lg gb102 [pytanie]

Data: 2009-12-12 14:35:04
Autor: volumax75
lg gb102 [pytanie]
witam szanownych grupowiczów. mam pytanie nt lg gb102. czy w tym telefonie jest mozliwość ustawienia budzika na poszczególne dni czy tylko cykl codzienny? czy mozna go ustawić tylko jeden raz? czy trzeba go włączać codziennie jak np w motoroli c115, co jest bardzo denerwujące. telefon ma być dla starszej osoby i budzik musi być ustawiony "raz na zawsze":) bez codziennego ustawiania na następny dzień. dzięki za info, pozdr.

Data: 2009-12-12 18:58:20
Autor: JanKo
lg gb102 [pytanie]
Agent volumax75 nadaje:
telefon ma być dla starszej osoby i budzik musi być

Jest budzik. Ustawiany jako alarm z opcjami raz/codziennie/pn-sob/pn-pt. Wystarczy go włączyć raz i działa również z wyłączonym na noc telefonem. Jedynie brak regulacji głośności alarmu.

Myślałem że starsze osoby dorobiły się w życiu niejednego budzika?

lg gb102 [pytanie]