letnia alternatywa snowboardu - freebord?

Data: 2011-04-28 11:58:44
Autor: Witek
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Witajcie,
szukam informacji na temat porownania jazdy na snowboardzie do freebordu. W teorii to bardzo podobna technika, ale czy ktoś z Was miał doczynienia z tym rodzajem "letniej" deski?

Dla przykładu:
http://www.youtube.com/watch?v=w6slYk1zwIU

Pozdrowienia
Witek

Data: 2011-04-28 15:53:25
Autor: ADAM
[...]

Czesc
Ja jezdze 4 sezon, nie dosc, ze technika ta sama, to mozesz jeszcze doskonalic umiejetnosci snowboardowe przez cale lato.
Dla snowboardera to genialny wynalazek, na jesieni przesiadajac sie na snb czujesz sie jakbys z dechy nie zchodzil caly rok.
W spr zasiegniecia innych opinii zapytaj na forum gdzie ludzie smigaja:
http://freebords.pl/forum/

Pozdro

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2011-04-29 09:29:59
Autor: Witek
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
It happens that ADAM formulated :
szukam informacji na temat porownania jazdy na snowboardzie do
freebordu. W teorii to bardzo podobna technika, ale czy kto¶ z Was miał doczynienia z tym rodzajem "letniej" deski?
[...]

Własnie na taka odpowiedź liczylem ;-)
Trochę się obawiałem, że to raczej taki marketing.
Na forum wchodziłem i trochę pczytałem - na razie teoretycznie, ale zajawka podoba mi sie jak najbardzie, choćby jako letnia zabawa.
Dzieki za odpowiedĹş
Witek

Data: 2011-04-29 10:41:26
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Na forum wchodziłem i trochę pczytałem - na razie teoretycznie, ale zajawka podoba mi sie jak najbardzie, choćby jako letnia zabawa.
Kochasz snowboard - oszalejesz na punkcie freebordu :)

Data: 2011-04-29 21:21:00
Autor: Witek
ADAM wrote on 2011-04-29 :
Na forum wchodziłem i trochę pczytałem - na razie teoretycznie, ale zajawka podoba mi sie jak najbardzie, choćby jako letnia zabawa.
Kochasz snowboard - oszalejesz na punkcie freebordu :)

:-)

Data: 2011-05-06 00:24:06
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Kochasz snowboard - oszalejesz na punkcie freebordu :)

:-)
Ja tak mialem, zerknij na moj maly dh po kilku miesiacach jazdy:
http://vimeo.com/2070358

Nawet zakwaszaja sie te same aktony miesni co na snb :)

Data: 2011-04-29 22:08:04
Autor: nalesnik
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
W dniu 29.04.2011 10:41, ADAM pisze:
Na forum wchodziÂłem i trochĂŞ pczytaÂłem - na razie teoretycznie, ale
zajawka podoba mi sie jak najbardzie, choĂŚby jako letnia zabawa.
Kochasz snowboard - oszalejesz na punkcie freebordu :)

Macie tam teraz jakieś fajne promocje na wiosnę?

--
pozdr
nalesnik

Data: 2011-05-02 13:40:17
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4db9714a$1news.home.net.pl...
-- Adam
Freebord - snowboard the streets
http://freebords.pl
http://4boards.pl

Adamie, masz coś wspólnego ze sklepem który reklamujesz
w stopce/sygnaturce?

Data: 2011-05-02 16:40:19
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dbf0a20$1news.home.net.pl...
Adamie, masz coś wspólnego ze sklepem który reklamujesz
w stopce/sygnaturce?
Cos tam mam :)

Jesteś (współ)właścicielem? Czy tylko tam sprzedajesz?
Nie bądź taki tajemniczy, Adamie... :-)

Data: 2011-05-02 23:48:21
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Jesteś (współ)właścicielem? Czy tylko tam sprzedajesz?
Nie bądź taki tajemniczy, Adamie... :-)
Chcesz pogadac to zapraszam np GG 9283 :)

Data: 2011-05-03 18:14:57
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dbf2691$1news.home.net.pl...
Jesteś (współ)właścicielem? Czy tylko tam sprzedajesz?
Nie bądź taki tajemniczy, Adamie... :-)
Chcesz pogadac to zapraszam np GG 9283 :)

Nie chcę pogadać :) Chcę ustalić jak bardzo obiektywne
"marketingowo" są Twoje wypowiedzi tu na grupie...

Czy możesz mi udzielić prostej i wyraźnej odpowiedzi
tu publicznie, na grupie? Czy to może jakaś tajemnica?
Boisz się z jakiegoś powodu ujawnić swoją relację ze
sklepem który w stopce reklamujesz i nakierować nas
na jakieś konflikty interesów?

