lg gt540 swift - orange

Data: 2011-01-23 14:07:51
Autor: JanuszWo
lg gt540 swift - orange
Witam!
Przedłużam umowę - abonament w orange. Zdecydowałem się na telefon lg 540 swift. Nie zamówiłem dodatkowego pakietu internetowego. To chyba bł±d? Jak na spokojnie oswoić się z aparatem? Czytam różne fora internetowe. Wiem, że dobrze by było zrobić update na androida 2.1 (jest oficjalny od lg dla orange). Wiem, że powinienem zablokować możliwo¶ć pobierania danych, tak żeby działał tylko przez wifi. Czy możecie zasugerować, co powinienem jeszcze zrobić z tym telefonem? Wyjmuję go z pudełka i... No wła¶nie, co i w jakiej kolejno¶ci. Z góry dziękuję - Janusz Wo
--
popraw gaz na oxigen dwuatomowy

Data: 2011-01-23 14:10:37
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:07:51 +0100, JanuszWo napisał(a):

Witam!
Przedłużam umowę - abonament w orange. Zdecydowałem się na telefon lg 540 swift. Nie zamówiłem dodatkowego pakietu internetowego. To chyba błąd?

Nie chyba, tylko na pewno.

Jak na spokojnie oswoić się z aparatem? Czytam różne fora internetowe. Wiem, że dobrze by było zrobić update na androida 2.1 (jest oficjalny od lg dla orange). Wiem, że powinienem zablokować możliwość pobierania danych, tak żeby działał tylko przez wifi.

Po co ci taki telefon, skoro chcesz blokować mu dostęp do sieci? Jaki jest
sens tego? Przecież idea jest taka, żeby smarfton na androidzie miał do
niej dostęp i synchronizował swoje dane z kontem google.

Czy możecie zasugerować, co powinienem jeszcze zrobić z tym telefonem? Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.

Skoro zadajesz takie pytanie, to... przeczytaj instrukcję obsługi. Nie
ĹĽartujÄ™.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2011-01-23 18:56:22
Autor: Piotr KUCHARSKI
lg gt540 swift - orange
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:
[...]

Przecież nie chce blokować dostępu do sieci, tylko dane po 3G. Po WiFi sobie
wszystko posynchronizuje.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2011-01-23 20:47:42
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Sun, 23 Jan 2011 18:56:22 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

[...]

To mimo wszystko bez sensu. Do dostępu do sieci w obrębie wi-fi są lepsze
urządzenia, zaletą smartfona jest mobilność.

Data: 2011-01-24 07:58:28
Autor: G Nowak
lg gt540 swift - orange
Po co ci taki telefon, skoro chcesz blokować mu dostęp do sieci?
Jaki jest sens tego? PrzecieĹĽ idea jest taka, ĹĽeby smarfton na
[...]

Dokladnie. To tak jak kupic samochod zeby sie pieknie prezentowal w garazu ;)

--
Pozdr

Data: 2011-01-24 10:30:06
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Mon, 24 Jan 2011 07:58:28 -0000,  G Nowak wrote:
[...]
To mimo wszystko bez sensu. Do dostępu do sieci w obrębie wi-fi s± lepsze
urz±dzenia, zalet± smartfona jest mobilno¶ć.

Dokladnie. To tak jak kupic samochod zeby sie pieknie prezentowal w garazu ;)

A moze jednak ktos po to kupuje smartfona ze ma inny model
dzialalnosci niz guglofon ? Teraz tylko pytanie czy Android sie do tego nadaje czy nie ..

J.

Data: 2011-01-24 11:20:39
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 2011-01-24 10:30, J.F. pisze:

To mimo wszystko bez sensu. Do dostępu do sieci w obrębie wi-fi są lepsze
urządzenia, zaletą smartfona jest mobilność.

Dokladnie. To tak jak kupic samochod zeby sie pieknie prezentowal w garazu
;)

A moze jednak ktos po to kupuje smartfona ze ma inny model
dzialalnosci niz guglofon ?

Nie ma problemu, tylko po co wtedy wybierać telefon na androidzie, skoro są inne rozwiązania?

Teraz tylko pytanie czy Android sie do tego nadaje czy nie ..

Nie nadaje siÄ™.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-01-24 18:14:02
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Mon, 24 Jan 2011 11:20:39 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Nie ma problemu, tylko po co wtedy wybierać telefon na androidzie, skoro s± inne rozwi±zania?

Bo obiecujaco wyglada.

Teraz tylko pytanie czy Android sie do tego nadaje czy nie ..
Nie nadaje się.

Szkoda.

Czyli co - to nie jest smartfon, a mobilny terminal do googla ? J.

Data: 2011-01-25 12:13:54
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Mon, 24 Jan 2011 18:14:02 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Smartfona kupuje siÄ™, bo dobrze (obiecujÄ…co) wyglÄ…da, czy dlatego, ĹĽe ma
określone funkcje?

Teraz tylko pytanie czy Android sie do tego nadaje czy nie ..
Nie nadaje siÄ™.

Szkoda.

Czyli co - to nie jest smartfon, a mobilny terminal do googla ?

A jedno z drugim stoi w jakiejś sprzeczności? Dużo funkcji działa w oparciu
o synchronizacjÄ™ z kontem google i tyle.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu

Data: 2011-01-25 11:23:27
Autor: Waldek Godel
lg gt540 swift - orange
Dnia Tue, 25 Jan 2011 12:13:54 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Smartfona kupuje się, bo dobrze (obiecuj±co) wygl±da, czy dlatego, że ma
okre¶lone funkcje?

Patrz±c na statystyki i userów - bo dobrze wygl±da

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-01-25 12:30:52
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:23:27 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Tue, 25 Jan 2011 12:13:54 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Smartfona kupuje siÄ™, bo dobrze (obiecujÄ…co) wyglÄ…da, czy dlatego, ĹĽe ma
określone funkcje?

