leper miał najlepszy w świecie wywiad

Data: 2010-09-08 11:04:18
Autor: aab
leper miał najlepszy w świecie wywiad
hhhhhhhhh

Data: 2010-09-08 12:47:03
Autor: jadrys
leper miał najlepszy w świecie wywiad
  W dniu 2010-09-08 11:04, aab pisze:
hhhhhhhhh

Raczej nie trzymał buzi na kłódkę jak okrągłostołowi kolesie.

Data: 2010-09-08 13:33:26
Autor: brat_olin
leper miał najlepszy w świecie wywiad
"aab" <abrh@op.pl> wrote

hhhhhhhhh
Ano, mam nadzieje, ze p. Andrzej wroci do Sejmu, bo wiekszosc tamze
mu do kolan nie dorasta.

A Kwacha z Millerem - do Hagi czy innej Norymbergi!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-09-09 01:34:17
Autor: Jaksa
leper miaÂł najlepszy w Âświecie wywiad
On Wed, 08 Sep 2010 13:33:26 +0200, brat_olin <brat_olin@yahoo.com> wrote:

[...]

No nie wiem, chyba konstytucja Polski zostala zlamana,
a wiec wlasciwy bylby Trybunal Stanu a potem egzekucja.

Tak sobie wyobrazam dobrze funkcjonujace panstwo.

Jaksa

leper miał najlepszy w świecie wywiad