letnie opony

Data: 2015-04-03 19:03:10
Autor: janusz_k
letnie opony
W dniu 2015-04-02 o 10:11, J.F. pisze:
Zdazyliscie zdjac zimowki ?
A ja dzis zastalem auto biale :-)

W miescie co prawda cieplo i wiecej wody niz sniegu, ale jakby ktos
chcial Czechy odwiedzic

http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.php?pkamnum=217
http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.php?pkamnum=1686

Caloroczne jednak maja zalety :-)
W górach byś na nich nie pojezdził, ja mam taką górę że w zimówkach mam problem wyjechać jak się dobrze nie rozpędzę. Poza tym mieszkam na przecznicy od głównej ulicy sam, w związku z tym jest ona nieodśnieżana i już raz w tym roku szuflowałem 80m przecznicy do głównej bo nie mogłem wyjechać, tak mi dosypało śniegu, i wcale nie mieszkam na jakimś strasznym zadupiu tylko na granicy Bielska-Białej i Kóz.

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2015-04-04 11:45:52
Autor: J.F.
letnie opony
Dnia Fri, 03 Apr 2015 19:03:10 +0200, janusz_k napisał(a):
[...]

Jezdzilem. Nowe Navigatory radza sobie bardzo dobrze.
Po roku ... mam watpliwosci.

ja mam taką górę że w zimówkach mam problem wyjechać jak się dobrze nie rozpędzę.

Czyli masz gorke ekstremalna i powinienes zainwestowac w
szybko-lancuchy lub odsniezarke, albo w petycje wsrod mieszkancow :-)

J.

Data: 2015-04-04 20:38:55
Autor: janusz_k
letnie opony
W dniu 2015-04-04 o 11:45, J.F. pisze:
[...]

A ile cali mają felgi? bo moje tylko 13 i to jest problem.

ja mam taką górę że w zimówkach mam
problem wyjechać jak się dobrze nie rozpędzę.

Czyli masz gorke ekstremalna i powinienes zainwestowac w
szybko-lancuchy
Za dużo roboty, a poza tym jak dotąd przez 7 lat jakoś wyjeżdżam a zimy coraz lżejsze.

lub odsniezarke, albo w petycje wsrod mieszkancow :-)
To nie pomoże bo jak sypie to nie sypią solą tylko co najwyżej
odśnieżają, ale na dobrej górce 2-3cm wystarczą żeby był problem z wyjazdem, oczywiście największe problemy są z tymi co jeżdzą na letnich i utkną w połowie górki blokując ją.

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2015-04-04 20:50:37
Autor: J.F.
letnie opony
Dnia Sat, 04 Apr 2015 20:38:55 +0200, janusz_k napisał(a):
[...]

14, 15 ... teraz mam 16 i to tez jest problem, bo duzych tez nie robia
:-)

[...]

Czyli nie taka ekstremalna ... to moze i caloroczne dadza rade :-)

[...]

No to trzeba w petycji napisac, ze z uwagi na nachylenie miasto musi
jednak odsniezac i solic i tu nie o komfort chodzi, tylko o zycie i
zdrowie  :-)

J.

letnie opony