PatrzÄ…c na statystyki i userĂłw - bo dobrze wyglÄ…da

Mi chodziło o sytuację, w której świadomie kupujesz smartfona, a nie po
prostu kolejny modny, dobrze wyglÄ…dajÄ…cy, telefon.

ChociaĹĽ moĹĽe i masz racjÄ™.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2011-01-25 11:52:11
Autor: Waldek Godel
lg gt540 swift - orange
Dnia Tue, 25 Jan 2011 12:30:52 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Mi chodziło o sytuację, w której ¶wiadomie kupujesz smartfona, a nie po
prostu kolejny modny, dobrze wygl±daj±cy, telefon.

rozumiem, ale taka sytuacja jest rzadko¶ci± w¶ród statystycznego usera.
Po pierwsze obecny boom na dotykowce nigdy by nie powstał, bo większo¶ć
użytkowników potrzebuje telefonu a nie obiektu pobożnego dotyku.
Po drugie takie gnioty jak Android poniżej wersji 2.1 nigdy nie odniosłyby
sukcesu, a firma nie maj±ca wielomiliardowego zaplecza zarobionego na
szpiegowaniu ludzi by się nie utrzymała.
Nie wspominaj±c już o takim kosmicznym gniotach jak pierwsze gejfony czy
Motorola Aura (fajny telefon sk±din±d, ale warty może 1/4 ceny)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2011-01-26 20:46:07
Autor: Jan Strybyszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 2011-01-25 12:52, Waldek Godel pisze:
[...]

Buhahaha analityk z Waldusia ze hoho.... a wystarczyło pomy¶lec by byc pewnym iż dotykowce zdominuj± rynek.

Nie wspominaj±c już o takim kosmicznym gniotach jak pierwsze gejfony czy
Motorola Aura (fajny telefon sk±din±d, ale warty może 1/4 ceny)

Dobrze ze nei jestes jednak analitykiem rynkowym musialbys sie chyba zdymisjonowac w trybie pilnym. A bylo przeczytac moj felieton 4 lata temu gdzie przewidziałem to wszystko

--
Najlepsze video testy i recenzje telefonów
Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

Data: 2011-01-25 12:49:54
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Tue, 25 Jan 2011 12:30:52 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Chociaż może i masz rację.

Wiekszosc ludzi potrzebuje telefonu a nie smartfona :-)

Ale .. o co chodzi, co tu nie jest smartfonem - Android czy gt450 ?

J.

Data: 2011-01-26 14:16:08
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Tue, 25 Jan 2011 12:13:54 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

dlatego ze ma nieokreslone funkcje !

Ma miec "otwarty" system operacyjny - a tu na pierwszy rzut oka Android wyglada obiecujaco.

Czyli co - to nie jest smartfon, a mobilny terminal do googla ?

A jedno z drugim stoi w jakiej¶ sprzeczno¶ci? Dużo funkcji działa w oparciu
o synchronizację z kontem google i tyle.

A co zostanie jak wylaczymy synchronizacje i ewentualnie wylaczymy
internet ? J.

Data: 2011-01-27 10:46:08
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Wed, 26 Jan 2011 14:16:08 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

możliwość instalacji bogatego oprogramowania jak najbardziej jest funkcją:)

Zabawka.

Data: 2011-01-27 11:42:29
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 10:46 AM, Andrzej Libiszewski wrote:

[...]

Ciekawe. Kalendarz działa, notatki działają, maile sa lokalnie. To co jest zabawkowego w Androidzie bez sieci?

M.

Data: 2011-01-27 10:59:31
Autor: Waldek Godel
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 11:42:29 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):

Ciekawe. Kalendarz działa, notatki działaj±, maile sa lokalnie. To co jest zabawkowego w Androidzie bez sieci?

np brak synchronizacji z pecetem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2011-01-27 12:13:00
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 11:59 AM, Waldek Godel wrote:
[...]

serio, kiedy potrzeba koniecznie synchronizacji z pecetem który nie ma sieci i nie może jej dać?

M.

Data: 2011-01-27 11:21:06
Autor: Waldek Godel
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 12:13:00 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):

serio, kiedy potrzeba koniecznie synchronizacji z pecetem który nie ma sieci i nie może jej dać?

Mi dosyć często. Mój główny kalendarz i ksi±żka adresowa s± na pececie. Z
nimi synchronizuje wszystkie moje urz±dzenia od prawie 10 lat i nie widzę
powodu aby to zmieniać.
Wygodniej mi się wpisuje wszystkie terminy, wygodniej mi się wpisuje
przenosi dane spotkań które zazwyczaj otrzymuje mailem itp. Moge przenosić dane adresowe które wyszukuje na pececie i wiele innych
rzeczy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2011-01-27 12:33:51
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 12:21 PM, Waldek Godel wrote:
Dnia Thu, 27 Jan 2011 12:13:00 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):

serio, kiedy potrzeba koniecznie synchronizacji z pecetem ktĂłry nie ma
sieci i nie może jej dać?

Mi dosyć często. Mój główny kalendarz i książka adresowa są na pececie. Z
nimi synchronizuje wszystkie moje urzÄ…dzenia od prawie 10 lat i nie widzÄ™
powodu aby to zmieniać.
Wygodniej mi siÄ™ wpisuje wszystkie terminy, wygodniej mi siÄ™ wpisuje
przenosi dane spotkań które zazwyczaj otrzymuje mailem itp.
Moge przenosić dane adresowe które wyszukuje na pececie i wiele innych
rzeczy.

I tak zupełnie nie ma ten pecet sieci żeby zrobić synchronizację do sieci i jest tego tak dużo że przekraczasz limity kilkuzłotowego pakietu w stronę przeciwną?

M.

Data: 2011-01-27 11:49:40
Autor: Waldek Godel
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 12:33:51 +0100,
[...]

