lenistwo (?) i narciarstwo [OT]

Data: 2009-02-23 19:36:21
Autor: Piotr Rezmer
lenistwo (?) i narciarstwo [OT]
Witam,
Jakis czas temu w bylem w Szczawniku - Dwoch Dolinach. Tam jest polaczenie z Wierchomla... Rzecz w tym, ze narciarze z Wierchomli rzadko przechodza na strone Szczawnika. I odwrotnie. Powodem jest, jak sie zdaje to, ze od strony Wierchomli trzeba z najwyzszego wyciagu podejsc jeszcze ze 100m na butach. To jakies 5 minut podejscia.
Ale to dla 95% narciarzy przeszkoda nie do pokonania.

Tutaj problemem jest raczej duuża kolejka do  ostatniego orczyku na górę

Jechalem na wyciagu (Szczawnik) z jakims gosciem, ktory mi opowiadal ze kilka dni wczesniej byl po drugiej stronie, w Wierchomli, i ze to byla prawdziwa wyrypa.

Wczoraj wróciłem z ww okolic i przyznam, że strona Szczawnika bardziej mi się podobała:

Sczawnik Plusy:
-trasa troszkę dłuższa (przynajmniej takie mam odczucie), troszkę bardziej urozmaicona
-nowoczesny wyciąg-wypinana 4osobowa kanapa, czyli szybki, bez przestojów awaryjnych
-mniejsza kolejka przy wyciągu

Szczawnik Minusy:
-pewnie z 200 metrów płaskiego, co prawda da się zjechać na desce

Druga dolina:
-jest co prawda snowpark, ale główna hopka jak na razie dla mnie za trudna (uskok myślę że 1,3 m), pozostałe hopki są zbyt blisko siebie (jedna za drugą i nie jestem w stanie ich wszystkich wykorzystać)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

lenistwo (?) i narciarstwo [OT]