lewy kierunkowskaz działa/nie działa-jak to się nazywa

Data: 2017-01-09 23:22:49
Autor: Bolko
lewy kierunkowskaz działa/nie działa-jak to się nazywa
witam
gdy właczam światła awaryjne jest ok
gdy właczam prawy kierunek jest ok
gdy właczam lewy kierunek to :
- brzęczy i nie działa kierunek - docisnę manetkę w dół i jest OK

o co mam się zapytać w sklepie bo byłem w dwóch wyjaśniłem jak wyżej i nie mieli.
A trudno mi uwierzyć żeby do seata nie mieli.

gdzieś na forum czytałem że wd-40 pomaga
warto zaryzykować?

Data: 2017-01-10 09:47:01
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Mon, 9 Jan 2017 23:22:49 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

witam
gdy właczam światła awaryjne jest ok
gdy właczam prawy kierunek jest ok
gdy właczam lewy kierunek to :
- brzęczy i nie działa kierunek - docisnę manetkę w dół i jest OK

Brzmi jak problem w przełączniku za kierownicą (najprawdopodbniej nie w
samej manetce, a w tym w co manetka jest wetknięta).
Nazywa się to najczęściej "przełącznik zespolony".

o co mam się zapytać w sklepie bo byłem w dwóch wyjaśniłem jak wyżej i nie mieli.

Takie części rzadko występują w "ogólnych" sklepach z częściami, czasami na
zamówienie.
O takie rzeczy pytać należy albo w ASO marki (jeśli chcesz nowe), albo na
szrotach/allegro (używane).

A trudno mi uwierzyć żeby do seata nie mieli.

gdzieś na forum czytałem że wd-40 pomaga
warto zaryzykować?

Już raczej takie coś:
http://multisort.pl/product/Spray-Kontakt-61-antykorozyjny-do-stykow-200ml,7768.html

Data: 2017-01-10 01:25:43
Autor: Bolko
W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 09:49:51 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> [...]

samej manetce, a w tym w co manetka jest wetknięta).
Nazywa się to najczęściej "przełącznik zespolony".

Dzięki bardzo

lewy kierunkowskaz działa/nie działa-jak to się nazywa