Po pierwsze - wymaganie poł±czenia przez stan Waszyngton i zgody na wgl±d w
dane dla przerzucenia danych na odległo¶ć 5 cm między telefonem (albo PDA)
a pecetem jest obraĽliwe dla elementarnej logiki.
To s± moje dane, skoro mogę je bezproblemowo wysłać kabelkiem w kilka
sekund nie dziel±c się nimi z nikim ani nie będ±c uzaleznionym od routingu
na ł±czach międzynarodowych, nie widzę powodu aby to niepotrzebnie
komplikować. Jak będę chciał mieć zdaln± synchronizację, to j± sobie
wł±czę. Ale dok±d nie chcę - niech zostanie tak jak jest.
Jezeli jaki¶ system wywraca prost± rzecz do góry nogami, z powodu "bo tak"
(a dokładnie bo został zaprojektowany przez firmę która robi miliardy na
szpiegowaniu w prywatnych danych użytkowników) to jest to problem tego
systemu i naiwnych użytkowników których podnieca ekshibicjonizm.
Ja wymagam, aby mój telefon/PDA był w stanie się zsynchronizować z pecetem
lokalnie, bez żadnych szpieguj±cych po¶redników.  Bo to jest elementarna i
niezbędna funkcjonalno¶ć. Tak jak wł±czanie się, wy¶wietlanie kalendarza,
kontaktów i parę innych funkcji.
Tak samo jak w samochodzie chcę mieć kierownicę, silnik, hamulce, radio,
wycieraczki i fotele. Jak jaka¶ firma mi zaoferuje samochód bez foteli, bo
taki jest ostatni krzyk mody, to im po prostu podziękuję, ¶miej±c się w
duchu z głupoty - albo producenta (jeżeli inni użytkownicy pomy¶l± tak
samo) albo użytkowników (jeżeli nie)
Dokładnie tak samo jest z telefonem/PDA.

Data: 2011-01-27 22:07:49
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 12:49 PM, Waldek Godel wrote:
[...]

w stronÄ™ przeciwnÄ…?

Po pierwsze - wymaganie połączenia przez stan Waszyngton i zgody na wgląd w
dane dla przerzucenia danych na odległość 5 cm między telefonem (albo PDA)
<ciach>

Cóż, tak bywa wygodniej :> Robi się samo, bez szukania kabelka :>

M.

Data: 2011-01-27 21:13:32
Autor: Waldek Godel
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 22:07:49 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):

Cóż, tak bywa wygodniej :> Robi się samo, bez szukania kabelka :>

25 lat do¶wiadczenia komputerowego w tym prawie 20 lat internetowego
stanowczo twierdzi, że należy obawiać się rzeczy które się robi± "same" bo
bardzo często nic dobrego z tego nie wynika.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-01-27 22:49:14
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 10:13 PM, Waldek Godel wrote:
Dnia Thu, 27 Jan 2011 22:07:49 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):

Cóż, tak bywa wygodniej :>  Robi siÄ™ samo, bez szukania kabelka :>

25 lat doświadczenia komputerowego w tym prawie 20 lat internetowego
stanowczo twierdzi, że należy obawiać się rzeczy które się robią "same" bo
bardzo często nic dobrego z tego nie wynika.

Cóż, być może 4 lata doświadczeń mniej pozwalają mi docenić brak konieczności robienia synchronizacji ręcami:>

M.

Data: 2011-02-07 21:31:21
Autor: Alexy
lg gt540 swift - orange

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:xi5464qcg018$.dlglepper.institute.com...

[...]

Przypomina mi się tu słynne powiedzenie, że "Internet Explorer służy do przegl±dania internetu i vice versa" :)

Data: 2011-01-27 12:29:17
Autor: Grzegorz Krukowski
lg gt540 swift - orange
On Thu, 27 Jan 2011 12:13:00 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
wrote:

[...]

Prawie zawsze. To jest taka sama sytuacja jak: dwie osoby siedz± w
pokoju a mog± rozmawiać ze sob± tylko przez telefon. Korzystanie przez
nie z telefonu daje potencjalnie wiele możliwo¶ci, tylko że w
większo¶ci przypadków nie ma problemu aby rozmawiały bezpo¶rednio. A
góglownica to wycieła
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-27 12:36:15
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
wrote:

[...]

Prawie zawsze.

To znaczy kiedy? Pecet bez sieci i brak dostępu telefonu do sieci
to sytuacje rodem z roamingu i dworca w Pierdziszewie...

M.

Data: 2011-01-27 17:00:39
Autor: Grzegorz Krukowski
lg gt540 swift - orange
On Thu, 27 Jan 2011 12:36:15 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"

wrote:

[...]

W poci±gu, samolocie, autobusie. gdzie¶ na łodce, poza zasięgiem
Twojego WiFi. Ja rozumiem, można wł±czyć sieć w komórce, wykupić
dostęp po WiFi w poci±gu, ale płacić aby zsynchronizować kontakty czy
kalendarz - to jednak przesada.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-27 22:10:14
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange

wrote:

[...]

W pociągu, samolocie, autobusie. gdzieś na łodce, poza zasięgiem
Twojego WiFi. Ja rozumiem, można włączyć sieć w komórce, wykupić
dostęp po WiFi w pociągu, ale płacić aby zsynchronizować kontakty czy
kalendarz - to jednak przesada.

Po co miałby synchronizować kontakty na dworcu? Wpiszę w jedno, zsynchronizują się przy najbliższej okazji...
Dopóki będę bez sieci adres mailowy dowiązany do czyjegoś numeru komórkowego mi sie nie przyda :>

Z kalendarzem jakoś też nie potrzebuję widzieć na laptopie w autobusie spotkania wklepanego w telefon.

M.

Data: 2011-01-27 23:30:44
Autor: Grzegorz Krukowski
lg gt540 swift - orange
On Thu, 27 Jan 2011 22:10:14 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
<"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>
wrote:

[ciachu ciachu]

Spuentował bym to tak, że s± osoby potrafi±ce żyć bez internetu i
takie które musz± go mieć. Telefony z Androidem s± dla tych drugich.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-28 22:04:21
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 11:30 PM, Grzegorz Krukowski wrote:
On Thu, 27 Jan 2011 22:10:14 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
<"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>
wrote:

[ciachu ciachu]

Spuentował bym to tak, że są osoby potrafiące żyć bez internetu i
takie które muszą go mieć. Telefony z Androidem są dla tych drugich.

