letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)

Data: 2009-07-13 16:00:31
Autor: zlotowinfo
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
konta są bezpłatne, ale nigdy nic nie wiadomo kiedy coś im odwali, więc zbędne nieużytki postanowiłem pousuwać, poniekąd to hobby, ale to już trochę przesada...
chętny jestem do poznania DB24net, papiery przysłali, ale czy odeślę?
może byłby ktoś miły z zerowym saldem...

do odstrzału poszły dziś bezpośrednio w placówce, obok powód zamknięcia
BZWBK, bezpłatne:allekarta, upierdliwe logowanie, przelewy płatne 50gr, jedna wypłata z KO, upierdliwe logowanie
CITI, bezpłatne KO, kiepski procent
ING: bezpłatne, upierdliwe logowanie, kiepski procent
LUKAS, bezpłatne, kiepski procent, brak alternatywy dla tokena
POLBANK, bezpłatne, mułowaty i wadliwie działający system internetowy, motanie z certyfikatem

wkrótce polecą volkswagen i alior
brak funkcjonalności dla mnie i uperdliwe logowanie

na placu boju pozostaną (bez żadnych opłat)
PODSTAWA:
1. mbank: wygoda, kredytówka (jakieś promo), debetówka
2. eurobank: niezły procencik, bez tokena KONTO BAJKA :)
3. openfinance: lokaty dlugoterminowe
4. getin: w końcu coś trzeba mieć na miejscu, procent też niczego sobie, brak kolejek

DODATKI:
5. inteligo: bezpłatnie i szybko pomiędzy pkobp
6. pekaosa: jak franczyz getina zamknięty to rezerwa jest, jednak często z kolejkami
7. pocztowy: kasę wypłacić raz w miesiącu w każdym zadupiu i wpłacać bezpłatnie

Data: 2009-07-13 09:13:59
Autor: szczurwa
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
On 13 Lip, 16:00, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

Mnie też ostatnio naszło. Do piachu idzie toyota i alior, ten ostatni
gremialnie całą familią.

Data: 2009-07-13 21:06:36
Autor: Valdi.Pavlack
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych ko nt ;)
"szczurwa"

Mnie też ostatnio naszło. Do piachu idzie toyota i alior, ten ostatni
gremialnie całą familią.

He, he, he nie z lektury Twoich postów na grupie, nie sądziłeś, że aż tak
bardzo zaleźli Ci za skóre ;)

PS.
To może podzielisz się z nami informacji jakie banki uniknęły wyroku
skazującego? ;)

Data: 2009-07-13 14:42:14
Autor: szczurwa
On 13 Lip, 21:06, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

PS.
To może podzielisz się z nami informacji jakie banki uniknęły wyroku
skazującego? ;)

1. mBank - z sentymentu.
2. Allianz Bank- za, jak dotąd, nienaganny poziom usług.
3. Nordea - w założeniu ma zastąpić Aliora.
4. Pekao SA - ponieważ mam go, póki co, za darmo.
5. PKO BP - z ciekawości i przez obiecanki-cacanki. Otworzyłem go tego
samego dnia, co rachunek w Nordei. Pod względem szybkości uruchomienia
pełnej funkcjonalności konta relikt PRL bije na głowę lidera
bankowości skandynawskiej.

Data: 2009-07-13 21:54:47
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 13 Jul 2009 09:13:59 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

Mnie też ostatnio naszło. Do piachu idzie toyota i alior, ten ostatni
gremialnie całą familią.

 Czemu tniesz Aliora? Ja własnie się zacząłem zastanawiać nad zmianą, bo
kończy mi się bezpłatne konto w Multi, a jak czytam o tych jazdach ze
zwrotem opłaty...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-13 14:34:50
Autor: szczurwa
On 13 Lip, 21:54, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

 Czemu tniesz Aliora? Ja własnie się zacząłem zastanawiać nad zmianą, bo
kończy mi się bezpłatne konto w Multi, a jak czytam o tych jazdach ze
zwrotem opłaty...

Po kilku różnych nieporozumieniach straciłem dla aliora serce. I
zaufanie.

Data: 2009-07-13 22:35:55
Autor: Mithos
Borys Pogoreło pisze:
 Czemu tniesz Aliora? Ja własnie się zacząłem zastanawiać nad zmianą, bo
kończy mi się bezpłatne konto w Multi, a jak czytam o tych jazdach ze
zwrotem opłaty...

Jak dla mnie to jakość obsługi w Alior dla zwykłego klienta jest znacznie lepsza niż Multibankowy Aqaurius. Oferta też bez porównania na korzyść Alior (chyba, że w Multi masz taryfę AQ Intensive to wtedy masz podobnie co w Alior).

