lg 990i i karta sd micro

Data: 2010-04-11 00:48:25
Autor: JanKo
lg 990i i karta sd micro
Agent wspolna-flaszka.pl nadaje:

Witam, przelozylem z nokia e51 karte
karta sd micro do lg 990 i i dalej w ustawieniach telefonu mam te
karte widoczna jako nieakywna (opcja pamiec zewnetrzna jest szraa)
czy ja sie jakos instaluje jezeli tak to jak ?

Karta SD czy SDHC?

Data: 2010-04-11 10:54:05
Autor: wspolna-flaszka.pl
lg 990i i karta sd micro

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hpqv7j$onp$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie wiem teraz a jaka to roznica (karta wnokii e51 chodzi), teraz cos innego mi przyszlona mysl, to karta 1 gb, moze lg przyjmuje
tylko 2 gb ? (a zwrot do 2 gb to skrot myslowy)

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

lg 990i i karta sd micro