Ciekawe. Doskonale sobie radzę z Androidem w roamingu, kiedy sieć jest mocno epizodyczna. To który ja jestem i czy ci się aby rzeczywiśtość w szwach nie pruje?

M.

Data: 2011-01-28 22:15:05
Autor: Grzegorz Krukowski
lg gt540 swift - orange
On Fri, 28 Jan 2011 22:04:21 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"

wrote:

[ciachu ciachu]

Spuentował bym to tak, że s± osoby potrafi±ce żyć bez internetu i
takie które musz± go mieć. Telefony z Androidem s± dla tych drugich.

Ciekawe. Doskonale sobie radzę z Androidem w roamingu, kiedy sieć jest mocno epizodyczna. To który ja jestem i czy ci się aby rzeczywi¶to¶ć w szwach nie pruje?
Ależ sk±d. Zacznij z niego korzystać *bez jakiegokolwiek dostępu do
sieci* to porozmawiamy.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-28 22:21:27
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange

wrote:

[...]

Ależ skąd. Zacznij z niego korzystać *bez jakiegokolwiek dostępu do
sieci* to porozmawiamy.

Korzystam. Czasem przez dwa tygodnie. I co, przestał działać od tego?

M.

Data: 2011-01-28 22:55:05
Autor: Grzegorz Krukowski
lg gt540 swift - orange
On Fri, 28 Jan 2011 22:21:27 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"

wrote:

[...]

No i zsynchronizujesz ten telefon bez tej sieci z komputerem czy nie,
bo o to chyba się kłócimy.

M.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-29 13:20:01
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Fri, 28 Jan 2011 22:15:05 +0100,  Grzegorz Krukowski wrote:
[...]

I co sie wtedy dzieje ?

J.

Data: 2011-01-30 21:28:39
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/29/2011 01:20 PM, J.F. wrote:
[...]

Koledze siÄ™ pewnie wydaje ĹĽe wybucha...

M.

Data: 2011-01-31 00:09:25
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Sun, 30 Jan 2011 21:28:39 +0100,  Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 01/29/2011 01:20 PM, J.F. wrote:
[...]

Koledze się pewnie wydaje że wybucha...

No wiesz - iphona nie dalo sie uruchomic bez konta na itunes ..

J.

Data: 2011-01-31 14:41:08
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/31/2011 12:09 AM, J.F. wrote:
On Sun, 30 Jan 2011 21:28:39 +0100,  Michal Dwuznik (MichaĹ‚ DwuĹĽnik)
On 01/29/2011 01:20 PM, J.F. wrote:
[...]

Konto na gmailu jest tylko ciut mniej potrzebne...

M.

Data: 2011-01-27 12:19:45
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
[...]

Jak chcesz te maile odbierać i wysyłać bez internetu, z ciekawości?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

Data: 2011-01-27 12:42:49
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 12:19 PM, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Dokładnie tak samo jak na innym telefonie bez sieci? Wtedy kiedy będzie?

M.

Data: 2011-01-27 14:32:17
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 12:42:49 +0100,
[...]

Równie dobrze można zaczekać, aż będziesz w domu i odbierzesz sobie pocztę
na komputerze. Mniej komplikacji. I nie przepłacasz za smarftona który
bezczelnie skonstruowany jest tak, by utrzymywać połączenie z siecią.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons

Data: 2011-01-27 14:46:38
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Thu, 27 Jan 2011 14:32:17 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):
Ciekawe. Kalendarz działa, notatki działaj±, maile sa lokalnie. To co
jest zabawkowego w Androidzie bez sieci?
Jak chcesz te maile odbierać i wysyłać bez internetu, z ciekawo¶ci?
Dokładnie tak samo jak na innym telefonie bez sieci? Wtedy kiedy będzie?

Równie dobrze można zaczekać, aż będziesz w domu i odbierzesz sobie pocztę
na komputerze. Mniej komplikacji. I nie przepłacasz za smarftona który
bezczelnie skonstruowany jest tak, by utrzymywać poł±czenie z sieci±.

No tak, ale raz na pol roku potrzebujesz odebrac jednego naprawde
pilnego e-maila - to co sie dziwisz ze chcesz smartfona z taka
mozliwoscia - ale nie przymusem.

Albo np jedziesz w pociagu i masz czas tego e-maila napisac.
Wyslesz z domu, ale teraz nie masz nic lepszego do roboty ..

J.

Data: 2011-01-27 14:50:18
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 14:46:38 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Smartfon po to, by odebrać raz na pół roku maila? Czy to nie jest
przypadkiem overkill?

Pomijam, że większość nie-smartfonów (nawet niemłodych) do takiego
odebrania maila teĹĽ wystarczy.

Albo np jedziesz w pociagu i masz czas tego e-maila napisac.
Wyslesz z domu, ale teraz nie masz nic lepszego do roboty ..

Wybacz, ale to bez sensu. Napisanie na telefonie długiego maila to raczej
fikcja, bo niewygodnie, a krótkiego można napisać w kilka minut mając do
dyspozycji normalnÄ… klawiaturÄ™ w domu.
Lepiej poczytać ksiażkę w pociągu albo posłuchać muzyki...

Data: 2011-01-27 16:02:14
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Thu, 27 Jan 2011 14:50:18 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Nie. Co proponujesz - nie ruszac sie bez notebooka, szukac najbliszej
kawiarenki internetowej czy rozgladac sie gdzie tu w poblizu jest
jakis komputer ? Poza tym smartfon ma pare innych zalet.
Pomijam, że większo¶ć nie-smartfonów (nawet niemłodych) do takiego
odebrania maila też wystarczy.

