lg gt500, gps, java

Data: 2010-11-05 18:49:10
Autor: Pan Piskorz
lg gt500, gps, java
witam,

próbowałem uruchomić Trekbuddy, ale jav pyta o dostęp do danych użytkownika,
w ustawieniach java nie widać opcji "zawsze zezwalaj" dla tej aplikacji,

da się to jakoś zmienić - by nie pytał wciąż?

P.

Data: 2010-11-05 20:41:43
Autor: J.F.
lg gt500, gps, java
On Fri, 05 Nov 2010 18:49:10 +0100,  Pan Piskorz wrote:
próbowałem uruchomić Trekbuddy, ale jav pyta o dostęp do danych użytkownika,
w ustawieniach java nie widać opcji "zawsze zezwalaj" dla tej aplikacji,
da się to jakoś zmienić - by nie pytał wciąż?

Masz plik jad z podpisem dla tej aplikacji ? To czasem od tego zalezy - niepodpisane aplikacje nie sa zaufane.

J.

Data: 2010-11-06 13:18:39
Autor: Pan Piskorz
lg gt500, gps, java
W dniu 2010-11-05 20:41, J.F. pisze:
Masz plik jad z podpisem dla tej aplikacji ?

witam,

Mam, instalacja z wewnątrz telefonu, z użyciem ww. pliku rozwiązała problem. Wcześniej instalowałem za pomocą LG PC Suite.
Wiesz może jak wymusić brak pytań o dostęp dla niepodpisanych aplikacji?

zdrówko
P.

lg gt500, gps, java