lenistwo (?) i narciarstwo

Data: 2009-02-23 04:19:52
Autor: blackone
lenistwo (?) i narciarstwo
On 23 Feb, 12:06, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Jakis czas temu w bylem w Szczawniku - Dwoch Dolinach. Tam jest
polaczenie z Wierchomla... Rzecz w tym, ze narciarze z Wierchomli rzadko
przechodza na strone Szczawnika. I odwrotnie.

Powodem jest, jak sie zdaje to, ze od strony Wierchomli trzeba z
najwyzszego wyciagu podejsc jeszcze ze 100m na butach. To jakies 5 minut
podejscia.
Ale to dla 95% narciarzy przeszkoda nie do pokonania.

Hahaha, podobna sytuacje widzielismy kilka dni temu w Austrii,
Mayrhofen;-) Nawet nie 5 minut podejscia. 2-3 minuty podejscia do
gondoli Horbergbahn (ktora trzeba bylo wrocic na dol do miasta pod
koniec dnia, bo za malo sniegu na zjazd bylo), ale...ludzie sie wola
tloczyc i czekac w poteznej kolejce do ruchomego chodnika, ktory ich
podwiezie z 20 metrow roznicy poziomow od krzesla do gondoli. Na oko,
to tam bylo czekanie na 15 min.
Co ciekawe nie widzialam ani jednego snowboardzosty, ktory by stal w
kolejce do tego moze 100-metrowego chodnika ruchomego ;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-02-23 15:04:49
Autor: Jarek Spirydowicz
lenistwo (?) i narciarstwo
In article <a8ae9859-435e-48be-925e-67b5e51848a8@i38g2000yqd.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

tloczyc i czekac w poteznej kolejce do ruchomego chodnika, ktory ich
podwiezie z 20 metrow roznicy poziomow od krzesla do gondoli. Na oko,

Ja też tam widziałem kolejki, ale na 15 minut? Toć szybciej kanap± do góry i zjechać na nartach/desce :)

Co ciekawe nie widzialam ani jednego snowboardzosty, ktory by stal w
kolejce do tego moze 100-metrowego chodnika ruchomego ;-)

Może z desk± nie wpuszczali? ;)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-02-23 06:21:38
Autor: blackone
lenistwo (?) i narciarstwo
On 23 Feb, 15:04, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

Ja też tam widziałem kolejki, ale na 15 minut? Toć szybciej kanap± do
góry i zjechać na nartach/desce :)

Chyba ze 300 osob tam czekalo - tlumek az do restauracji przy krzesle,
hihi;-)))

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-02-23 15:58:32
Autor: J.F.
lenistwo (?) i narciarstwo
Uzytkownik "blackone" <blackone@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:a8ae9859-435e-48be-925e-67b5e51848a8i38g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Ja tam nie jezdzilem, ale pod koniec dnia moze nie maja juz ochoty podchodzic tych 5 minut,
wola sobie 15 odpoczac :-)

Co ciekawe nie widzialam ani jednego snowboardzosty, ktory by stal w
kolejce do tego moze 100-metrowego chodnika ruchomego ;-)

Bo oni leza na sniegu w polowie stoku i czekaja az kolejka sie skroci ? :-)

J.

lenistwo (?) i narciarstwo