Odbierze, nie nie wyswietli tresci z zalacznika pdf czy doc :-)

[...]

Moze musisz lepszy telefon kupic :-)

a krótkiego można napisać w kilka minut maj±c do
dyspozycji normaln± klawiaturę w domu.
Lepiej poczytać ksiażkę w poci±gu albo posłuchać muzyki...

W czym tez smartfon bardzo pomaga :-)

J.

Data: 2011-01-27 18:28:19
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 16:02:14 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Nie. Sugeruję nie skąpić 20zł miesięcznie za pakiet internetowy i używać
smartfona tak by wykorzystać WSZYSTKIE jego możliwości bez rzeźbienia.

Poza tym smartfon ma pare innych zalet.

AleĹĽ ja sobie zdajÄ™ z tego sprawÄ™. I dlatego uwaĹĽam sztuczne ograniczanie
jego możliwości za nieco bezsensowne.

Pomijam, że większość nie-smartfonów (nawet niemłodych) do takiego
odebrania maila teĹĽ wystarczy.

Odbierze, nie nie wyswietli tresci z zalacznika pdf czy doc :-)

No i?

[...]

Obawiam się, że na razie nie mam takiego telefonu gdzie da się napisać
wygodnie maile o objętości o którą mi chodziło.

Owszem, między innymi.

Data: 2011-01-27 23:49:51
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Thu, 27 Jan 2011 18:28:19 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Nie. Sugeruję nie sk±pić 20zł miesięcznie za pakiet internetowy i używać
smartfona tak by wykorzystać WSZYSTKIE jego możliwo¶ci bez rzeĽbienia.

Rada byc moze dobra. Ale dochodzi kwestia swiatopogladu: nie, bo nie, k* :-)

Poza tym smartfon ma pare innych zalet.
Ależ ja sobie zdaję z tego sprawę. I dlatego uważam sztuczne ograniczanie
jego możliwo¶ci za nieco bezsensowne.

Pytanie jest raczej co zostanie jak te niechciane mozliwosci
wylaczymy.

Pomijam, że większo¶ć nie-smartfonów (nawet niemłodych) do takiego
odebrania maila też wystarczy.
Odbierze, nie nie wyswietli tresci z zalacznika pdf czy doc :-)
No i?

No to tak samo jakby nie odebral :-)

[...]
wygodnie maile o objęto¶ci o któr± mi chodziło.

To jest niestety problem sprzetu przenosnego - jak zmiescic wygodna
klawiature i 17" monitor w kieszeni :-)
Moze w przyszlej pieciolatce.

Tak czy inaczej - chce smartfona z otwartym systemem i szerokim
oprogramowaniem, nie chce takiego ktory wszystko "wie lepiej".
Android sie nada ? J.

Data: 2011-01-28 01:49:50
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Thu, 27 Jan 2011 23:49:51 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

A światopogląd to nie jest temat raczej na advocacy? ;)

[...]

No to zależy. W Androidzie nawet od producenta słuychawki.

[...]

Raz na pół roku można przeboleć :)

[...]

IMO nada siÄ™.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Control the coinage and the courts — let the rabble have the rest."

Data: 2011-01-28 16:02:17
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Fri, 28 Jan 2011 01:49:50 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

A ¶wiatopogl±d to nie jest temat raczej na advocacy? ;)

Ale my tu nie o swiatopogladzie tylko o systemie.
Da sie go skonic do tego zeby dzialal jak _ja_ chce, czy bedzie jak
_on_ chce ?

[...]

Zalozenie bylo ze nie mozna :-)

Tak czy inaczej - chce smartfona z otwartym systemem i szerokim
oprogramowaniem, nie chce takiego ktory wszystko "wie lepiej".
Android sie nada ?
IMO nada się.

Ale moge wylaczyc troche ? Bo znow wracamy do swiatopogladu .. placic 20zl za kompletnie mi
niepotrzebna usluge ? J.

Data: 2011-01-29 14:40:08
Autor: Piotr KUCHARSKI
lg gt540 swift - orange
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Możesz wyłączyć 3g data i synchronizować tylko po wifi, nie ma
ĹĽadnych przeszkĂłd.

Data: 2011-01-29 18:43:18
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Sat, 29 Jan 2011 14:40:08 +0000 (UTC),  Piotr KUCHARSKI wrote:
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Bo znow wracamy do swiatopogladu .. placic 20zl za kompletnie mi
niepotrzebna usluge ?

Możesz wył±czyć 3g data i synchronizować tylko po wifi, nie ma
żadnych przeszkód.

A moge pojsc dalej ? Bo tu mam swiatopoglad zgodny z Waldkiem - chetnie sobie
zsynchronizuje przez kabelek czy BT, albo skopiuje wlasciwe pliki,
ale Google nie musi znac kontaktow do wszystkich moich znajomych ..

i nie podoba mi sie koncepcja ze internet jest _niezbedny_ do zycia
:-)

J.

Data: 2011-01-29 19:50:51
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 29-01-2011 18:43, J.F. pisze:
[...]

A moge pojsc dalej ?

Możesz dużo dalej, tylko dlaczego upierać się wtedy przy smartfonie...

Bo tu mam swiatopoglad zgodny z Waldkiem - chetnie sobie
zsynchronizuje przez kabelek czy BT, albo skopiuje wlasciwe pliki,
ale Google nie musi znac kontaktow do wszystkich moich znajomych ..

....jeszcze z Androidem, gdzie ideÄ… systemu jest synchronizacja z chmurkÄ… google.

i nie podoba mi sie koncepcja ze internet jest _niezbedny_ do zycia
:-)

Generalnie to żaden telefon nie jest niezbędny do życia.

Data: 2011-01-29 20:26:59
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Sat, 29 Jan 2011 19:50:51 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Bo np chcialbym zeby robil tez za nawigacje w samochodzie i na
rowerowych wycieczkach po lesie.
No i raz na pol roku ma umozliwic odebranie e-maila i odczytanie pdf z
niego :-)

Bo tu mam swiatopoglad zgodny z Waldkiem - chetnie sobie
zsynchronizuje przez kabelek czy BT, albo skopiuje wlasciwe pliki,
ale Google nie musi znac kontaktow do wszystkich moich znajomych ..

