - idę zaraz kupić jakiś T-94 z demobilu :)))
Zwróci mi się po kilku "wjazdach" do posesji na których są psy :)))

Ale dojechałeś stary :)))
Zmień dilera, bo ten sprzedaje ci jakieś ścierwo które ci do końca zlasuje
mózgownicę :)

Data: 2010-07-16 17:40:06
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-16 13:15, Użytkownik Herald napisał:

[...]

Nie zapomnij dokupić niskopodwoziówki do przewozu bo takim wynalazkiem
nie wolno jeździć po naszych jakże wspaniałych drogach.
:-)

Ale dojechałeś stary :)))
Zmień dilera, bo ten sprzedaje ci jakieś ścierwo które ci do końca zlasuje
mózgownicę :)

Za zniszczone ogrodzenie płacisz ty a raczej ubezpieczyciel
twojego auta, policja jeszcze dołoży mandat, za zniszczone
przez psy spodnie i może ciało płaci właściciel posesji lub
jego ubezpieczyciel jeśli się ubezpieczył od pogryzienia przez
własne pieski.

Pozdrawiam

lekko ot: to jak bronic swojego terenu legalnie?