Data: 2011-05-04 14:39:05
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Nie chcę pogadać :) Chcę ustalić jak bardzo obiektywne
"marketingowo" są Twoje wypowiedzi tu na grupie...
Jak nie chcesz pogadac to jak to mam rozumiec, szukasz zaczepki?

[...]
Konflikty interesow? :D Ty to powaznie piszesz? :D
Nie widze takiej potrzeby aby uzewnetrzniac sie tu na grupie, a chyba
wklejanie linkow w stopce nie jest zabronione?

Data: 2011-05-04 14:19:05
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dc148d4$1news.home.net.pl...
Nie chcę pogadać :) Chcę ustalić jak bardzo obiektywne
"marketingowo" są Twoje wypowiedzi tu na grupie...
Jak nie chcesz pogadac to jak to mam rozumiec, szukasz zaczepki?

Słowo "pogadać" rozumiem trochę inaczej.
Zadałem pytanie, jedno pytanie - trudno to nazwać pogawędką.

Przeczytaj uważnie co napisał pytający:

"Własnie na taka odpowiedź liczylem ;-)
Trochę się obawiałem, że to raczej taki marketing."

Najwyraźniej nie zdawał sobie sprawy, że odpisał mu
właściciel lub pracownik sklepu z takimi deskami...
Wyobrażasz sobie sytuację w której sprzedający takie
deski odradza je klientom? Ja nie, i to nazywam właśnie
konfliktem interesów. A Twoje uśmieszki są trochę nie
na miejscu, bo nie mówimy tu o zakupach za 20zł
tylko chodzi o poważną kasę...

Nie widze takiej potrzeby aby uzewnetrzniac sie tu na grupie,
a chyba wklejanie linkow w stopce nie jest zabronione?

Nie, wklejenie linków nie jest zabronione.
Nie jest zabronione nawet występowanie w roli użytkownika
na forach internetowych i zachwalanie towarów które się
sprzedaje przy okazji reklamując sklep w którym się pracuje...
Nie wszystko co nie jest zabronione jest jednak etyczne.

Data: 2011-05-04 21:41:42
Autor: ADAM
[...]
Mam nadzieje, ze nie imputujesz mi, ze oszukuje ludzi bo to juz jest obelga!
Koledze odpisalem wszystko zgodnie z prawda i wyraznie odeslalem go na forum freebordowe aby tam zaczerpnal takze jezyka, nie zauwazyles czy udajesz?
Sklepow sprzedajacych w Polsce deski freebordowe jest przynajmniej z 10.

Nie jest zabronione nawet występowanie w roli użytkownika
na forach internetowych i zachwalanie towarów które się
sprzedaje przy okazji reklamując sklep w którym się pracuje...
G. prawda, jezdze na freebordzie i jak chyba wszyscy snowboardzisci ktorzy smigaja na tych deskach jestem w niej zakochany po uszy!

Nie wszystko co nie jest zabronione jest jednak etyczne.
Ha, jezeli cie tak bardzo razi link do tego sklepiku to specjalnie dla ciebie go usune, bedziesz mogl spac spokojnie snem sprawiedliwego...

Data: 2011-05-04 18:09:48
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dc1abe0$1news.home.net.pl...
[...]

Mnie interesuje Twoja relacja z jednym z nich, tym konkretnym z sygnaturki.
Czemu robisz z tego tajemnicę?

[...]

Ja nie mam problemu z tym że zachwalasz taką deskę...
Ja mam problem z tym, że robisz tajemnicę z faktu że
takie deski sprzedajesz.

Nie wszystko co nie jest zabronione jest jednak etyczne.
Ha, jezeli cie tak bardzo razi link do tego sklepiku to specjalnie dla ciebie go usune, bedziesz mogl spac spokojnie snem sprawiedliwego...

Nie razi mnie adres sklepu w sygnaturce - mnie razi to,
że ukrywasz swoje powiązanie z tym sklepem bo daje to fałszywe
przeświadczenie o obiektywności Twoich opinii na temat towaru...

To jak, Adamie - powiesz nam co Cię łączy z tym sklepem czy nie?

Data: 2011-05-05 10:13:05
Autor: Witek
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Pszemol formulated the question :
[...]

Chłopaki, zaraz zrobi się albo juz się zrobiła niepotrzebna pyskówka.
Nie jestem, aż tak nieprzytomny lub kasiasty, aby wywalić z 1000 zł i zobaczyć czy o coś takiego mi chodziło. Niestety ;-)
Na forum faktycznie poszukałem jeszcze kilku informacji i generalnie szukam raczej kontaktu do przetestowania takiej deski zanim kupie.
Jak ADAM jest mocno powiązany ze sklepem, to może dla listy dyskusyjnej uda się jakieś rabaty wynegocjować ;-)

Z drugiej strony, Pszemol ma troche racji z "zmniejszonym obiektywizmem",  ale ADAM faktycznie odesłał na formu, a nie do sklepu.
Więc nie kruszmy niepotrzebnie kopii ;-)
Witek

Data: 2011-05-05 07:43:14
Autor: Pszemol
"Witek" <jakubo@preczztym.p.lodz.pl> wrote in message news:iptm7h$o4i$1inews.gazeta.pl...
Chłopaki, zaraz zrobi się albo juz się zrobiła niepotrzebna pyskówka.