...jeszcze z Androidem, gdzie ide± systemu jest synchronizacja z chmurk± google.

Idea systemu, czy idea pewnej czesci systemu, niekoniecznie
obowiazkowej ?

Bo .. jesli nie Android to co ? MacOS, Windows7, Symbian ?
i nie podoba mi sie koncepcja ze internet jest _niezbedny_ do zycia
:-)
Generalnie to żaden telefon nie jest niezbędny do życia.

Ja o wkurzajacych sytuacjach ze np pralki wkrotce nie uruchomisz jesli
nie masz pod reka dostepu do internetu.

Ot ostatnia przygoda z notebookiem - jest CD z windowsem, jest z
driverami, ale driver do ethernetu im sie jakos zapodzial.
Strach pomyslec co by bylo gdyby system sie rozp* gdzies w
Antarktydzie czy statku poza cywilizacja. Ba, wystarczy nawet firma z "polityka korporacyjna"
i gon do informatyka, bo tylko on ma dostep do internetu :-)

J.

Data: 2011-01-30 01:09:49
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Sat, 29 Jan 2011 20:26:59 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Na rower? Za delikatny. Chyba, ĹĽe chodzi o logowanie trasy.

[...]

Idea systemu. Że da się z tego częściowo zrezygnować to osobna sprawa i w
sumie zaleĹĽna teĹĽ od konretnej wersji (producenta).

Bo .. jesli nie Android to co ? MacOS, Windows7, Symbian ?

A to już co kto lubi. iOS czy WP7 też raczej są do działania w podpięciu do
sieci przeznaczone, więc pewnie Symbian.

[...]

Do tego nam jeszcze daleko :)

Ot ostatnia przygoda z notebookiem - jest CD z windowsem, jest z
driverami, ale driver do ethernetu im sie jakos zapodzial.

Normalnie nie masz CD z Windows, tylko partycjÄ™ z wersjÄ… "recovery" gdzie
sÄ… wszystkie drivery.

Strach pomyslec co by bylo gdyby system sie rozp* gdzies w
Antarktydzie czy statku poza cywilizacja.

A na co ci by tam był potrzebny, z ciekawości?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2011-01-30 11:28:23
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Sun, 30 Jan 2011 01:09:49 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Na rower? Za delikatny. Chyba, że chodzi o logowanie trasy.

Tez, ale przede wszystkim chodzi o uzycie innego programu, z innymi
mapami.

...jeszcze z Androidem, gdzie ide± systemu jest synchronizacja z chmurk± google.
Idea systemu, czy idea pewnej czesci systemu, niekoniecznie
obowiazkowej ?

Idea systemu.

Bym sie troche zdziwil. Widac musze doczytac.

Bo .. jesli nie Android to co ? MacOS, Windows7, Symbian ?
A to już co kto lubi. iOS czy WP7 też raczej s± do działania w podpięciu do
sieci przeznaczone, więc pewnie Symbian.

No wlasnie - zamienil stryjek ...
To moze jednak lepszy Android, ktory dzieki otwartosci moze sie
doczekac innych rozwiazan niz Google :-)

[...]

5 lat ? :-)

Ot ostatnia przygoda z notebookiem - jest CD z windowsem, jest z
driverami, ale driver do ethernetu im sie jakos zapodzial.
Normalnie nie masz CD z Windows, tylko partycję z wersj± "recovery" gdzie
s± wszystkie drivery.

To jakos zapomnieli napisac jak z niej skorzystac. A ze CD dali, to sie czlowiek dlugo nie zastanawial.

A potem sie okazuje ze do zainstalowania niezbedny jest internet,
drugi komputer, pendrive lub nagrywarka i plyta.
Choc nie - byc moze wystarczy tez internet i wifi :-)

Strach pomyslec co by bylo gdyby system sie rozp* gdzies w
Antarktydzie czy statku poza cywilizacja.
A na co ci by tam był potrzebny, z ciekawo¶ci?

do sluchania mp3, do prowadzenia badan naukowych, a moze do nawigacji
czy sterowania silnikiem.

J.

Data: 2011-01-30 12:15:12
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 30-01-2011 11:28, J.F. pisze:

/.../
[...]

Tylko wszystko ciąży coraz bardziej ku trzymaniu danych w chmurze i raczej zmiany w tym kierunku będą. Chyba że jakieś prywatne mody, ale to nie dla każdego przecież.

/.../

[...]

Jakoś mi się nie chce wierzyć, mam z tym do czynienia na codzień i zawsze informacja JAK to zrobić jest w dokumentacji.

[...]

I pracowałbyś tam bez jakiegokolwiek systemu kopii zapasowych (danych i oprogramowania)? Lekkomyślność to chyba mało powiedziane.

Data: 2011-01-30 15:43:48
Autor: J.F.
lg gt540 swift - orange
On Sun, 30 Jan 2011 12:15:12 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Tylko wszystko ci±ży coraz bardziej ku trzymaniu danych w chmurze i raczej zmiany w tym kierunku będ±. Chyba że jakie¶ prywatne mody, ale to nie dla każdego przecież.

Duzo ich nie trzeba, pare programow narzedziowych umozliwiajacych
kopie plikow czy innych danych.

[...]

Jako¶ mi się nie chce wierzyć, mam z tym do czynienia na codzień i zawsze informacja JAK to zrobić jest w dokumentacji.

No coz, sprawdze przy okazji, ale papier kosztuje i dokumentacja jest
coraz ciensza. I coraz bardziej po lebkach napisana.
O taki notebookowy system "chmury" - przyjmij jak ci sprzedano, uzywaj
szczesliwie dwa lata, kup nowy.

[...]
I pracowałby¶ tam bez jakiegokolwiek systemu kopii zapasowych (danych i oprogramowania)? Lekkomy¶lno¶ć to chyba mało powiedziane.

Oczywiscie mialbym, ale zeby sie do niego dostac musze windows
zainstalowac. Mam CD z systemem i driverami .. a nie, jednak nie mam
:-(

A nawet jak sie dobiore do backupow, to nie tak latwo z nich wyciagnac
jeden driver.

J.

Data: 2011-01-30 16:59:12
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 30-01-2011 15:43, J.F. pisze:

[...]

Sprawdź, byłbym naprawdę zdziwiony, gdyby nic nie było.

O taki notebookowy system "chmury" - przyjmij jak ci sprzedano, uzywaj
szczesliwie dwa lata, kup nowy.

Nie przesadzaj; producent dostarcza narzędzi do robienia kopii systemu recovery na płytach.

[...]

A niby dlaczego potrzebujesz do tego systemu? System jest potrzebny gdy przywracasz same dane, ja mówiłem o narzędziach w rodzaju Acronis Drive Image, gdzie cała zawartość partycji jest kopiowana na inny HDD czy na DVD. Odzyskanie nie wymaga sprawnego systemu.

A nawet jak sie dobiore do backupow, to nie tak latwo z nich wyciagnac
jeden driver.

A kto mówił o wyciąganiu jednego drivera?

Data: 2011-01-27 22:15:26
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/27/2011 02:32 PM, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Po co? Mogę napisać teraz, kiedy nic konstruktywnego raczej nie zrobie bo się pociąg spóźnia :>. Sam wyjdzie jak będzie sieć, a w domu zamiast odpisywać na maile po podróży po prostu pójdę prosto pod prysznic...

M.

PS:Przepłacać? Przerażające 9 złotych miesięcznie za cały 'ruch' komórkowy. Jakoś starcza na kilkanaście przychodzących maili dziennie, parokrotne w tygodniu przenawigowanie gdzieś czy wyszukanie adresu, czytanie wiadomości i rssów, rozkłady zbiorkomu i tak dalej.

Data: 2011-01-24 18:55:33
Autor: TGor
lg gt540 swift - orange
On 2011-01-24 11:20, Andrzej Libiszewski wrote:

Nie ma problemu, tylko po co wtedy wybierać telefon na androidzie, skoro
sÄ… inne rozwiÄ…zania?

Bo innego Ĺ‚adnego nie ma?
Ja tak samo wybrałem swój: Android a nie WM, ale za to solidny. WM kupią mi w firmie.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-01-24 18:59:22
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange

On 2011-01-24 11:20, Andrzej Libiszewski wrote:

Nie ma problemu, tylko po co wtedy wybierać telefon na androidzie, skoro
sÄ… inne rozwiÄ…zania?

Bo innego Ĺ‚adnego nie ma?

No proszÄ™ ciÄ™:)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The gift is the blessing of the giver."

Data: 2011-01-25 18:07:09
Autor: TGor
lg gt540 swift - orange
On 2011-01-24 18:59, Andrzej Libiszewski wrote:

No proszÄ™ ciÄ™:)

No ale co? ;-)

Jak mam do wyboru 2 padaki z poszukiwanym OS i trzeci z innym ale ... rokujący na dłuższe używanie w całości, to co mam zrobić?
Od biedy nawigacja i parę innych funcji lepiej mieć na większym niż 2,5 cala ekranie.

A kolega lubi się bawić, jak widzę, to wziął smartfona. Tego LG to ja mu odradzam zresztą...

Data: 2011-01-25 18:20:25
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
On 2011-01-24 18:59, Andrzej Libiszewski wrote:

No proszÄ™ ciÄ™:)

No ale co? ;-)

Jak mam do wyboru 2 padaki z poszukiwanym OS i trzeci z innym ale ...
rokujący na dłuższe używanie w całości, to co mam zrobić?

No ale to juĹĽ nie jest kwestia wyglÄ…du :)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-01-23 17:52:36
Autor: spammtrapp
lg gt540 swift - orange
W dniu 2011-01-23 14:07, JanuszWo pisze:

(jest oficjalny od lg dla orange). Wiem, że powinienem zablokować
możliwo¶ć pobierania danych, tak żeby działał tylko przez wifi. Czy

Blad, powinienes miec pakiet internetowy.
A co powinienes zrobic? O ile jeszcze nie masz konta na google to je załozyć.

Data: 2011-01-23 17:55:02
Autor: Kotlet
lg gt540 swift - orange
[...]

bierz pakiet bo bedziesz plakac.
Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

Data: 2011-01-23 18:57:31
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Sun, 23 Jan 2011 17:55:02 +0100, Kotlet napisał(a):

bierz pakiet bo bedziesz plakac.
Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

Jak będzie miał pakiet to po co mu APNdroid?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-01-23 19:15:15
Autor: qwerty
lg gt540 swift - orange
UĹĽytkownik "Andrzej Libiszewski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ucfykcokpxqm$.josr4v5tzlk$.dlg@40tude.net...
Jak będzie miał pakiet to po co mu APNdroid?

Żeby nie pieprzył głupot jak ten człowiek:
http://pokazywarka.pl/kolc2d/

Data: 2011-01-24 12:51:50
Autor: Kotlet wieprzowy
lg gt540 swift - orange

bierz pakiet bo bedziesz plakac.
Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

Jak będzie miał pakiet to po co mu APNdroid?

jak sie pakiet skonczy albo zanim zacznie dzialac
ale tak ogolnie to masz racje sam sobie zaprzeczylem.

Data: 2011-01-23 21:38:12
Autor: Jan Strybyszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 2011-01-23 17:55, Kotlet pisze:
[...]

