letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych ko nt ;)

Data: 2009-07-13 18:41:32
Autor: wspolna-flaszka.pl
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych ko nt ;)

do odstrzału poszły dziś bezpośrednio w placówce, obok powód zamknięcia
BZWBK, bezpłatne:allekarta, upierdliwe logowanie, przelewy płatne 50gr, jedna wypłata z KO, upierdliwe logowanie

mozna wylaczyc maskowane haslo, ja (nie wiem jak) to zrobilem :)
Nie wiem czemu ale nie kasuja mi za przelewy z tego konta (allekarta),
tylko z wydajesz zarabiasz , ale fakt ciezki system, i szybko sie sejsa konczy i to bez przekierowania
na formularz logowania

2. eurobank: niezły procencik, bez tokena KONTO BAJKA :)
z tokenem sprzetowym o wiele wygodniejsze

DODATKI:
5. inteligo: bezpłatnie i szybko pomiędzy pkobp

ale platnie do wszystkich innych bankow

P.

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-07-13 22:46:34
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3fo58$gkr$1inews.gazeta.pl...

[...]

e tam, nie wiesz... nawijaj jak to zrobiłeś!! ;>

Nie wiem czemu ale nie kasuja mi za przelewy z tego konta (allekarta),
tak samo, Konto24.pl do allekarty? jest jak byk w toip, przyjrzyj się historii konta, prowizja jest naliczana w innym terminie, nie pamiętam dokładnie zasad naliczania, chodzi oczywiście o zewnętrzne

tylko z wydajesz zarabiasz , ale fakt ciezki system, i szybko sie sejsa konczy i to bez przekierowania
na formularz logowania
zawsze można autoodświeżanie w operze ;p

2. eurobank: niezły procencik, bez tokena KONTO BAJKA :)
z tokenem sprzetowym o wiele wygodniejsze
płatnym! a eurob mi służy wyłącznie do oszczędności
porobiłem zaufane i dowidzenia tokenku, VERY, VERY, VERY HAPPY!!! :)

DODATKI:
5. inteligo: bezpłatnie i szybko pomiędzy pkobp

ale platnie do wszystkich innych bankow
i to słono - rymik na dobranoc
podręczna drobna kwota
czasami na wagę złota
szczególnie w weekendy
bo tylko da się tędy

letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych ko nt ;)