lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza

Data: 2010-08-04 00:18:37
Autor: Rafal...
lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3942t$g1t$1@node2.news.atman.pl...
hej,
przepraszam za lekki offtopic, ale... może ktoś ma i chce sie sprzedać, w dobre rece.
szukam autka, w cenie do 5-6 tys.
benzyna z gazem lub diesel,
bez awaryjne,
nie musi być małe ale nie może to być omega;)

jak by ktoś coś ...
chce auto z dobrych rąk, a zakładam że tu na grupie jednak świadomość motoryzacyjna wyższa;)

Może Astra 1.6 75KM z gazem (BRC + BLOS), 1997. Bezawaryjne, rdza zrobiona, hatchback, wspomaganie, klimatyzacja działająca, abs, radio fabryczne, opony 2 prawie nowe, dwie jeszcze "sprawne", dorzucić mogę drugi komplet felg stalowych  :) tyle, że chciałbym tak minimum 6,5 tys. (FV, kupujący zwolniony z opłaty skarbowej) :) Dwie pierdołki jeszcze do zrobienia, ale to drobiazgi i będą niedługo poprawione :) Mogę się zamienić za dopłatą za Jumpera/Ducato/Boxera MAXI rocznik około 2000-2002 :)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

lekko [OT] - szukam auta...;) chętnie od grupowicza