Jaka pyskĂłwka? :)
Zadałem jedno - jak widzę bardzo drażliwe dla Adama - pytanie.
Jak myślisz, skąd bierze się taki wielki problem ze szczerą odpowiedzią
na nie? :-)

Nie jestem, aż tak nieprzytomny lub kasiasty, aby wywalić
z 1000 zł i zobaczyć czy o coś takiego mi chodziło. Niestety ;-)

Ty może nie, ale ktoś może się oprzeć na "obiektywnej i bezinteresownej"
opinii "użytkownika" Adama i o to mu chodzi. Myślisz że po co tu pisze
takie superlatywy o produktach ktĂłre sprzedaje? :-)

I zadam Ci inne pytanie - czy gdybym nie zapytał Adama, zorientowałbyś
się że superlatywy jakie o freebordzie przeczytałeś napisał ich sprzedawca?
Czy dalej uważasz że te superlatywy to była obiektywna i bezinteresowna
opinia bezstronnego użytkownika niezwiązana z żadnym "marketingiem"? :-)

[...]

Chyba się nie dowiemy tego :-) Adam woli być postrzegany
jako "obiektywny użytkownik" - to przynosi lepsze korzyści sklepowi :-)

Z drugiej strony, Pszemol ma troche racji z "zmniejszonym obiektywizmem", ale ADAM faktycznie odesłał na formu, a nie do sklepu.
Więc nie kruszmy niepotrzebnie kopii ;-)

Odesłał Cię na forum gdzie piszą też jego koledzy ze sklepu? :-)
Abyś miał szansę przeczytać inną, równie obiektywną opinię? :-))

Zastanów się, dlaczego go tak strasznie zabolało to pytanie?
Dlaczego tak strasznie emocjonalnie zareagował?
Skąd te tajemnice? Czy ufasz w to, że jego podejście jest szczere?

Data: 2011-05-05 10:42:58
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Na forum faktycznie poszukałem jeszcze kilku informacji i generalnie szukam raczej kontaktu do przetestowania takiej deski zanim kupie.
Proste, najlepiej zarejestruj sie na forum (jezeli nie jestes) i poszukaj ludzi z twojej okolicy.
Ew napisz do mnie na GG 9283 to cie z kims skontaktuje.

Z drugiej strony, Pszemol ma troche racji z "zmniejszonym obiektywizmem", ale ADAM faktycznie odesłał na formu, a nie do sklepu.
Odeslalem cie na forum abys zasiegnal innych opnii poza moja.
Moje opinie sa wylacznie subiektywne w tym temacie, poparte praktyka na "wlasnej skorze" :)

Data: 2011-05-05 11:40:42
Autor: Witek
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
ADAM used his keyboard to write :
[...]

Tak, tez zrobiłem ;-)
[...]

Ale ja nie mam nijakich pretensji, szukałem opini "zdobytych na własnej skórze" i jedną taką otrzymałem (mam nadzieję ;-)
Witek

Data: 2011-05-05 10:19:39
Autor: ADAM
[...]

Nigdy nic nie ukrywam, natomiast nie widze najmniejszego powodu abym mial sie przed toba tlumaczyc.
Odpowiem ci z bolszewicka szczeroscia: g-no cie to obchodzi.
Ciekawe czemu pisanina z toba przypomniala mi taki sympatyczny film "Dzien Swira" i wieczorna polakow modlitwe w nim...

Data: 2011-05-05 07:37:00
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dc25d82$1news.home.net.pl...
[...]

Nikt nie oczekuje "tłumaczenia się" - zadałem jedno proste pytanie
i nie rozumiem właściwie skąd taki wielki problem i dlaczego tak
bardzo ukrywasz swoją relację z tym sklepem.

Skąd te dziwne emocje, Adamie?
Czyżbym niechcący psuł Ci interesy? :-)

Odpowiem ci z bolszewicka szczeroscia: g-no cie to obchodzi.

Widzę że prawdą jest, że etyczne zachowanie i kultura idą w parze.
Tak samo jak nieetyczne i brak kultury osobistej.

Ciekawe czemu pisanina z toba przypomniala mi taki sympatyczny
film "Dzien Swira" i wieczorna polakow modlitwe w nim...

Może dlatego, że reprezentujesz ten sam poziom kultury co oni?

