lewackie ekooszo³omy

Data: 2010-09-03 18:32:24
Autor: Jesienny
lewackie ekooszo³omy
Utopi³a szczeniaki. No i co z tego?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nastolatka-utopila-szczenieta-- -policja-ja-namierzyla,wid,12632093,wiadomosc.html

--
Spragniony wra¿eñ? Zimny Lech.

Data: 2010-09-03 20:05:35
Autor: jadrys
lewackie ekooszo³omy
  W dniu 2010-09-03 18:32, Jesienny pisze:
Utopi³a szczeniaki. No i co z tego?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nastolatka-utopila-szczenieta-- -policja-ja-namierzyla,wid,12632093,wiadomosc.html

Nie ¿yj±. Zabijanie dla zabijania jest zboczeniem.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-03 23:02:49
Autor: Kaczysta
lewackie ekooszo³omy

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i5rdi9$sia$1news.onet.pl...
[...]

Oczywi¶cie - powinna zanie¶æ te szczeniaki do wterynarza, który za pieni±dze pozbawi³by je ¿ycia.
AZ

Data: 2010-09-04 13:14:38
Autor: jadrys
lewackie ekooszo³omy
  W dniu 2010-09-03 23:02, Kaczysta pisze:
[...]

Przede wszystkim trzeba dobrze sie zastanowiæ przed decyzj± o nabyciu zwierz±t typu kot czy pies. Zw³aszcza samic.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-04 13:46:49
Autor: kochamspamWYTNIJTO
rozwi±zanie "postêpowe"...
> [...]

Przede wszystkim trzeba dobrze sie zastanowiæ przed decyzj± o nabyciu zwierz±t typu kot czy pies. Zw³aszcza samic.

To egoizm. A jak nikt nie nabêdzie... to co siê z biednym zwierzêciem stanie? Odrzuciæ "przes±dy" i i¶æ z "postêpem"!
Nale¿y udostêpniæ sukom bezp³atn± aborcjê ze wzglêdu na trudne warunki bytowe. To podobno nie jest zabijanie.

A ograniczanie swobody seksualnej zwierz±t te¿ jest niedopuszczalne.

Data: 2010-09-04 14:00:01
Autor: jadrys
rozwi±zanie "postêpowe"...
  W dniu 2010-09-04 13:46, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

  Samica kota czy psa w domu to wielka odpowiedzialno¶æ. Na pewno nie powinien siê nimi opiekowaæ kto¶ nieodpowiedzialny. Ja nie trzyma³bym takiego zwierzaka w domu. Wybór - okaleczenie zwierzêcia albo zabijania m³odych by³oby  dla mnie zbyt trudne.

A zabijanie dla  zabijania (bo nie ma dla nich miejsca) jest lepszym wyborem?.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-04 14:05:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
rozwi±zanie "postêpowe"...

> [...]

A zabijanie dla  zabijania (bo nie ma dla nich miejsca) jest lepszym wyborem?.

Bynajmniej ci nie przygryza³em - raczej siê z tob± zgadzam.
Skorzysta³em tylko z okazji, by zaproponowaæ rozwi±zanie lansowane niestety przez "ludzi" i dla ludzi.

--

lewackie ekooszo³omy