Ja już z rachunkiem przeniosłem się do Alior. Aktualnie jestem w trakcie wyrabiania KK. Decydujące dla przyszłości Aliora jako głównego banku dla mnie będzie to jak potoczy się to wyrabianie karty.

Reasumując w Alior mam :
1) Oprocentowany ROR,
2) Bezpłatne wszystkie bankomaty,
3) KK z 1% zwrotem tego co wydam,
4) Wyższą jakość obsługi,
5) Wiele rzeczy bezpłatnych, które w Multi są płatne (np. wpłata/wypłata w oddziale banku).

Za wszystko to płacę 3 PLN miesięcznie. Odsetki z ROR wyrównują tę opłatę z nawiązką, więc pod względem kosztów wychodzi to korzystniej niż Multi, a co do oferty to możesz sam porównać na podstawie ww. co wychodzi lepiej :)

--
Mithos

Data: 2009-07-13 22:46:45
Autor: wiatrak

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h3g5sm$8om$1news.onet.pl...

Ja już z rachunkiem przeniosłem się do Alior. Aktualnie jestem w trakcie wyrabiania KK. Decydujące dla przyszłości Aliora jako głównego banku dla mnie będzie to jak potoczy się to wyrabianie karty.

W Aliorze nie trzymam pieniedzy, nie mam żadnych rachunków, ale zdecydowałęm się przed miesiącem na KK Aliora. Wyrabianie karty wygladało tak:

1.W czwartek jestem w banku z zaświadczeniem o zatrudnieniu i zarobkach. Uprzejma Pani wypełnia wniosek o kartę i limit kredytowy.
2. W piątek telefon od Miłej Pani z informacją o akceptacji wniosku z żądanym przeze mnie limitem.
3. W poniedziałek podpisuje umowę.
4. W piątek karta kredytowa w mojej skrzynce pocztowej.

Czyż trzeba więcej bym był zadowolony?

wiatrak

Data: 2009-07-13 22:48:42
Autor: Krzysztof

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h3g5sm$8om$1news.onet.pl...
Borys Pogoreło pisze:
[...]

Oferta Aliora jest nie najgorsza, wada jest to, ze w mniejszych miejscowosciach jest nieobecny. Nie najgorzej oprocentowane lokaty walutowe i dla mnie jest to jedyna alternatywa w stosunku do Getina dla waluty. Ma ten plus, ze Getinowe waluty nie mozna obslugiwac przez net i praktycznie brak postepu w tej materii od lat.

Data: 2009-07-14 01:41:06
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 13 Jul 2009 22:35:55 +0200, Mithos napisał(a):

[...]

 Nie przyglądałem się nawet tej ofercie pomny jak banki traktują przychody
z DG :) No chyba, że liczą się ogólnie wpływy na konto?

[...]

 Dzięki tym bankomatom i cashback na KK wygląda to właśnie ciekawie (a z
promocją za 0zł tym bardziej). W zasadzie przy Multi trzyma mnie prosty
sposób na uniknięcie opłaty rocznej za KK (średnio 10 transakcji
miesięcznie z ostatnich 6 miesięcy AFAIR) i przyjemny interfejs WWW.
W Aliorze raczej nie uniknę opłaty za KK, bo nie robię nią znaczących
obrotów.

 Co do opłat w Multi - nigdy nie płaciłem za wypłatę gotówki w placówce.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-14 14:02:19
Autor: Rafal M
On 14 Lip, 01:41, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

W zasadzie przy Multi trzyma mnie prosty
sposób na uniknięcie opłaty rocznej za KK (średnio 10 transakcji
miesięcznie z ostatnich 6 miesięcy AFAIR)

A czemu w praktyce z ostatnich 6 mies? W TOiP pisze ze srednia z 12
mies.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-07-15 06:23:47
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-13, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

[...]

A ja tam uważam, że "DG" jest fajne. Wszystkie papiery jakie potrzebuję
do banku mam w jednej teczce (zaświadczenia o założeniu DG, REGON, NIP
i PIT za ostatni rok). Jak na razie ten komplecik wystarczał do wszystkiego. To nie jest coś co trzeba zbierać i o co się prosić
pracodawcę niewiadomo ile. Nie trzeba potem też weryfikować się
przez telefon. W sumie same plusy. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-15 10:53:40
Autor: Borys Pogoreło
Dnia 15 Jul 2009 08:23:47 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

[...]

 Z tej strony to zaleta, ale jak już się pójdzie do tego banku, to "ojej,
pan ma DG? No, możemy ewentualnie uznać ten przychód, ale to niepewne jest,
ma Pan może dodatkowo etat?"...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-15 14:53:16
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-15, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

[...]

Tego, czyli którego? Ja w żadnym jeszcze takich komentarzy nie słyszałem.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-15 20:54:41
Autor: Borys Pogoreło
Dnia 15 Jul 2009 16:53:16 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

[...]

 W co najmniej dwóch - w Multi i w Aliorze właśnie. Ale że nie miałem
jakiegoś szczególnego ciśnienia, to olałem temat. Nie chcą moich pieniędzy,
to nie. :)

 Do tego często się słyszy, że firma to dla banku mało zaufany klient (tak
jakby etatowiec nie mógł jutro wylądować na bruku).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-15 21:00:57
Autor: Mithos
Borys Pogoreło pisze:
 Do tego często się słyszy, że firma to dla banku mało zaufany klient (tak
jakby etatowiec nie mógł jutro wylądować na bruku).

Ponieważ w Polsce przeważają firmy, które generują wyłącznie straty lub nie mają żadnego zysku. Oczywiście tylko na papierze ale czego się spodziewać po takich "przedsiębiorcach" ?

Etatowiec etatowcowi nie jest równy IMO.
Tak samo jak i firma, firmie nie jest równa ale w Polsce dużo łatwiej jest wykończyć firmę niż wykończyć etatowca. Wystarczy zrobić mu parę kontroli, a w przypadku mniejszych firm wystarczy mu nie zapłacić kilku faktur. Osobiście znam firmy, które egzystują od jednej do drugiej faktury.

Oczywiście ww. to pewnego rodzaju generalizowanie ale widać tak to wygląda w szerszej perspektywie.

--
Mithos

Data: 2009-07-16 08:40:18
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-15, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:
[...]

W Multi w życiu nie miałem problemów. W Aliorze takoż.
IMHO trafiłeś na niedouczony oddział, bo tym w Multi piórkuje totalnie
rodzaj przychodu. Ja do nich na początku chodziłem z umowami o dzieło
i też było dobrze. :)

No chyba, że masz działalność, poniżej roku, to wtedy faktycznie
można mieć opory ze strony banku.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-16 12:11:14
Autor: Borys Pogoreło
Dnia 16 Jul 2009 10:40:18 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

[...]

 Bliżej dwóch lat, wykazującą dochody. Najwyraźniej trzeba zmienić placówkę
albo bank. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-16 20:39:51
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:f8fbbf01-cc5b-46c8-82d9-55ae08714648r34g2000vba.googlegroups.com...
On 13 Lip, 16:00, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Mnie też ostatnio naszło. Do piachu idzie toyota i alior, ten ostatni
gremialnie całą familią.

zamknąłeś aliora?
dzwoniłem, kazali pisać na maila o formularzed do zamknięcia
drugi dzień i nic nie przyszło

Data: 2009-07-16 14:23:29
Autor: szczurwa
On 16 Lip, 20:39, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "szczurwa" <szczu...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f8fbbf01-cc5b-46c8-82d9-55ae08714648r34g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

> gremialnie całą familią.

zamknąłeś aliora?
dzwoniłem, kazali pisać na maila o formularzed do zamknięcia

Jeszcze nie zamknąłem, ale zamknę. Mam dużo roboty ostatnio, rzadko
zaglądam do banków i na Grupę...:-(

Data: 2009-07-13 18:41:32
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

mozna wylaczyc maskowane haslo, ja (nie wiem jak) to zrobilem :)
Nie wiem czemu ale nie kasuja mi za przelewy z tego konta (allekarta),
tylko z wydajesz zarabiasz , ale fakt ciezki system, i szybko sie sejsa konczy i to bez przekierowania
na formularz logowania

2. eurobank: niezły procencik, bez tokena KONTO BAJKA :)
z tokenem sprzetowym o wiele wygodniejsze

DODATKI:
5. inteligo: bezpłatnie i szybko pomiędzy pkobp

ale platnie do wszystkich innych bankow

P.

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-07-13 22:46:34
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3fo58$gkr$1inews.gazeta.pl...

[...]

e tam, nie wiesz... nawijaj jak to zrobiłeś!! ;>

Nie wiem czemu ale nie kasuja mi za przelewy z tego konta (allekarta),
tak samo, Konto24.pl do allekarty? jest jak byk w toip, przyjrzyj się historii konta, prowizja jest naliczana w innym terminie, nie pamiętam dokładnie zasad naliczania, chodzi oczywiście o zewnętrzne

tylko z wydajesz zarabiasz , ale fakt ciezki system, i szybko sie sejsa konczy i to bez przekierowania
na formularz logowania
zawsze można autoodświeżanie w operze ;p

2. eurobank: niezły procencik, bez tokena KONTO BAJKA :)
z tokenem sprzetowym o wiele wygodniejsze
płatnym! a eurob mi służy wyłącznie do oszczędności
porobiłem zaufane i dowidzenia tokenku, VERY, VERY, VERY HAPPY!!! :)

DODATKI:
5. inteligo: bezpłatnie i szybko pomiędzy pkobp

ale platnie do wszystkich innych bankow
i to słono - rymik na dobranoc
podręczna drobna kwota
czasami na wagę złota
szczególnie w weekendy
bo tylko da się tędy

Data: 2009-07-13 19:21:57
Autor: bartekk
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h3fekh$73u$1inews.gazeta.pl...
konta są bezpłatne, ale nigdy nic nie wiadomo kiedy coś im odwali, więc zbędne nieużytki postanowiłem pousuwać, poniekąd to hobby, ale to już trochę przesada...

Ja za to rezygnuje z Mille, bo wprowadzaja oplate za konto student, a uzywalem go glownie to splacania Amexa :/

Data: 2009-07-13 22:03:00
Autor: glaukonWYTNIJTO
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)

Ja za to rezygnuje z Mille, bo wprowadzaja oplate za konto student, a uzywalem go glownie to splacania Amexa :/

Moja mama po ośmiu czy dziesięciu latach wypisała się z KredytBanku :)

Miała tam konto z braku wyboru (do wyboru było chyba tylko jeszcze PKO i WBK),
ale teraz otworzyli EB.

Data: 2009-07-14 13:15:23
Autor: LadyRoot
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
(...)
[...]

Z ciekawości: co się zmieniło w ostatnich miesiącach w Pekao, że logowanie jest inne (był taki sam schemat, jak ING) i procent lepszy?

--
LadyRoot

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
The future is not what it used to be.

Data: 2009-07-15 20:48:19
Autor: Ra
zlotowinfo pisze:
[...]
już zamówiłem formularz rozwiązania umowy z inteligo
co ciekawe na początku 2007 saldo na koncie zeszło mi do -5.88, teraz je spłaciłem i dopiero teraz pojawiły się odestki -4.53, wydaje mi się że to jednak trochę dużo zakładając że oprocentowanie było/jest ok 20%
szkoda że inteligo nie ma ciekawej oferty bo IMHO mają najładniejszy interfejs ze wszystkich znanych mi banków

Data: 2009-07-15 21:01:36
Autor: Mithos
Ra pisze:
szkoda że inteligo nie ma ciekawej oferty bo IMHO mają najładniejszy interfejs ze wszystkich znanych mi banków

Ale za to proces zamykania rachunku przebiega idealnie :)

--
Mithos

Data: 2009-07-15 21:07:26
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 15 Jul 2009 21:01:36 +0200, Mithos napisał(a):

szkoda że inteligo nie ma ciekawej oferty bo IMHO mają najładniejszy interfejs ze wszystkich znanych mi banków
Ale za to proces zamykania rachunku przebiega idealnie :)

Lepiej niż w Pekao? IMHO to jedyna procedura którą mają opracowaną do
perfekcji :).

--
Kojer

Data: 2009-07-15 22:20:21
Autor: Mithos
Robert Kois pisze:
Lepiej niż w Pekao? IMHO to jedyna procedura którą mają opracowaną do
perfekcji :).

Wysłałem wypowiedzenie. Po miesiącu zrobili przelew tego co zostało na wskazany rachunek, następnego dnia straciłem możliwość logowania. IMO tak powinno być :)

Cała procedura ograniczyła się do wysłania jednego pisma.

--
Mithos

Data: 2009-07-16 09:22:06
Autor: koala
Mithos wrote:
Robert Kois pisze:
[...]

Pewnie nie miałeś tam karty kredytowej?  ;-)
(bo przy zamykaniu karty bez kilku wizyt w oddziale się nie obyło...i trwało prawie rok, no i nie obyło sie bez próby naliczenia prowizji za nieistniejącą od pół roku kartę)

Pozdr,
Koala

Data: 2009-07-17 08:14:35
Autor: xbartx
letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
Dnia Thu, 16 Jul 2009 09:22:06 +0200, koala napisał(a):

Pewnie nie miaÂłeÂś tam karty kredytowej?  ;-)

Nie tylko on, ale i wszyscy inni. Inteligo nie ma kk w swojej ofercie.

Data: 2009-07-16 13:46:14
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:h3l846$42p$1node2.news.atman.pl...
zlotowinfo pisze:
[...]