Data: 2010-07-29 08:26:17 | |
Autor: Kamil Jońca | |
[Multi] leży? | |
#v+ Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu MultiBanku. Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu MultiBanku. Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami. Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo przepraszamy. #v- Tylko u mnie tak? KJ -- http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiarygodny-list-prof-majewskiej-wprowadzenie/ COBOL: Completely Over and Beyond reason Or Logic. |
|
Data: 2010-07-29 13:15:30 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
[Multi] leży? | |
Dnia Thu, 29 Jul 2010 08:26:17 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
Tylko u mnie tak? Coś im wybuchło: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8190083,Awaria_w_MultiBanku__Niemozliwe_byly_zadne_transakcje.html Awaria w MultiBanku. Niemożliwe były żadne transakcje Dziś rano nie działały karty płatnicze i konta internetowe MultiBanku. Od godz. 7 do ok.9 rano nie można było przeprowadzać żadnych transakcji . Bank wyjaśniał, że jest to "błąd systemu informatycznego". Koło godz.9 awaria została usunięta. Nienajlepszy początek dnia mieli dziś klienci MultiBanku. Z powodu awarii nie można było dokonywać transakcji kartami płatniczymi ani wypłacać pieniędzy z bankomatów. Niemożliwe było także korzystanie z kont internetowych. - Dobrze że mam konto jeszcze w innym banku, bo zostałbym zupełnie bez pieniędzy - pisał na Alert24 jeden z naszych czytelników. Około godz. 9 Mateusz Żelechowski, rzecznik banku poinformował radio TOK FM, że awaria została naprawiona, a wszystkie operacje powinny przebiegać już bezproblemowo. - Problem dotyczył naszego wewnętrznego systemu informatycznego - tłumaczył rzecznik. Źródło: Alert24.pl -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-07-29 16:16:48 | |
Autor: Mariusz | |
[Multi] leży? | |
Ha, wiedziałem, że kłamią. Awaria to jednak nie modernizacja.
Mariusz |
|