lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza

Data: 2010-08-03 13:57:53
Autor: Piotr Klimek
lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
Dnia (Tue, 3 Aug 2010 15:04:58 +0200) ktos podajacy sie za Bartek
wyklawiaturowal co nastepuje:

hej,
przepraszam za lekki offtopic, ale... może ktoś ma i chce sie sprzedać, w dobre rece.
szukam autka, w cenie do 5-6 tys.
benzyna z gazem lub diesel,
bez awaryjne,
nie musi być małe ale nie może to być omega;)

jak by ktoś coś ...
chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość motoryzacyjna wyższa;)

Moje Saxo jest na sprzedaz. Z czystym sumieniem moge je polecic
http://allegro.pl/show_item.php?item=1161362841

Tanszego w eksploatacji samochodu nie znam :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2010-08-03 16:37:45
Autor: Kuba
lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
W dniu 2010-08-03 15:57, Piotr Klimek pisze:

<ciach>
Tanszego w eksploatacji samochodu nie znam :)

to z ciekawości zapytam - po co sprzedajesz skoro się nie psuje i jest tani w utrzymaniu?
btw - jakby miał 5 drzwi brałbym w ciemno :)
pozdrawiam,
Kuba.

Data: 2010-08-03 16:38:25
Autor: krzysiek82
Kuba pisze:
  > to z ciekawości zapytam - po co sprzedajesz skoro się nie psuje i jest
tani w utrzymaniu?

Czasami się sprzedaje bo się znudziło lub jest za małe. Ja tak teraz miałem.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 16:47:07
Autor: Kuba
W dniu 2010-08-03 16:38, krzysiek82 pisze:
Kuba pisze:
 > to z ciekawości zapytam - po co sprzedajesz skoro się nie psuje i jest
tani w utrzymaniu?

Czasami się sprzedaje bo się znudziło lub jest za małe. Ja tak teraz
miałem.

no tak - ale nie wiem - może droższy samochód sprzedałeś...
ja bym takie małe, oszczędne, niepsujące się zostawił sobie jako drugie, dał dziewczynie/żonie/dziecku czy coś ... no chyba, że wszyscy wokół samochody już mają i nie ma gdzie tego stawiać nawet ;)

Data: 2010-08-03 19:03:29
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 03 Aug 2010 16:47:07 +0200, Kuba napisał(a):

[...]

 Ulica zapchana, kobieta nie ma PJ/boi się jeździć, OC trzeba płacić, auto
stać nie lubi, na wartości traci... lepiej sprzedać ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-08-04 07:05:13
Autor: Piotr Klimek
lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
Dnia (Tue, 03 Aug 2010 16:47:07 +0200) ktos podajacy sie za Kuba
> [...]

ja bym takie małe, oszczędne, niepsujące się zostawił sobie jako drugie, dał dziewczynie/żonie/dziecku czy coś ... no chyba, że wszyscy wokół samochody już mają i nie ma gdzie tego stawiać nawet ;)

Ani ja ani zona nie jezdzimy do pracy autem. Na prawde nie ma sensu
trzymac pod blokiem, gdzie miejsca parkingowe sa na wage zlota samochodu,
ktorym nie ma po co jezdzic. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2010-08-04 07:03:33
Autor: Piotr Klimek
lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
Dnia (Tue, 03 Aug 2010 16:37:45 +0200) ktos podajacy sie za Kuba
[...]

Bo nie potrzebne mi sa dwa samochody, a kupilem juz C5.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza