letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych ko nt ;)

Data: 2009-07-13 19:21:57
Autor: bartekk
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych ko nt ;)
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h3fekh$73u$1inews.gazeta.pl...
konta są bezpłatne, ale nigdy nic nie wiadomo kiedy coś im odwali, więc zbędne nieużytki postanowiłem pousuwać, poniekąd to hobby, ale to już trochę przesada...

Ja za to rezygnuje z Mille, bo wprowadzaja oplate za konto student, a uzywalem go glownie to splacania Amexa :/

Data: 2009-07-13 22:03:00
Autor: glaukonWYTNIJTO
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)

Ja za to rezygnuje z Mille, bo wprowadzaja oplate za konto student, a uzywalem go glownie to splacania Amexa :/

Moja mama po ośmiu czy dziesięciu latach wypisała się z KredytBanku :)

Miała tam konto z braku wyboru (do wyboru było chyba tylko jeszcze PKO i WBK),
ale teraz otworzyli EB.

--

letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych ko nt ;)