lenistwo (?) i narciarstwo

Data: 2009-02-23 15:55:22
Autor: J.F.
lenistwo (?) i narciarstwo
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-70DD5D.12065623022009news.onet.pl...
Powodem jest, jak sie zdaje to, ze od strony Wierchomli trzeba z
najwyzszego wyciagu podejsc jeszcze ze 100m na butach. To jakies 5 minut
podejscia.  Ale to dla 95% narciarzy przeszkoda nie do pokonania.

Co sie dziwisz - 10h przy komputerze, samochod, winda - to i skad ma byc kondycja ?
A jeszcze po sniegu, z nartami i pod gore .. ja dziekuje :-)

Zalezy oczywiscie jak bardzo pod gore.

Oczywiscie mi to specjalnie nie przeszkadza. Dzieki temu mozna sobie
wybrac stok/wyciag gdzie w ogole nie ma kolejek, tzn. ten Szczawnik (bo
w tym samym czasie w Wierchomli kolejki na 15-20 min).

A to nie lepiej od razu tam podjechac samochodem ? :-)

Ech, kiedys inaczej to narciarstwo wygladalo. Nawet malo doswiadczeni
uprawiali to, co teraz nazywamy skituringiem.

Ale czy jest czego zalowac ?
Kto lubi moze sobie kupic biegowki i cieszyc sie jak inni narzekaja na ceny wyciagow :-)

J.

Data: 2009-02-23 16:23:42
Autor: Titus Atomicus
lenistwo (?) i narciarstwo
In article <gnudcj$3f2$1@news.onet.pl>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Co sie dziwisz - 10h przy komputerze, samochod, winda - to i skad ma byc kondycja ?
A jeszcze po sniegu, z nartami i pod gore .. ja dziekuje :-)

No mowie - jakies 5 minut sie szlo.

> [...]
> w tym samym czasie w Wierchomli kolejki na 15-20 min).

A to nie lepiej od razu tam podjechac samochodem ? :-)
To dosc daleko z Wierchomli. Nie wiem - pewnie z godzine.
A przez gory - 5 minut podejscia z buta.

> [...]

Ale czy jest czego zalowac ?
Kto lubi moze sobie kupic biegowki i cieszyc sie jak inni narzekaja na ceny wyciagow :-)

E, ja nie zaluje tylko ubolewam.
I nie mowie tu o biegowkach tylko skiturach.
Biegowki tez piekna sprawa, ale to troche inne odczucia.

TA

Data: 2009-02-23 18:09:39
Autor: Ikselka
lenistwo (?) i narciarstwo
Dnia Mon, 23 Feb 2009 16:23:42 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

E, ja nie zaluje tylko ubolewam.
I nie mowie tu o biegowkach tylko skiturach.
Biegowki tez piekna sprawa, ale to troche inne odczucia.

Niedługo zaznam i ja :-)

Data: 2009-02-23 18:09:05
Autor: Ikselka
lenistwo (?) i narciarstwo
Dnia Mon, 23 Feb 2009 15:55:22 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

No, tia, zapomniałeś jeszcze o bramie na pilot :-DDD
Ciekawe, że dotąd jeszcze nie wymyslono zdalnie sterowanego kibelka,
podjeżdzającego pod... na wezwanie.

A jeszcze po sniegu, z nartami i pod gore .. ja dziekuje :-)

Czyste samobójstwo, panie, ruja i porubstwo :-D

Data: 2009-02-25 15:22:31
Autor: J.F.
lenistwo (?) i narciarstwo
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:crghe7djunab.tueno56bskjf$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 23 Feb 2009 15:55:22 +0100, J.F. napisał(a):
A jeszcze po sniegu, z nartami i pod gore .. ja dziekuje :-)

Czyste samobójstwo, panie, ruja i porubstwo :-D

No moze nie az tak, ale podchodzi sie jednak znacznie ciezej.

I efekt taki ze wole odstac 5 minut w kolejce niz 200m podchodzic :-)

J.

lenistwo (?) i narciarstwo