lexus is 220 i 250

Data: 2010-06-10 13:50:14
Autor: PawelUK
lexus is 220 i 250
Witam wszystkich, mam prosbe odnosnie reflektorow do lexusa is 220,
chodzi mi o to czy pasuja od lexusa is 250, modele powyzej 2005 roku,
z gory dziekuje i pozdrawiam

Data: 2010-06-11 00:54:39
Autor: neoniusz
lexus is 220 i 250
Uzytkownik "PawelUK" <pawzub@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:46fa791f-c980-47a3-868e-ac472e254f42h13g2000yqm.googlegroups.com...
Witam wszystkich, mam prosbe odnosnie reflektorow do lexusa is 220,
chodzi mi o to czy pasuja od lexusa is 250, modele powyzej 2005 roku,
z gory dziekuje i pozdrawiam

Chodzi ci o to czy do diesla beda pasowac reflektory z benzyny? Beda.

Data: 2010-06-10 23:34:37
Autor: PawelUK
lexus is 220 i 250
On 11 Cze, 00:54, "neoniusz" <n...@joemonster.org> wrote:
Uzytkownik "PawelUK" <paw...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:46fa791f-c980-47a3-868e-ac472e254f42h13g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> z gory dziekuje i pozdrawiam

Chodzi ci o to czy do diesla beda pasowac reflektory z benzyny? Beda.

Nie, nie o to mi chodzilo,  tylko o to czy te samochody sa identyczne
jesli chodzi o karoserie i wyglad zewnetrzny, a rozne koncowki nazwy
modelu 20 i 50 oznacza tylko inny silnik???

Data: 2010-06-11 15:49:28
Autor: neoniusz
lexus is 220 i 250
Uzytkownik "PawelUK" <pawzub@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:c0bb49a2-003e-43ad-a645-4c332c2116f7i31g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

jesli chodzi o karoserie i wyglad zewnetrzny, a rozne koncowki nazwy
modelu 20 i 50 oznacza tylko inny silnik???

Sa modele IS 220d i 250. Pierwszy to diesel, drugi V6 benzyna (takim jezdze). Sa identyczne, roznia sie tylko silnikiem i skrzynia (do diesla tylko manualna).

lexus is 220 i 250