Data: 2011-05-05 14:53:12
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
Skąd te dziwne emocje, Adamie?
Czyżbym niechcący psuł Ci interesy? :-)

Tyt nawet jestes zabawany... nie pochlebiaj sobie :D
To, ze poczules w sobie powolanie ormowca nie obliguje mnie do odpowiadania na twoje pytania.
Niektorym widac tak zostalo pomimo rozwiazania ichniejszej organizacji 12 lat temu.
A kto jest zainteresowany to wystarczy, ze zerknie na moj adres mailowy - czyz nie Expiercie??
Puszukaj sobie jakiejs babci z pieskiem ktory robi na trawnik, bedziesz mial ciekawsze zajecie bo ja juz nie mam wiecej zamiaru rozmawiac z takim osobnikiem.

Data: 2011-05-05 08:25:42
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dc29d9f$1news.home.net.pl...
[...]

I znowu zagrywki poniżej pasa: porównywanie osoby która
ujawniła Twój związek ze sklepem do ORMOwca reprezentuje
Twój (bardzo niski) poziom kultury osobistej.
Nie wiem jak inni odbierają Twoją osobę, ale mnie osobiście
bardzo zraziłeś do siebie i jednocześnie do Twojego sklepu.

A kto jest zainteresowany to wystarczy, ze zerknie na moj
adres mailowy - czyz nie Expiercie??

Wyobraź sobie, że dla mnie Twoja pozycja MARKETINGOWA
w tym wątku jest jasna i oczywista. Ale nie każdy, jak widać
na przykładzie Witka, potrafi tak dobrze przejrzeć człowieka
jak ja... Nie odpowiadając wprost na moje pytanie właśnie
liczysz na to, ze nabierzesz swoimi superlatywami innych...

Puszukaj sobie jakiejs babci z pieskiem ktory robi na trawnik,
bedziesz mial ciekawsze zajecie bo ja juz nie mam wiecej
zamiaru rozmawiac z takim osobnikiem.

I znowu chwyty poniżej pasa i argumenty personalne...
Mam lepszą propozycję... Masz szansę się zrehabilitować... :-)

Marketingowiec, właściciel sklepu, będzie publicznie rozprawiał
tylko i wyłącznie o zaletach produktu... Skoro chcesz być tutaj
i na forum które sam stworzyłeś na witrynie swojego sklepu
postrzegany jako obiektywny użytkownik freebordu to napisz
nam jakie wady widzisz w tym produkcie jako użytkownik...
Napisz nam czym się na minut różni ta wersja sportu od
snowboardu. Potrafisz być obiektywny i wymienić szczerze
kilka wad tego produktu?

Data: 2011-05-05 11:31:55
Autor: Rafal \"RnR\" Struzyk
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
przede wszystkim - Pszemol - co ukrywa ktos kto ma 2 linki do tematu w
swojej sygnaturce? Chyba dla kazdego inteligentnego czlowieka jest to
jakis hint. Rozumiem gdyby Adam nie mial nic w sygnaturce i przy
kazdej okazji odsylal ludzi prosto do jakiegos sklepu ale zadzialal
tutaj zupelnie inaczej - troche dystansu naprawde i troche uczciwosci
wykaz. Do tego to, ze ktos nie chce sie publicznie tlumaczyc ze swoich
spraw wywolany przez jakiegos anonima gdy odezwal sie na wyrazne
czyjes pytanie to dla mnie przynajmniej raczej normalne - Twoje
pytania natomiast sa troche dziecinne i przypominaja naprawde
poprzednia epoke ktorej niestety pewnie nie pamietasz zeby zrozumiec
czemu moze to byc przykre.

(Juz nie mowiac o wmawianiu innym, ze nie byli tak sokoloocy jak Ty i
wpadli w jakas marketingowa pulapke ktora to Ty teraz przed nimi
zaprezentujesz...)

Co do samego freeboardu to jechalem na tym kilka razy ale nie duzo bo
po kontuzjach troche odpuszczam na dzisiaj - jezdzi sie rzeczywiscie
ciekawie i napewno jest to bardziej podobne do snb niz inne wynalazki
(jezdzilem na mountain boardzie i dirt surferze np.) gdyz jest to
rzeczywiscie pomyslane tak zeby byla to podobna fizyka - mozna jechac
bokiem i hamowac "krawedzia". Natomiast co do "wad" to imho wynikaja
glownie z roznicy nawierzchni - napewno trzeba sie postarac i znalezc
odpowiednie miejscowki bezpieczne i ciekawe no i nie miec obu barkow
powybijanych bo jednak raz na czas pewnie sie fiknie a asfalt to nie
snieg czy puch :/ (ale, ze jak bylem mlody to nie takie rzeczy na
asfalcie robilem wiec co kto lubi :D )

Data: 2011-05-05 16:23:45
Autor: Pszemol
"Rafal "RnR" Struzyk" <rafal.struzyk@gmail.com> wrote in message news:9e819a7c-fff0-43b9-8323-90bba450d613n10g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Sluchaj - zdziwilo mnie ze w takich superlatywach napisal o desce
i ani jednej malutkiej wady nie wymienil. Zabrzmialo to troche jak
gadka sprzedawcy u Fiata co to wmawia ludziom ze fiaty sa naj, naj.
Mam uczulenie na to :-) Dopiero pózniej zerknalem do sygnaturki
aby pogrzebac troche co to za podejrzany "fanatyk" pelen podejrzanie
slepej milosci do produktu...