Akurat Swoft z Orange ma blokade transmisji wystarczy rozwinac pasek.
Jest tam widget

Data: 2011-01-23 21:38:32
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Sun, 23 Jan 2011 21:38:12 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

bierz pakiet bo bedziesz plakac.
Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

Akurat Swoft z Orange ma blokade transmisji wystarczy rozwinac pasek.
Jest tam widget

Jasiu, tu mowa o Swifcie, nie o Swofcie :P

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2011-01-24 12:52:43
Autor: Kotlet wieprzowy
lg gt540 swift - orange
no jasne, lacznie z mmsami

a apndroid przy androdzie >=2.1 przepuszcza mmsy

Data: 2011-01-24 20:11:19
Autor: Jan Strybyszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 2011-01-24 12:52, Kotlet wieprzowy pisze:
no jasne, lacznie z mmsami

a apndroid przy androdzie >=2.1 przepuszcza mmsy

i nie dziala w Erze.... proponuje Toggle data.

Data: 2011-01-23 20:33:59
Autor: Tomek C
lg gt540 swift - orange
"JanuszWo", dnia 23-01-2011 o godzinie 14:07:51 w wiadomo¶ci
<news:ihh978$7qr$1node1.news.atman.pl> napisał/a:

Wyjmuję go z pudełka i... No wła¶nie, co i w jakiej kolejno¶ci. Z góry dziękuję - Janusz Wo

Tutaj: http://forum.android.com.pl/f197/ masz praktycznie wszystko o tym
telefonie.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jeste¶ idiot± staraj się nie być głupi"

Data: 2011-01-23 20:49:46
Autor: animka
lg gt540 swift - orange
"JanuszWo", dnia 23-01-2011 o godzinie 14:07:51 w wiadomości
<news:ihh978$7qr$1node1.news.atman.pl>  napisaĹ‚/a:

Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.
Z góry dziękuję - Janusz Wo

No właśnie, wyjmujesz go z pudełka i czytasz instrukcję obsługi. Tam chyba masz jak zacząć.

--
animka

Data: 2011-01-24 11:37:00
Autor: JanuszWo
lg gt540 swift - orange
JanuszWo wrote:

Wyjmuję go z pudełka i... No wła¶nie, co i w jakiej kolejno¶ci.

Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Kupuję telefon z OS, bo... to już moja sprawa po co ;-) Nikt ze znajomych, rodziny nie może mi pomóc, a nie chciałbym stracić kontroli nad aparatem, bo to kosztuje :-) Zbieram więc informacje od dobrych ludzi. Informacje. Dobrych ludzi.
Pozdrawiam - Janusz Wo

--
popraw gaz na oxigen dwuatomowy

Data: 2011-01-24 12:00:15
Autor: Jan Strybyszewski
lg gt540 swift - orange
JanuszWo pisze:
JanuszWo wrote:

[...]

Nie przejmuj sie .... samozwańczych ekspertów jak Andrzejek jest mnóstwo. A głupi Samsung sprzedaje własnie Galaxy S, bez łaczno¶ci 3G/2G. Wedle naszych ekspierdów nikt tego nie kupi.

W LG Swift mozna wyłaczyć transmisje komórkow± z paska stanu.

Data: 2011-01-24 14:16:28
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 2011-01-24 12:00, Jan Strybyszewski pisze:

Nie przejmuj sie .... samozwańczych ekspertów jak Andrzejek jest
mnóstwo. A głupi Samsung sprzedaje własnie Galaxy S, bez łaczności
3G/2G. Wedle naszych ekspierdĂłw nikt tego nie kupi.

Jestem pewien, głupcze, że informacja o samsungu bez modułu telefonicznego jest tą, której oczekuje najbardziej pytający.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-01-24 20:10:36
Autor: Jan Strybyszewski
lg gt540 swift - orange
W dniu 2011-01-24 14:16, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

telefonicznego jest tÄ…, ktĂłrej oczekuje najbardziej pytajÄ…cy.

Mały dupek znów zasmieca grupę i niczym jarosław zawsze wie lepiej.
Skoro autor szuka Androidowego urzadzenia bez transmisji GSM to chyba jest to na temat

--
Najlepsze video testy i recenzje telefonĂłw
Ponad 10 godzin testĂłw, 25 telefonĂłw

Data: 2011-01-24 20:58:30
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Mon, 24 Jan 2011 20:10:36 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

[...]

Milcz, przygłupie.

Data: 2011-01-25 11:13:32
Autor: Jan Strybyszewski
lg gt540 swift - orange
Andrzej Libiszewski pisze:

Milcz, przygłupie.

Do mamusi sobie tak mĂłw

Data: 2011-01-25 11:19:38
Autor: Andrzej Libiszewski
lg gt540 swift - orange
Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:13:32 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Andrzej Libiszewski pisze:

Milcz, przygłupie.

Do mamusi sobie tak mĂłw

A co mi twoja mamusia zawiniła?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

Data: 2011-01-24 12:22:28
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange
On 01/24/2011 11:37 AM, JanuszWo wrote:
JanuszWo wrote:

Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.

Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Kupuję telefon z OS, bo... to już moja
sprawa po co ;-) Nikt ze znajomych, rodziny nie moĹĽe mi pomĂłc, a nie
chciałbym stracić kontroli nad aparatem, bo to kosztuje :-) Zbieram
więc informacje od dobrych ludzi. Informacje. Dobrych ludzi.

Kosztuje. Tyle że przy pewnej dozie myślenia kosztuje przerażające 9 złotych miesięcznie i nie ma jak tego przekroczyć :>

M.

Data: 2011-01-24 12:54:10
Autor: Kotlet wieprzowy
lg gt540 swift - orange

UĹĽytkownik ""Michal Dwuznik (MichaĹ‚ DwuĹĽnik)""  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ihjndk$5st$1@news.onet.pl...

JanuszWo wrote:

[...]

zwlaszcza w orange. A telefon bierze w orange a nie w taktaku jakbys nie zauwazyl

Data: 2011-01-24 13:47:33
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
lg gt540 swift - orange

JanuszWo wrote:

[...]

Podkreślę specjalnie dla Ciebie "_przy_pewnej_dozie_myślenia_".

M.

lg gt540 swift - orange