lenistwo (?) i narciarstwo

Data: 2009-02-23 12:45:50
Autor: JKK
lenistwo (?) i narciarstwo

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-70DD5D.12065623022009news.onet.pl...
Wyjazd byl zorganizowany, autokarowy. I wiekszosc narciarzy awanturowalo
sie zeby rano byly zbiorki, i zeby autokar podwozil grupe do wyciagu,
jakies 100-200m od hotelu.

Ech, kiedys inaczej to narciarstwo wygladalo. Nawet malo doswiadczeni
uprawiali to, co teraz nazywamy skituringiem.
A teraz - krotkie podejscie, to juz wyrypa, a krotki skiturowy spacer to
dla wiekszosci extrema...

Ciekawe co na to deskarze ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-02-23 13:04:40
Autor: Titus Atomicus
lenistwo (?) i narciarstwo
In article <gnu29e$9m0$1@news.wp.pl>,
 "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

> [...]
> uprawiali to, co teraz nazywamy skituringiem.
> A teraz - krotkie podejscie, to juz wyrypa, a krotki skiturowy spacer to

Ciekawe co na to deskarze ;-)

Im chyba nawet latwiej chodzic, jak jest w miare twardo?

TA

Data: 2009-02-23 13:16:47
Autor: JKK
lenistwo (?) i narciarstwo

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-E72AA1.13044023022009news.onet.pl...
> [...]
> dla wiekszosci extrema...

Ciekawe co na to deskarze ;-)

Im chyba nawet latwiej chodzic, jak jest w miare twardo?

Jakoś słabo widzę skitur / backcountry na desce :-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-02-23 13:38:43
Autor: Titus Atomicus
lenistwo (?) i narciarstwo
In article <gnu43f$ar8$1@news.wp.pl>,

> Im chyba nawet latwiej chodzic, jak jest w miare twardo?

Jakoś słabo widzę skitur / backcountry na desce :-)

OK, do tego trzeba dokupic rakiety.

Ale ja tu pisalem tez o przejsciu 100-200 metrow. Ze to jest ponad sily statystycznego narciarza/snowboardzisty. Raczej wlasnie narciarza. Snowboardzisci sa jakby bardziej wysportowani...

TA

Data: 2009-02-23 18:04:08
Autor: Ikselka
lenistwo (?) i narciarstwo
Dnia Mon, 23 Feb 2009 13:38:43 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

> [...]

Jakoś słabo widzę skitur / backcountry na desce :-)

OK, do tego trzeba dokupic rakiety.

Ale ja tu pisalem tez o przejsciu 100-200 metrow.

Kurczę, tyle to ja mam do bramy. Kiedy listonosz dzwoni, dobiegam do bramy
w 2 minuty - nawet po kopnym śniegu i bez rakiet ;-PPP

Data: 2009-02-23 19:26:29
Autor: Kuba Radlinski
lenistwo (?) i narciarstwo
On 2009-02-23 13:16, JKK wrote:

Jakoś słabo widzę skitur / backcountry na desce :-)

Splitboard. Znane stosowane i calkiem fajne.

Kuba

Data: 2009-02-24 15:36:19
Autor: zelan
lenistwo (?) i narciarstwo
JKK pisze:

Jakoś słabo widzę skitur / backcountry na desce :-)

Taka deskę można sobie oglądnąć tu:
http://www.telemark-pyrenees.com/shop/index.php?cPath=1_89_434
trochę droga.
Na ebayu widziałem w dosyć przystępnej cenie. Nie wiem tylko, ile trzeba czasu, żeby to zmontować do zjazdu.
Pzdr
Zela

Data: 2009-02-23 20:52:19
Autor: Mirek
lenistwo (?) i narciarstwo

Im chyba nawet latwiej chodzic, jak jest w miare twardo?

Tak, pod górę w miękkich butach snowboardowych człapie się całkiem przyjemnie o ile się nie zapadamy zbytnio i nie jest za ślisko, ale na podejście np. na Goryczkową zabrałbym jednak wygodniejsze buty. Używam też twardych butów snowboardowych, które są ponoć pod tym względem gorsze od narciarskich - w nich spacerek to wyzwanie, a zejście po twardym to koszmar.

Mirek.

Data: 2009-02-23 21:44:21
Autor: JKK
lenistwo (?) i narciarstwo

Użytkownik "Mirek" <i_tak@zaspamowany.adres> napisał w wiadomości news:gnuupk$v9g$1news.onet.pl...
 Używam też twardych butów snowboardowych, które są ponoć pod tym względem gorsze od narciarskich - w nich spacerek to wyzwanie, a zejście po twardym to koszmar.

Jakiś czas temu w selgrosie były buty narciarskie, tekstylno-plastikowe,
z "turystyczną" podeszwą, przeznaczone wg opisu m. in. dla obsługi wyciągów.
W tych prawdopodobnie podchodziło by się lepiej :-)

Pzdr

JKK

lenistwo (?) i narciarstwo