Co do Twojego argumentu ze jest to oczywiste ze w jego sygnaturce
jest witryna sklepu - nie mów mi ze nazwa 4boards.pl to dla Ciebie
na pierwszy rzut oka sklep? Dopóki nie klikniesz to nie wiesz ze sklep,
nie wiesz ze gosciu ten sklep reprezentuje, a wiec nie masz pojecia
ze jego opinia to opinia facia sprzedajacego Fiaty o Fiatach...
Dlatego nie dziwie sie, ze Witek zareagowal jak zareagowal :-)

[...]

Tego nie rozumiem - przeciez nikt nie kaze sie "tlumaczyc"...
Posiadanie sklepu to zadne przewinienie z którego ktoc ma sie tlumaczyc.

Zapytalem tylko o jego zwiazek ze sklepem jaki ma w sygnaturce.
Mógl byc zadowolonym klientem i tylko taki luzny zwiazek miec
ze sklepem. Chyba to tez nie jest dla Ciebie oczywiste, ze jak ktos
ma witryne sklepu w sygnaturce to *musi* byc jego wlascicielem lub
w nim pracowac? Stad pytanie, jedno - calkiem normalne - pytanie.
Nie pytalem go o nic osobistego typu na kogo kablowal za komuny,
nie pytam z kim sypia poza zona, nie pytam go o preferencje seksualne
jego syna - nic osobistego. Zapytalem czy jest zwiazany jakos ze sklepem
który reklamuje w sygnaturce. Co w tym dziwnego? Zwiazek ze sklepem
nie byl dla mnie oczywisty, wiec zamiast posadzac go nieslusznie
o podejscie marketingowe - zapytalem! Nawiasem mówiac - bardzo
grzecznie zapytalem, bez aluzji ani domyslów.

Dziwi mnie natomiast dlaczego Adam ta relacje ze sklepem starannie
ukrywal? Dlaczego od razu otwarcie nie napisal "tak, to mój sklep".
Albo "o, ten sklep w którym pracuje". Albo "o, to sklep w którym
mialem 5 lat temu praktyke i bardzo lubie tam teraz robic zakupy".
Byloby jasne jak obiektywne sa jego opinie o produkcie z tego sklepu.
Jednak od razu sie najezyl - to wyraznie demaskuje go w moich
oczach jako goscia który dla celów finansowych ukrywa informacje
która moze mu "popsuc" interesy.

(Juz nie mowiac o wmawianiu innym, ze nie byli tak sokoloocy jak Ty i
wpadli w jakas marketingowa pulapke ktora to Ty teraz przed nimi
zaprezentujesz...)

No ewidentnie nie byli, skoro ucieszyli sie z marketingowej papki
piszac ze wszystko czego nie chcieli uslyszec to marketingowej papki.
Tak jak pisalem wczesniej, nazwa witryny 4boards.pl nie wskazuje
na pierwszy rzut oka ze jest to witryna sklepu, tak samo zreszta jak
witryna freeboards.pl i ta nie jest witryna sklepu - rozumialbym Twoje
zdziwienie gdyby tam byl adres typu snoboards.sklep.pl albo kup.deski.pl.
Nie wiem jak ty, ale ja nie klikam na wszystkie smieci jakie ludzie
serwuja w sygnaturkach i sadze ze Witek tez na nie nie klikal...

[...]

I o tym powinien byc ten watek. Gdyby Adam rzeczywiscie kiedykolwiek
jezdzil na freeboardzie a nie byl zainteresowany tylko ich sprzedawaniem
to oprócz infantylnych superlatyw napisalby tez pare slów ostrzezenia,
ze to czy tamto nie dziala tak samo jak na snowboardzie, ze na to trzeba
uwazac przy wyborze aby nie kupic takiej czy innej deski, albo sam fakt
jaka ochrone ciala trzeba dolozyc lub jak szukac dobrego miejsca do zjazdu.
Po tym poznac fanatyka lub kogos z ukryta agenda ze wlasnie wad nie
widzi, widzi same superlatywy. Znasz jakiegos sprzedawce fiata który sam
dobrowolnie powie cos negatywnego o fiatach do potencjalnego klienta?
Ja nie znam, i o takim konflikcie interesów mówilem, i taki konflik interesów
UCZCIWY grupowicz naswietlilby na swój temat szybko i otwarcie, bez
jakiegos zwlekania i czy wymigiwania sie od odpowiedzi. To co zrobil Adam
jest bardzo oslizgle i typowe niestety dla sprzedawców, którzy jedyne co
maja na oku to dwa symbole dolara...

Data: 2011-05-06 02:02:18
Autor: Bonzoo
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
On 5 Maj, 14:31, "Rafal \"RnR\" Struzyk" <rafal.stru...@gmail.com>
wrote:
przede wszystkim - Pszemol - co ukrywa ktos kto ma 2 linki do tematu w
swojej sygnaturce? Chyba dla kazdego inteligentnego czlowieka jest to
jakis hint.
/i ciach/
strzał w 10 :)
może dla niektórych trzeba wypożyczyć reklamowe Media Markt? uwaga -
nie jestem krypto-pracownikiem MM ;P
precel - nie dla idiotów!!! ;D
to a'propos umoralniaczy, Pszemol
Swoją drogą byłoby ciekawe, zaczynać posty od "joł ziomy, wiecie, mam
sklep więc nie bierzcie tego co piszę na poważnie, bo pewnie się nie
znam - link na dole" LOL

A wracając do tematu, bo pytanie było konkretne, uważam, że aktualnie
freebord najlepiej symuluje jazdę na SNB. Czego nie da się powiedzieć
o asfalcie w odniesieniu do śniegu ;)
Wiem co piszę,  bo mam FB (kupiłem u Adama - uwaga: nie pracuję u
niego ;P ), a jeździłem też na dirtsurferze i mountainboardzie.

[...]

I tu też się zgadzam. Na początku warto zakładać komplet ochraniaczy,
a kask zawsze :)

Generalnie na tej deseczce zapomina się o wszystkich wadach
wszystkiego... jazda daje naprawdę dużo adrenaliny. Polecam spróbować,
a trolla nie dokarmiać ;P

Bonzoo

Data: 2011-05-06 07:30:44
Autor: Pszemol
wrote:
[...]

Czy klikasz na wszystkie linki jakie ktoś podaje w sygnaturce?
Bo jak nie, to nie masz pojęcia że to jest link do jakiegoś sklepu...

Czy z faktu, że ktoś podał link do sklepu wyciągasz "oczywisty"
wniosek, że ten ktoś tam pracuje lub jest właścicielem sklepu?
Zadowolony klient sklepu nie może podać linka do niego w stopce?

Nie ubliżajcie Witkowi od idiotów lub sugerując że brakuje mu
inteligencji skoro się nie domyślił że Adam pisze o desce jako
handlarz bo wcale nie było to takie oczywiste jak się Wam wydaje...

Data: 2011-05-08 23:53:36
Autor: Bonzoo
On 6 Maj, 14:30, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Nie ubliżajcie Witkowi od idiotów lub sugerując że brakuje mu
inteligencji skoro się nie domyślił że Adam pisze o desce jako
handlarz bo wcale nie było to takie oczywiste jak się Wam wydaje...

Chłopie, aluzja była skierowana do Ciebie... to że jej nie
zrozumiałeś, świadczy m.in. o tym, że była celna. O czym jeszcze - to
wiesz tylko Ty.
I to raczej Ty podważasz inteligencję Witka, wypisując dziwne rzeczy w
jego 'obronie'. Jakoś nie widzę, żeby narzekał na brak konkretnej
odpowiedzi albo, że czuje się oszukany.
Jak chcesz dzielić się tak głębokimi przemyśleniami, pogadaj sobie z
Adamem na priv, albo załóż bloga. A tu pisz konkrety, bo zapewne wiesz
wiele o jeździe na freebordzie...
Dla mnie EOT
Bonzoo

Data: 2011-05-06 11:16:25
Autor: ADAM
> [...]
asfalcie robilem wiec co kto lubi :D )

I tu też się zgadzam. Na początku warto zakładać komplet ochraniaczy,
Dokladnie!
Nie pisalem o asfalcie bo Witek wkleil film z jazdy, zadal za to konkretne pytanie o podobienstwo snb-fb i na nie udzielilem odpowiedzi.
Nie chce traktowac ludzi jak idiotow i pisac im, ze asfalt jest twardy :)

Generalnie na tej deseczce zapomina się o wszystkich wadach
wszystkiego... jazda daje naprawdę dużo adrenaliny. Polecam spróbować,
a .... ciach
Amen :)

Data: 2011-05-05 23:38:30
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
I znowu zagrywki poniżej pasa: porównywanie osoby która
ujawniła Twój związek ze sklepem do ORMOwca...
ciach
Mialem nie odpisywac gdyz traktowalem cie jako zawistnego idiote, ale widze, ze nie odpuszczasz, a do tego tym wpisem ubawiles mnie do lez, hahaha, normalnie bohater narodowy!
Ujawniles moj zbrodniczy, skrzetnie ukrywany zwiazek ze sklepem w stopce :DD
Powiem ci, ze masz dar, powinienes go w sobie pielegnowac, nic to, ze dzieci w piaskownicy beda wytykaly cie palcami, demokracja ludowa wymaga poswiecen. Badz dalej czujny, a partia wynagrodzi ci to po wielokroc.
Pamietaj, wrogowie Polski Ludowej nigdy nie spia!
Pelen podziwu :D

Data: 2011-05-05 18:45:39
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dc318bd$1news.home.net.pl...
[...]

??? Jaki bohater narodowy? Masz jakieś urojenia?

Porównałeś mnie bezczelnie do ormowca i ciągle używasz chamskich
argumentów personalnych bo zadałem Ci proste i niewinne pytanie
o Twój związek ze sklepem jakiego adres masz w sygnaturce?

Czemu to dla Ciebie aż taki problem że porównujesz go z tak
emocjonalnie naładowanymi wspomnieniami o ORMO?
Czujesz się przeze mnie zadenuncjonowany tu na grupie?

Ujawniles moj zbrodniczy, skrzetnie ukrywany zwiazek ze sklepem w stopce :DD

Ujawniłem Twój nieobiektywny i niebezinteresowny stosunek
do produktów związanych ze snowboardem i freebordem...
Udając że zachwalasz produkt z pozycji zadowolonego użytkownika
postanowiłeś ukryć swoje marketingowe powody pisania na grupę.
I to Cię najbardziej boli że zapytałem wprost bo żal mi się zrobiło
naiwnego Witka który podziękował sprzedawcy za "niemarketingowe"
podejście....

Pelen podziwu :D

A ja jestem pełen obrzydzenia dla Twojej handlarzykowej oślizgłości.
Czego to ludzie nie robią dla kasy... ech :(

Data: 2011-05-06 10:27:35
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
A ja jestem pełen obrzydzenia dla Twojej handlarzykowej oślizgłości.
Czego to ludzie nie robią dla kasy... ech :(
O takkk, trzeba denucjowac oslizglych wrogow klasowych. Nie bedzie taki jeden z drugim imperialistyczny pacholek i podrzegacz wojenny wklejal linkow do sklepu w stopce! Tylko dzieki obywatelskiej czujnosci tow. Pszemola lud nie dal wiary w wypowiedzi rzucane przez reakcyjnego karla, lud wie, ze moze na tow. polegac. Tow. Pszemol juz wielokrotnie dal wyraz swojej czujnosci klasowej i umiejetnoscia sledczym, dzieki niej zyskal zaszczytny tytul "nowego Experta" vel "Expierda" na innych grupach.
Dziekujemy ci Pszemol badz dalej czujny w demaskowaniu karlow reakcji!

Data: 2011-05-06 07:15:10
Autor: Pszemol
"ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> wrote in message news:4dc3b0dd$1news.home.net.pl...
[...]

Ależ bardzo dobrze, że wklejałeś - nie wiem czemu przestałeś.
Czyżbyś dalej próbował ukrywać swoje marketingowe powody
Twojej obecności tu na grupie?

Data: 2011-05-06 23:11:50
Autor: Pszemol
"Robi" <papello@BEZ_TEGOwp.pl> wrote in message news:iq1lme$jg5$1mx1.internetia.pl...
A ja jestem pełen obrzydzenia dla Twojej handlarzykowej oślizgłości.
Czego to ludzie nie robią dla kasy... ech :(
Tylko bez przesady, sprzedawca też człowiek, ma swoje pasje,
może tak się realizuje żyjąc swoim hobby na codzień.
Zresztą potrzebny jest jak każdy inny zawód a może nawet bardziej.

Nikt nie mówi że są nie potrzebni i trzeba ich wybić w pień...
Naganne jest jednak podszywanie się pod bezstronnego
użytkownika i za taką maską urabianie sobie pozytywnej
opinii o produkcie który się sprzedaje w swoim sklepie.

Poza tym każdy z nas to handlarz co próbuje sprzedac coś swojego.

Naprawdę? A co Ty próbujesz sprzedać? Bo ja nic nie sprzedaję...

Data: 2011-05-07 10:51:41
Autor: Robi

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iq1v7m.9r4.0poczta.onet.pl...
[...]

 A mi chodziło tylko o epitet...

Poza tym każdy z nas to handlarz co próbuje sprzedac coś swojego.

Naprawdę? A co Ty próbujesz sprzedać? Bo ja nic nie sprzedaję...

Czas, umiejętności....
Na razie nie jestem jeszcze rentierem ;-)

Robi

Data: 2011-05-07 11:06:14
Autor: Pszemol
"Robi" <papello@BEZ_TEGOwp.pl> wrote in message news:iq31os$k82$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie ujmuje w Twojej opinii trafnie jego zachowania?

Poza tym każdy z nas to handlarz co próbuje sprzedac coś swojego.

Naprawdę? A co Ty próbujesz sprzedać? Bo ja nic nie sprzedaję...

Czas, umiejętności....
Na razie nie jestem jeszcze rentierem ;-)

I logujesz się na forach internetowych pod ukryciem różnych ksywek
i piszesz jakie to Robi ma wspaniałe umiejętności? Bo to byłoby mniej
więcej analogią do tego co robił Adam.

Data: 2011-05-06 01:58:47
Autor: AL
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
W dniu 2011-05-05 23:38, ADAM pisze:
(...)
Ujawniles moj zbrodniczy, skrzetnie ukrywany zwiazek ze sklepem w stopce :DD

i nie wystarczyło tak od razu powiedzieć? - nie byłoby tej całej pyskówki.

To nic złego, że reprezentujesz sklep i polecasz to co tam oferujesz (niezależnie czy do b.dobre czy tzw. szajs).
Złe jest, że się go wypierasz (jeśli to prawda z tym sklepem).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-05-06 07:46:32
Autor: ADAM
letnia alternatywa snowboardu - freebord?
To nic złego, że reprezentujesz sklep i polecasz to co tam oferujesz (niezależnie czy do b.dobre czy tzw. szajs).
Złe jest, że się go wypierasz (jeśli to prawda z tym sklepem).

Adamie nawet przez sekunde sie nie wypieralem, natychmiast odpowiedzialem, ze jakis mam :)
Poczytaj watki. Natomiast nie mam najmniejszego zamiaru tlumaczyc sie na rozkaz typa ktory szuka zaczepki.

Data: 2011-05-06 20:25:14
Autor: nalesnik
W dniu 06.05.2011 01:58, AL pisze:
To nic złego, że reprezentujesz sklep i polecasz to co tam oferujesz
(niezależnie czy do b.dobre czy tzw. szajs).

;)))))

Data: 2011-05-06 22:30:16
Autor: Robi

Użytkownik "ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> napisał w wiadomości news:4dc318bd$1news.home.net.pl...
[...]

Jestem zniesmaczony taka dyskusją i atakami bez argumentów.
Każdy kto przebrnął przez ten zaśmiecony (inwektywami) wątek może sam sobie
wyrobić zdanie.
W/g mnie Pszemol słusznie zwrócił uwagę aby autor posta zweryfikował grupowicza, z którym
wymienia opinie a Adam na początku stosował niepotrzenbne uniki a potem
przeszedł do niegrzecznego ataku.
Oby mniej takich bezproduktywnych wymian.
Pozdr.
Robi

Data: 2011-05-06 23:14:07
Autor: Pszemol
"Robi" <papello@BEZ_TEGOwp.pl> wrote in message news:iq1lec$i74$1mx1.internetia.pl...
Jestem zniesmaczony taka dyskusją i atakami bez argumentów.
Każdy kto przebrnął przez ten zaśmiecony (inwektywami) wątek
może sam sobie wyrobić zdanie.
W/g mnie Pszemol słusznie zwrócił uwagę aby autor posta zwrócił uwagę z kim wymienia opinie a Adam na początku stosował niepotrzenbne uniki a potem przeszedł do niegrzecznego ataku.
Oby mniej takich bezproduktywnych wymian.

Bezproduktywnych?
Owocem tej wymiany jest to, że poznaliśmy się trochę lepiej...

Data: 2011-05-07 10:56:23
Autor: Robi

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iq1vbv.au8.0poczta.onet.pl...
[...]

Ale to chyba na inną grupę.
Rozumiem chęć wyjaśnienia swoich motywów, ale akurat kontynuacja tej wymiany nie miała najmniejszego sensu.
Narzuca mi się powiedzenie o sprowadzeniu do swojego poziomu i pokonaniu doświadczeniem.
Po pierwszych postach sytuacja stała sie dość klarowna...

Robi

Data: 2011-05-07 11:08:12
Autor: Pszemol
"Robi" <papello@BEZ_TEGOwp.pl> wrote in message news:iq321m$lkb$1mx1.internetia.pl...
[...]

Być może dla Ciebie nie miała, ale są tu grupowicze którzy dowodzą
swoimi wypowiedziami że czasem muszą mieć wyłożone coś jak
krowie przy rowie...

Narzuca mi się powiedzenie o sprowadzeniu do swojego poziomu
i pokonaniu doświadczeniem.
Po pierwszych postach sytuacja stała sie dość klarowna...

Aż się boję zapytać kogo masz na myśli jako pokonanego doświadczeniem.

Data: 2011-05-05 08:11:33
Autor: WS
On 28 Kwi, 11:58, Witek <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:
Witajcie,
szukam informacji na temat porownania jazdy na snowboardzie do
freebordu. W teorii to bardzo podobna technika, ale czy ktoś z Was miał
doczynienia z tym rodzajem "letniej" deski?

mozesz jeszcze poszukac info o mountaiboardzie ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mountainboard

WS

letnia alternatywa snowboardu - freebord?